Pancerze z G2 do G1 6207 24

O temacie

Autor Rowi

Zaczęty 26.12.2009 roku

Wyświetleń 6207

Odpowiedzi 24

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
i dodalesz asc zbroji z g2 ??? i v gothic.src muszisz dodacz novy plik skriptov .
 


Rowi

Rowi

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
teraz dodałem i jest błąd EFECT jakiś ...

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Po pierwsze nie kopiuj skryptów z gothica II do I bo część funkcji tam nie działa , pewnie skopiowałeś płonący pancerz w którym jest linjika effect = spellfx_firearmor, skasuj ją.
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Pancerze z G2 do G1
#23 2009-12-28, 11:41(Ostatnia zmiana: 2009-12-28, 11:42)
W sumie dałoby się przenieść spellfx... (chyba)
EDIT:
Co do kopiowania - "kopiuj inteligentnie" - to właściwa rada  :lol2:  .
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Pancerze z G2 do G1
#24 2009-12-28, 12:41(Ostatnia zmiana: 2009-12-28, 12:45)
Tu nie chodzi o sam spellFX, tylko o budowę klasy C_Item, w G1 nie posiada ona czegoś takiego jak effect, pierwotnie był pfx, który prawdopodobnie miał służyć identycznym celom (np. Uriziel powinien się cały czas palić czy roztaczać jakąś "aurę", podobnie miecze testowego NPC pc_roman), jednak ten parametr został wyłączony, żeby go aktywować trzeba było by zmodyfikować klasę, a na to nie pozwala parser.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry