[GI]Nauka 9077 0

O temacie

Autor Rohan

Zaczęty 31.07.2009 roku

Wyświetleń 9077

Odpowiedzi 0

Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy

Rohan

[GI]Nauka
2009-07-31, 19:05(Ostatnia zmiana: 2009-07-31, 20:20)
W tym tutorialu napiszę jak zrobić dialog w którym będziemy się mogli czegoś nauczyć. W tym przypadku siły i zręczności.
Na początek napiszmy początek dialogu:
Cytuj
INSTANCE GUR_1202_CorAngar_Teach(C_INFO)
{
   npc         = GUR_1202_CorAngar;
   nr         = 10;
   condition   = GUR_1202_CorAngar_Teach_Condition;
   information   = GUR_1202_CorAngar_Teach_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Pokażesz mi, jak poprawić moją siłę i zręczność?";
};                      

FUNC INT GUR_1202_CorAngar_Teach_Condition()
{
   if (C_NpcBelongsToPsiCamp(hero))  
   {
      return TRUE;
   };
};

Po tym dodajemy:
Cytuj
FUNC VOID GUR_1202_CorAngar_Teach_Info()
{
   AI_Output(other,self,"GUR_1202_CorAngar_Teach_15_00"); //Pokażesz mi, jak poprawić moją siłę i zręczność?
   AI_Output(self,other,"GUR_1202_CorAngar_Teach_08_01"); //Siła i zręczność to cechy wielkiego wojownika.
   
   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIB
UTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUT
E_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRI
BUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBU
TE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);
};
Doda do opcje dialogową o nauce kolejno 5 i 1 siły i 5 i 1 zręczności.

Potem dodajemy:
Cytuj
func void GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK()
{
   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);
};
doda opcję o powrocie do poprzedniego menu

Teraz piszemy:
Cytuj
func void GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5()
{
   B_BuyAttributePoints(other, ATR_STRENGTH, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH);
   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIB
UTE_STRENGTH,0)      ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);
   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString

Cytuj
5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH
to ile PN kosztuje nas nauka w tym przypadku 5PN

i tak później analogicznie dodajemy opcje dla 1 pkt siły i zręczności. Mam nadzieję że się przyda. Jeśli coś nie działa lub ktoś ma inny lepszy pomysł to pisać na PW lub gg.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry