O temacie
Autor Shines
Zaczęty 22.05.2021 roku
Wyświetleń 4961
Odpowiedzi 3
Shines
Fabio The Modders
Musisz edytować plik mesh świata, z której się składa. Mapę zapisz jako uncompiled zen, a potem jak wczytasz drugi raz do kompilacji, to powinno załadować ci aktualny plik mesh świata (musi mieć taką samą nazwę).
Cytat: Fabio w 2021-05-22, 16:26Musisz edytować plik mesh świata, z której się składa. Mapę zapisz jako uncompiled zen, a potem jak wczytasz drugi raz do kompilacji, to powinno załadować ci aktualny plik mesh świata (musi mieć taką samą nazwę).Czyli tak:1. zapisuje mapę jako uncompiled.zen pod np nazwą World1 zrobione.2. odpalam od nowa spacera i ją wczytuje.Tylko gdzie ten plik mesh się pojawi? I czy jak wczytuje do kompilacji, to powinienem normalnie zaznaczyć opcję outdoor i editormode?