Zmiana wyglądu po dialogu 7828 27

O temacie

Autor jamokiolE

Zaczęty 6.12.2009 roku

Wyświetleń 7828

Odpowiedzi 27

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Otóż chce aby po dialogu Hero stał się orkiem, jest ok głowa sie zmienia ale jak zdejme zwykły ludzki pancerz wyskakuje dłuuuugi błąd na temat mesh tree(czy jakoś tak) i gra sie toczy dalej tylko że jest sie samą głową orka.
To sktypt który powinien byc odpowiedzialny za zmiane w orka:
Mdl_SetVisual (hero,"orc.mds");  
Mdl_SetVisualBody (hero,"Orc_BodyScout",DEFAULT,DEFAULT,"Orc_Head", DEFAULT,  DEFAULT,-1);
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Możesz pokazać ten błąd?
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Zmiana wyglądu po dialogu
#2 2009-12-06, 11:59(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 12:02)
Linijka na samym dole:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#3 2009-12-06, 12:06(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 12:07)
Ludzie mają chyba inny szkielet niż orkowie. Człowieka można tą metodą zamienić co najwyżej w zombie lub szkieletowego wojownika/maga. Chodzi o inną ilość i chyba nazwy poszczególnych "kostek" oraz łączeń pomiędzy nimi.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Ale on ma sie w całości zamienic w orka.MDS/animacje itd
 


jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Mi udało się znaleźć te pliki i tego też próbowałem, ale ja chce orka a nie ma czaru przemiany w orka :lol2:  , chyba że by go zrobić, ale jak??To pytanie dręczy wiele osób JAK????
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Jeżeli do GII to chyba w:
_Work\data\Scripts\Content\AI\Magic\Spells\Spell_Transform_Alle.d
Zmienic w którymś:
Npc_SetActiveSpellInfo(self, Shadowbeast);
na:
Npc_SetActiveSpellInfo(self, OrcWarrior_rest);
czy jakoś tak. Nie wiem, jak zrobic nowy czar przemiany, tylko jak podmienic.
Nie sprawdzałem tego, może nie o to chodzi.
 
Spoiler

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Zmiana wyglądu po dialogu
#8 2009-12-06, 15:24(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 15:25)
My mówimy o G1 ale i tak po zrobieniu w dialogu czegoś takiego:
AI_Output (self, other,"Info_OrcCHOS_THX_17_02"); //ble ble
Npc_SetActiveSpellInfo(self, Meatbug);
NPC się i tak nie zmienia w chrząszcza(w tym wypadku), chyba że trzeba dać jakąś inną linijkę??
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#9 2009-12-06, 15:26(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 15:29)
Te funkcje Npc_SetActiveSpellInfo służą tylko do samego procesu czarowania i występują przy każdym czarze. A  potrzebne jest konkretne polecenie przemieniające "hero" w jakąś inną istotę. Wydaje mi się że część skryptów zaklęć nie jest załączona do GMDK ani skompilowana w gothic.dat tylko schowana w jakichś innych plikach. Chyba najlepiej byłoby podejrzeć jak zrobiono to w MT.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Tak ale jak w windosowskiej wyszukiwarce wpisze się MAGIC ALBO SPELL i że ma przeszukać cały katalog gothica to pojawi się wiele plików *.d i innych, w niektórych są tylko części FUNC VOID czaru czyli ile zżera many i takie malutkie rzeczy.
Avallach ma racje trzeba by podejrzeć z MT.Ma ktoś na kompie żeby zobaczyć??
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#11 2009-12-06, 15:58(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 16:00)
Podejrzałem i nic nie znalazłem. Nie mam zielonego pojęcia jakim  cudem działają czary, czy te standardowe czy te z MT. Ani śladu skryptów z parametrami takimi jak choćby instance istoty w którą ma nas przemienić czar, z ilością punktów życia które mają zostać odebrane, z efektem graficznym jaki powinien się pojawić... Nic.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Matko niemcy którzy robil gothica byli ...........
Ale to jest dziwne skąd gra wie co i jak kiedy tego nie ma (albo) my tego nie widzimy.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#13 2009-12-06, 19:24(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 19:30)
Kiedyś na sb ktoś (chyba orcwarrior) wspominał ze tego typu skrypty zostały umieszczone w silniku, było też coś wspominane że dekompilując pliki można się natknąć na jakieś ich ślady.
Cytat: archiwum shoutboxa\'
(22/10/2009 - 12:48 AM) orcwarrior    -    a wiecie jak dziala transformacja w gothicu?
(22/10/2009 - 12:49 AM) Zysk    -    jaka transformacja?
(22/10/2009 - 12:49 AM) Fenix    -    orc, chodzi mi o to, że w zwykłych skryptach, nie ma raczej o tym żadnych wzmianek
(22/10/2009 - 12:49 AM) orcwarrior    -    *przemiana(zaklecie)
(22/10/2009 - 12:49 AM) Fenix    -    a tu dodanie paru plików i tadam wszystko magicznie działa
(22/10/2009 - 12:49 AM) Fenix    -    i to mnie nurtuje
(22/10/2009 - 12:50 AM) orcwarrior    -    ogolem to przegrzebujac silnik znalazlem te same funkcje zdefiniowane w silniku
(22/10/2009 - 12:50 AM) Zysk    -    pewnie silnik eksportuje wszystkie klasy do skryptów

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Zadam pytanie - co to jest ten silnik? Jakiś pliczek czy co?
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#15 2009-12-06, 19:36(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 19:44)
Cytat: http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_graficzny\'
część kodu aplikacji odpowiedzialna za tworzenie grafiki (2D lub 3D) na ekranie komputera. Zawiera elementy konieczne do wykonywania złożonych matematycznych obliczeń i przekształceń elementów grafiki.
[/url]Chodzi o silnik graficzny gry, ZenGin, jego zasoby są zawarte w plikach wykonywalnych exe i bibliotekach (dll). Aby dostać się do jego zawartości należało by najpierw zdekompilować, a niestety wszystkie programy którymi próbowałem tego dokonać wyrzucają tylko niezrozumiały assembler.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Trzeba przyznać że Jowood i PiranhaBites umieją obronić swoją prace. :)  
Ale dla nas jest to wielki - :(  
Ej a tak wogle jaką nazwę ma plik silnika??
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wydaje mi się że najważniejsza część kodu zawarta jest w gothic.exe, jednak są tam też powiązania z plikami dll z folderu system. Akurat to że dekompilator zamiast jakiegoś prostego i zrozumiałego kodu pokazuje tylko assembler, nie jest zasługą jakichś zabezpieczeń, po prostu takie aplikacje w ten sposób działają. Nie mam pojęcia jak orc zdołał uzyskać taką formę źródła że był w stanie rozpoznać w niej jakieś funkcje ze skryptów.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Chmmmmm skrypty gothica są napisane w języku C++ a ja kiedyś go "studiowałem" więc może uda mi się go otworzyć. :)  ALE NICZEGO NIE OBIECUJE. :(
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
skrypty gothica są napisane w języku C++
One nie są napisane w C++.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry