ANIMACJA SPACEROWA, animowane tekstury vobów 24878 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 24878

Odpowiedzi 0

Kazzmir
  • Gość
Cytat: Xardas17, Aug 11 2007, 08:46
ANIMACJA SPACEROWA
Obiecany tutek
Włączamy spacer otwieramy mesach np.

ItMw_2H_Sword_Heavy_03.3DS

Kompilujemy świat na outror i musimy mieć zaznaczone texturowanie ( wiecie, o czym mowa)
Teraz wyciągamy z gothic texture np. ognia ( firabal… )

Gdy nałożymy na nasz fragmenty następuje ostatnia faza animacji
W oknie obiect mamy
Linijkę]

texAniFFP ustawiamy na np. 20 ( 20 klatek na sekundę) texAniMapMode ustawioną na NONE zmieniamy ja na LINEAR
texAniMapDir ustawia się prędkość animacji

Potem zapisujemy nasz mesh jako np. mieczyk xardasa

Uwaga zapisanie o pod tą sama nazwą nic nie da
Teraz musimy natychmiast włączyć, jaki kolwiek zen np. surface
Gdy mamy już zen wczytany dodajemy nasz vob

mieczyk xardasa

I gdy widzimy ze się nam tektury ruszają wyłączamy spacer

Teraz do paczki moda trzeba dodać plik mieczyk xardasa mrm inaczej nie zadzialas u innych graczy

Tutek można kopiować tak jak wszystkie bez pozwolenia jedyna rzeczą jest umieścić, iż autorem jestem ja
A w modzie dodać wzmiankę o pomocy z moich tuków
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry