Wiedźmin 2 138979 539

O temacie

Autor

Zaczęty 18.09.2009 roku

Wyświetleń 138979

Odpowiedzi 539

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jestem w pierwszym akcie. Fabuła nawet fajna. Największą chyba wadą Wiedźmina 2 jest kolorystyka, albo nie potrafię sobie dobrze dopasować gammy i jasności... Przynajmniej wiem, czemu podpisy nad postaciami są pomarańczowe, a nie białe. Ale i tak gdy przyświeci słońce jest to dość nieczytelne. Podczas dialogów brakuje jakiejś ramki z tłem.

Wydaje mi się, że podczas deszczu tworzą się kałuże. Szkoda że świat jest ograniczony i barierę stanowi czasem wysokość 10 cm...

Gram na poziomie trudnym i nie jest jakoś trudno. Największe problemy miałem, jak musiałem walczyć z 10 (lub więcej) nekkerami, pojedynki jeden na jeden czy do trzech przeciwników są bajecznie proste. Wszystko ogranicza się do rzucenia znaku quen, klikania myszką i od czasu do czasu wciśnięcia spacji.

Czy wy też macie taki bug, że czasami nie widać podpisów nad postacią i nie da się z nią porozmawiać?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jedyny bug jaki ja miałem to brak napisów w ogóle, zero. Okazało się, że trzeba zmienić ustawienia regionalne na Polski(zawsze ustawiam na angielski), albo przeinstalować Wiedźminka.
 

sauron
  • Gość
a forum wiedźmina nadal nie działa  :facepalm:
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przeszedłem grę :D  To jest najlepszy RPG, w jaki grałem, od czasów Gothica 2. Fabularnie gra wymiata i oto w RPGach chodzi. Boli trochę ograniczony świat, ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie łażenia po świecie i zostawienia głównego wątku, bo akcja dzieje się dość szybko, nawet bardzo. W końcu coś za coś...

W sumie nawet polubiłem bug, w którym nie było podpisów postaci i nie widziałem, ile mają życia. Walka wtedy wygląda niesamowicie :D

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
W sumie nawet polubiłem bug, w którym nie było podpisów postaci i nie widziałem, ile mają życia.
That#msg156266s not a bug. That#msg156266s a feature.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
z wiedźmina po kilku tygodniach od momentu grania nie potrafię sobie przypomnieć niemal żadnego imienia postaci, w gothicu mogę powiedzieć nawet jak nazywała się farmerka zapierdalająca z grabiami w polu. PRZEBIJCIE KLASYKA SKURWYSYNY
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wiedźmin 2
#507 2011-07-18, 22:11(Ostatnia zmiana: 2011-07-18, 22:12)
Heh, masz rację :D  
Kojarzę tylko postaci które znałem z książki + Saskię ;]
Wszystko przez to że nie można sobie swobodnie łazić po świecie i czasami przebywać przy npc'ach dłużej niż jest to niezbędne robiąc cokolwiek co nie jest głównym wątkiem.

sauron
  • Gość
pamiętam imiona wszystkich dziwek w obu wersjach pl i en  :lol2:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
pamiętam imiona wszystkich dziwek w obu wersjach pl i en  :lol2:

chyba zrozumiałem twój ból :D
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
pamiętam imiona wszystkich dziwek w obu wersjach pl i en  :lol2:
nie było czym się zachwycać, to i imiona pamiętasz :D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

Wiedźmin 2
#511 2011-07-19, 09:04(Ostatnia zmiana: 2011-07-19, 09:06)
Mnie to tylko udało się zapamiętać imię tego debila, Detmolda - był aż nadto wkurwiającym bad-assem.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Macie po prostu słabą pamięć do imion. Chociaż przyznam, że wolałbym jakieś normalne imiona, bardziej słowiańskie, niż angielskie.

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Ten popierdolony sadysta Sławomir pod rozkazami króla Włodzimierza

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Wiedźmin 2
#514 2011-07-19, 11:48(Ostatnia zmiana: 2011-07-19, 11:48)
nie było czym się zachwycać

było czym

skończyłem. bardzo dobra gra, być może najlepsza w jakie grałem, a na pewno najlepsza z rpgów. żałuję że nie robiłem wszystkich pobocznych, ale główny wątek był po prostu ciekawszy :D  następnym razem...
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
co z tego, że nie pamiętacie imion, skoro postaci były o wiele bardziej charakterystyczne i wyraziste niż to drętwe gówno z gothica? aż żal to w ogóle ze sobą porównywać. ja w ogóle byłbym za tym, aby takie rzeczy jak dymki nad postaciami wykluczać. imię poznawalibyśmy w trakcie rozmowy, bądź w ogóle bo dlaczego niby mamy personalnie znać każdą postać z gry?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Patch 1.3 ujrzał światło dzienne.
http://en.thewitcher.com/patch1-3/

Cytuj
Lista wszystkich zmian i dodatków PL:

> Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy.
> Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10.
> Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem.
> Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów.
> Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą.
> Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9.
> Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD.
> Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach.
> Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz.
> Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440.
> Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników.
> Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę.
> Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia
> Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych.
> Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika.
> Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry.
> Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego.
> Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji.
> Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle.
> Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu.
> Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona.
> Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka.
> Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry.
> Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania.
> W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione.
> Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku.
> Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach.
> Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń.
> Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen.
> Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się.
> Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem.
> Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen.
> Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem.
> Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki.
> Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza.
> W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz.
> Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów.
> Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę.
> Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji.
> Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem.
> Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą.
> Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych.
> Poprawiono ścieżki patroli strażników.
> Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn.
> Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”.
> Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała.
> Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze.
> Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach.
> Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu).
> Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
było czym
to o te twoje dziwki chodziło :D
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Ja pograłem kilka h i odstawiłem. Sam nie wiem czemu mnie nie wciągnęło. Może za jakiś czas się zabiorę znowu.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Wiedźmin 2
#519 2011-07-21, 12:49(Ostatnia zmiana: 2011-07-21, 12:52)
Mnie najbardziej boli w Wiedźminie 2 spadek akcji zaraz po prologu. Najpierw ucieka się przed smokiem, a chwilę potem zbiera się kwiatki na bagnach. Z początku myślałem, że to tylko po to by się zapoznać z sytuacją w świecie, ale jak już dostałem się do następnej lokacji to straciłem nadzieję. Ofc przeszedłem grę, ale jakoś mi nie szło. Chyba jestem bardziej za akcją jak w filmach Hitchocka, czyli na początku bum, a potem napięcie rośnie. No i mam wrażenie, że jeśli chodzi o lokacje to jedynka miała więcej do zaoferowania. Tutaj, mimo możliwości przeskakiwania bloczków i tak dalej, wszystko było jakoś na mniejszą skalę. Do tego nie podobała mi się grafika. Nie mówię, że brzydka, bo była genialna, ale stanowczo za bardzo przejaskrawiona. Wciąż uważam, że pierwsza wersja graficzna miała więcej klimatu.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry