NPC nie atakuje 3023 4

O temacie

Autor Ru$h

Zaczęty 6.12.2023 roku

Wyświetleń 3023

Odpowiedzi 4

Ru$h

Ru$h

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ostatnio przerobiłem w skryptach poszukiwacza. Zmieniłem wszystko tak, aby używał broni a nie magii, ale gdy wchodzę do gry i do niego podchodzę to wykonuje obrót w moją stronę jakby chciał wyciągnąć broń, ale natychmiast wraca do pozycji takiej w jakiej stał i tak w kółko. Nadal mówi swoje klasyczne zdania kiedy mnie widzi i da się z nim rozmawiać. Czy ktoś wie jaka fraza za to odpowiada albo czy jest to jakiś inny problem?

Skrypt:

prototype DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR (C_NPC)
{
     name|0|=NAME DEMENTOR;
     guild = GIL_DMT;
     voice = 19;
     flags = 0;
     npctype = NPCTYPE_AMBIENT;
     aivar [AIV_ENEMYOVERRIDE] = TRUE;
     b_setattributestochapter(self,3);
     fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
     EquipItem(self, itmw_2h_special_01);
     b_createambientinv(self);
     b_setnpcvisual(self, MALE, "Hum_Head_Bald", FACE_N_MADPSI, BODYTEX_N, itar_mil_1);
     Mdl_SetModelFatness(self, 0);
     Mdl_ApplyOverlayMds(self, "Humans_Mage.mds");
     b_givenpctalents(self);
     b_setfightskills (self, 70);
     bodystateinterruptableoverride = TRUE;
};

instance DMT_DEMENTORAMBIENT (DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR)
{
     start_aistate = zs_stand_dementor;
};

instance DMT_DEMENTORAMBIENTSPEAKER (DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR)
{

 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty455
Propsy226
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
To nie jest poprawny skrypt NPC, tylko prototyp, czyli taki jakby "szablon" do tworzenia NPC o podobnych parametrach.
Spróbuj napisać skrypt wzorując się na którejś z istniejących postaci.
 

Ru$h

Ru$h

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej, pogrzebałem przy innych postaciach i okazało się, że dobrze edytowałem ten skrypt tylko brakowało frazy aivar Following time.  Mam jeszcze jedno pytanie a żeby nie tworzyć nowego wątku to wiesz może jaka jest ścieżka prowadząca do waypointów i przypisanych do nich npc? Zauważyłem, że każda postać, która występuje pojedynczo na mapie posiada rutynę. Npc które występują na mapie w wielu ilościach jak orkowie czy inne potwory, nie posiadają tej rutyny, a nie mogę znaleźć w żadnym folderze miejsca w którym mogę przypisać npc do obecnych waypointów czy też do waypointów, które stworzyłem w spacerze.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty455
Propsy226
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
W pliku startup.d.
 

Ru$h

Ru$h

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie👍
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry