jak pracować na mapie z vobami 4961 3

O temacie

Autor Shines

Zaczęty 22.05.2021 roku

Wyświetleń 4961

Odpowiedzi 3

Shines

Shines

Użytkownicy
posty2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cześć, dodałem voby do fragmentu mojej mapki, lecz chciałbym w dalszym ciągu ją powiększyć w blenderze. Jak to zrobić, aby móc ją edytować i przy tym zachować wszystkie voby?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz edytować plik mesh świata, z której się składa. Mapę zapisz jako uncompiled zen, a potem jak wczytasz drugi raz do kompilacji, to powinno załadować ci aktualny plik mesh świata (musi mieć taką samą nazwę).

Shines

Shines

Użytkownicy
posty2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Musisz edytować plik mesh świata, z której się składa. Mapę zapisz jako uncompiled zen, a potem jak wczytasz drugi raz do kompilacji, to powinno załadować ci aktualny plik mesh świata (musi mieć taką samą nazwę).
Czyli tak:
1. zapisuje mapę jako uncompiled.zen pod np nazwą World1 zrobione.
2. odpalam od nowa spacera i ją wczytuje.
Tylko gdzie ten plik mesh się pojawi? I czy jak wczytuje do kompilacji, to powinienem normalnie zaznaczyć opcję outdoor i editormode?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz edytować plik mesh świata, z której się składa. Mapę zapisz jako uncompiled zen, a potem jak wczytasz drugi raz do kompilacji, to powinno załadować ci aktualny plik mesh świata (musi mieć taką samą nazwę).
Czyli tak:
1. zapisuje mapę jako uncompiled.zen pod np nazwą World1 zrobione.
2. odpalam od nowa spacera i ją wczytuje.
Tylko gdzie ten plik mesh się pojawi? I czy jak wczytuje do kompilacji, to powinienem normalnie zaznaczyć opcję outdoor i editormode?

Plik mesh się z dupy nie pojawi, jeśli nie istnieje. Musisz go mieć w _Work/data/Meshes (najlepiej w podfolderze "Level", ale bezpośrednio w "Meshes" też może być). I za każdym razem, jak zostanie zmodyfikowany, to przy wczytaniu nieskompilowanego zena, zostanie wczytany najnowszy mesh. Przy kompilacji dajesz outdoor i odznaczasz editor mode oraz musisz sobie skompilować światło, jeśli chcesz coś widzieć (no i zapisać zen jako compiled na końcu).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry