[G2NK] - Item Extention PL 75 0

O temacie

Autor Kubaj

Zaczęty 18.09.2025 roku

Wyświetleń 75

Odpowiedzi 0

Kubaj

Kubaj

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Kubaj

[G2NK] - Item Extention PL
Dzisiaj o 12:54(Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 13:15)
Item Extention - dodanie modeli, textur, modyfikacja istniejących, PL

Witajcie!
Od samego początku podczas gry w Gothic 2 miałem małe wątpliwości co do dublowania modeli, i nazywania ich inaczej.
Na tle całej rozgrywki się to rzecz jasna rozmywało, ale mając ekwipunek zapełniony przedmiotami zebranymi przez całą grę rzucało się w oczy
Szczególne zastrzeżenia miałem do zwojów i biżuterii dostępnej w G2, ponieważ amulety na podglądzie wyglądały jak nieco inne pierścienie.
Po zobaczeniu Steamowej wersji Gothic Classic, stwierdziłem, że nie samo G2, ale i Noc Kruka potrzebuje takiego zabiegu - dodania nowych modeli/modyfikacji istniejących, czy zmiana skryptami obiektów do których gra próbuje się odwołać.

Modyfikacja wykorzystuje i/lub nieznacznie modyfikuje:
- Modele i niektóre textury z Gothic2:Classic .MOD ze Steam
- "Belt models for G1 armors" autorstwa Mark56 (WOG)
- "Napalms Pflanze" BlackNapalm (WOG)
- "Goldsäcke" MonsterMadness (WOG)
- Pojedyncze obiekty z L'hivera - https://worldofplayers.ru/threads/36390/
- Pojedyncze textury z Carnage' Graphic Patch
-Nowe modele i textury mojego autorstwa, lub na bazie tych istniejących w plikach Gier Gothic 1-3.
-W plikach pozostaje kapelusz(e) z Returninga, niedostępny w grze, lecz za pomocą kodów wraz z texturą z Woga - Hats, wreaths etc

Starałem się łączyć pliki zazwyczaj tak, aby albo zgadzały się stylem z jedną z odsłon części Gothic, albo dobrze wyglądały, i przedmioty w ekwipunku pozostawały czytelne.

Uwaga!
Ponieważ mod ingeruje w sposób jaki modele przedmiotów są przypisywane do obiektów, działa jako osobny mod, mam jednak nadzieję, że komuś spodoba się pomysł.
(Jeżeli ktoś umiałby to obejść to chętnie przyjmę pomoc)

Link do Dysku Google:
(W razie wygaśnięcia proszę o kontakt mailem)
https://drive.google.com/drive/folders/129p0TXOQzUZ_e3AHWWKtZ_EHT2GGu_89?usp=sharing

Propozycja:
Jako, iż celem modyfikacji jest wspomaganie korzystanie z ekwipunku, proponuję zapoznanie się z Categorised inventory od pakietu Ninja, czy Ekwipunku od Uniona, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort szukania przedmiotów.


Co uległo modyfikacji?
W linku jest część zmian jako .png do podglądu;

- Większość (Wszystkie?) przedmioty questowe, mają własną texturę/model
- Duplikaty broni w zwarciu, wyciągnięte niektóre nieużywane kostury z plików gry
- Mikstury - stałe oraz Pełnie życia i Many wyróżniają się od innych
- Jedzenie - małe poprawki texturowe, pozbycie się duplikatów
- Rośliny - od teraz każda roślina ma osobny model
- Zbroje - modele statyczne zostały wyrenderowane na nowo, i poprawiona textura, np zbroja strażnika Kruka nie ma nałożonej textury skały
- Amulety i pierścienie - są bardziej rozpoznawalne od tych w g2,amulety  mają też widoczny łańcuszek
- Runy i zwoje, przypominają te z g1, z symbolami tych z g2nk
- Pisma - w oparciu o treść, lub opis zostały stworzone textury, np składnik potrzebny do stworzenia mikstury wraz z uzyskaną z tego miksturą (jak w g3), czy pieczęć magów Wody jest niebieska.
- Przedmioty pozostałe, naprawione wyświetlanie łupów, mieszki jeżeli imienne (questowe) mają kartkę, wyróżniają się na tle reszty itp
- Z uwagi na ilość kluczy nie podjąłem się utworzenia osobnych modeli i textur
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry