Gothic 2 Animacje sciezka 2097 2

O temacie

Autor genas2232

Zaczęty 28.09.2024 roku

Wyświetleń 2097

Odpowiedzi 2

genas2232

genas2232

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem animacje w blenderze i chce ją skampilować. Mam 3 pliki, 2 asc jeden z modelem a drugi z animacją, i nazwa.mds.
Czy ktoś może podać ścieżkę od _Work czy dopisać gdzie moge to wstawić żeby dzialało. W anims i w każdym, kiedy przy odpaleniu g2 wpisuje apply overlaymds nazwa.mds. wyskakuje error not found nazwa mds.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty142
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W X:\Noc Kruka\_Work\Data\Anims\ stwórz katalog Overlay i tam wsadź tego .MDSa wraz z .ASCkami. Powinno zadziałać bez bezpośredniej kompilacji.

Do tego zgaduję, że celujesz na nakładkę dla modeli ludzi, czyli HUMANS, więc wtedy najlepiej żeby .MDS też trzymał się tego schematu nazewnictwa . Np. HUMANS_GENAS.MDS, które potem aplikujesz za pomocą Mdl_ApplyOverlayMds.
 

genas2232

genas2232

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktoś może jak zapisac na stałe te animacje, bo za kazdym razem przy włączeniu gothic musze wpisywac apply overlay, i nie moge używać wlasnych nazw animacji tylko te które tam są w mds, a chce bez zastępowania???

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// Last Changes:
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Model ("Mon")
{
   meshAndTree ("HUM_BODY_NAKED0.ASC" DONT_USE_MESH))
   aniEnum
   {
      modelTag   ("DEF_HIT_LIMB"                    "ZS_RIGHTHAND")       
      
      ani        ("T_SEARCH"                        2               ""                            0.1 0.1  M. "HUM_MON01.ASC"                           F  1   40   FPS:10)      
      
   }
}
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry