Wiem jak zrobić całe wykrywanie że nie można dłużej zakładać, trzeba by jeszcze znaleźć funkcję na automatyczne ściągnięcie tego co nałożyliśmy ponad miarę, niestety istnieje ona tylko dla bronii i zbroi. Musiałbyś potraktować pas jako taką zbroję i w momencie wykrycia że próbujesz nałożyć dwa na raz, ściągało by wszystko.
var int pas_equipped;
FUNC VOID Equip_pas()
{
if pas_equipped == TRUE
{
PrintScreen ("Nie możesz nosić dwóch pasów na raz!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
AI_UnequipArmor (hero);
pas_equipped = FALSE;
}
else
{
pas_equipped = TRUE;
};
};
FUNC VOID UnEquip_pas()
{
pas_equipped = FALSE;
};
Dla każdego pasa musisz wtedy ustawić
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
Ewentualnie, możesz do wszystkich pasów dodać dodatkowy wymagany atrybut, który normalnie ma wartość zero, ale kiedy założysz już jeden pas, to wymaganie dla wszystkich rosłoby do 9999. Kiedy go ściągasz, to drugie wymaganie znowu malałoby do 0. Tyle że wtedy za każdym razem kiedy ktoś próbuje nałożyć drugi pas, pojawiałby się napis typu "Brakuje ci 9978 punktów siły".
Aha, jeśli ponadto chcesz aby pasy miały przy zakładaniu jeszcze inne funkcje wywoływane, to zamiast ustawiać te jako właściwości parametru on_equip i on_unequip, po prostu zagnieźdź w tamtych funkcjach ich wywołania:
Equip_pas ();
UnEquip_pas ();