Returning 2.0 NB - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 152395 247

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2021 roku

Wyświetleń 152395

Odpowiedzi 247

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
 

krutki341

krutki341

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Małe pytanie. Czy ktoś wie który plik w DATA odpowiada za paski życia? Bo te które są teraz to kłują w oczy ;/
 

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty211
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

krutki341

krutki341

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak rozumiem. Tylko gdy usunę pliki z tekstur. Te od ExCluD3D i te które się instalują z NB (GTR czy jak to się nazywa) i uruchomię G2 to mam nadal te same paski. Czyli jest jakiś inny plik odpowiadający za nie. I z dlatego pisalem ten post.

EDIT: Ale ja jestem ciołek. Wszystko jest napisane w temacie RET 2.0 NB od czego dane pliki są.

 

Dxt

Dxt

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Wydaje mi się, że za niedługo będzie kolejna aktualizacja i wtedy i ja ją zrobię.
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nic ważnego kolejna masa nerfów do nowych systemów,  jedyne co jest ciekawe to fakt ze szpon można teraz na duale przerobić
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

prediable

prediable

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Ukazała się nowa wersja spolszczenia 23_08_2021. Dodatkowo wyłączony jest Quest z zębaczem Xardasa. Aby go przywrócić należy w Gothic.ini dodać lub zmienić bSnapperQuestStart na 1 (bSnapperQuestStart=1).
Żeby działało to przyspieszenie pod Z trzeba w Gothic.ini:
Ustawić bToggleWorldTimeAcceleration na 1,
Zmienić ActivationKey na Y,
bo te klawisze są odwrotnie.
Przed aktualizacją należy się rozebrać i zagrać Xardasowi na bałałajce.
 

prediable

prediable

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy moze ktos najnosza aktualizacje DX wrzucic? Mam na mysli alternatywny link oraz patcher 4GB? RPrussia nie dziala narazie
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
na wuja ci  ten patcher? to jest instalowane z automatu
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Przecież masz na pierwsze stronie link do DX: https://github.com/Kirides/GD3D11/releases
A co do patchera to Tizgar odpowiedział.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nowy update 29.08 @Ventrue

Przed zainstalowaniem poprawki warto usunąć plik Gothic_Keys.ini z folderu systemowego,
lub w grze przejdź do menu nowych ustawień klawiszy i zresetuj wszystkie klawisze (shift+R)


- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe obliczanie obrażeń dla run guru z 1. kręgu (błąd został wprowadzony w patchu z 22 sierpnia)
- Wzmocniona runa guru Magiczna sfera (3. krąg). Zaklęcie zadaje teraz 30% dodatkowych obrażeń przy 25% szansie
- Nieznacznie zwiększone obrażenia runy Ugryzienie (krąg 4, guru)
- Naprawiono błąd, Mroczny Mentor sprzedaje teraz towary Mrocznemu Rycerzowi
- Nagroda za niektóre zadania z użyciem złota została przywrócona (złoto zostało zwiększone, ostatnio było zmniejszone)
- Wino Oblivion (które daje zdrowie) daje teraz 12 zdrowia, a nie 10. Ponadto, liczba winogron do jego wykonania wynosi teraz 3 zamiast 4
- Na Koszmarze koszt wszystkich przedmiotów jest zwiększony o 25% - zmiana usunięta
- Zmniejszona ilość złota wymagana do ulepszenia umiejętności na wyższych poziomach
- Zmniejszona ilość złota wymagana do wzmocnienia zdrowia na wczesnych i wyższych poziomach
- Nieco obniżona cena za naukę robienia zwojów u Gallahada
- Kamienny Strażnik (runa trzeciego kręgu) zajmuje teraz 2 sloty w przywoływaniu
- Jeśli DX11 jest włączony, klawisz F9 nie robi już zrzutu ekranu, teraz jest wolny
- Nieznacznie zmniejszone obrażenia od przebicia zadawane przez łuki i kusze
- Na koszmarze dostaniemy teraz 4 punkty treningu po 30 poziomie zamiast 3. Ponadto, na niższych poziomach liczba punktów treningowych została zmieniona w górę (nieznacznie). W SNC, Koszmar (poziomy 15-20) daje 3 punkty treningu zamiast 2.


Dodano panel, w którym można dostosować klawisze do własnych upodobań. Np. użycie pochodni, przywołanie summona, przywołanie ognia, szybki hack,
Klawisz SNK, akceleracja i inne komendy mogą być teraz umieszczone na własnych przyciskach.

Jak wejść do menu? Menu gry - Sterowanie - Konfiguracja Klawisze sterujące gry

Esc, lewy przycisk myszy i Enter nie mogą być przypisane.
Nie ma sensu umieszczać klawiszy 1-9, 0, ponieważ są one zajęte przez broń i magię.
Nie ma też sensu używać WASD i innych zajętych klawiszy do standardowych akcji gracza.
Nie ma też sensu wciskać F11 podczas używania DX11, ponieważ jest on zajęty przez DX11.

Możesz stosować modyfikatory (Ctrl, Alt, Shift), tzn. możesz zrobić Shift+V, Ctrl+Shift+R i tak dalej.
Możesz również przypisać dodatkowe klawisze myszy (jeśli je posiadasz)

W celu przypisania potrzebnego klawisza, użyj strzałek, aby wybrać żądaną pozycję, naciśnij ENTER, tryb edycji zostanie uruchomiony,
następnie naciśnij wymaganą kombinację klawiszy i ponownie ENTER, aby potwierdzić.

Naciśnij Lewy Shift+R w panelu, aby przywrócić wszystkie domyślne ustawienia klawiszy.
Naciśnij klawisz R, aby przywrócić wybranemu klawiszowi jego wartość domyślną (np. chcesz przywrócić domyślną kombinację klawiszy dla danego klawisza).
Naciśnij klawisz Del, aby wyłączyć wybrany klawisz (zakładając, że go nie potrzebujesz i nie chcesz, aby zajmował klawisz)
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie, po instalacji NB i uruchomieniu gry pojawił się komunikat o pliku zModelProtoExtender.vdf i aby uruchomić grę potrzeba go usunąć. Ten plik za coś odpowiada czy to jakieś niedopatrzenie?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Nie powinno być żadnych dziwnych komunikatów po czystej instalacji NB, dziwne.
 

Li_Renifer

Li_Renifer

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Również pojawił mi się błąd o którym pisze @Keldorn. Usunąłem problematyczny plik(pojawił się po wrzuceniu spolszczenia - próbowałem odpalić moda w wersji oryginalnej) i gra się uruchomiła. Czy  brak pliku niesie za sobą jakieś konsekwencje? To moje pierwsze podejście do modyfikacji, więc nie mam możliwości porównania.

W zasadzie na modyfikację zdecydowałem się po obejrzeniu filmu WAGON'a na youtube i z tego co widzę wersja gry którą ogrywał od początku odbiega od tej obecnej i przy okazji, czy ktoś w skrócie mógłby mi opisać czym się różnią wersje Returninga 2.0 i czy ta jest obecną ostateczną wersją?
 

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten plik należało usunąć przed wgraniem ostatniej aktualizacji.
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Jak gra każe usunąć plik to należy go usunąć i to nie jest ostateczna wersja moda, bo jest przy nim cały czas coś majstrowane.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Aktualizacja 05.09

- Nieznaczny wzrost liczby jabłek u niektórych kupców
- Przywrócono skróty klawiaturowe do używania broni (shift+F1...F3)
- Święte strzały zostały nieco wzmocnione
- Gobliny na zakolu rzeki (gdzie idziemy z Laresem) przesunęły się wyżej, często powodowały zamarzanie Laresa (nowa gra)
- Nowe kombinacje zostały dodane do nowego paska przycisków (przyciski do zmiany zakresu rysowania również zostały tam przeniesione)
- Runy Mrocznego Rycerza nie resetują się już podczas transformacji
- Naprawiono błąd, miecz Pożeracz Dusz ma teraz działające obrażenia od rozprysków (może być potrzebna nowa gra, aby to naprawić)
- Poprawiono teksturę miecza Rozjemca
- Każda gildia może teraz zdobyć szatę lub ciężką zbroję ze "starego lochu", niezależnie od tego, czy bohater jest magiem czy wojownikiem
- Obrażenia zadawane przez Mrocznego Rycerza są teraz w 80% oparte na mocy, a nie w 75%
- Dla guru została dodana nowa umiejętność (uczy jej Namib). Jeśli mana spadnie poniżej 10%, bohater natychmiast regeneruje 10% many. Nie działa częściej niż raz na minutę.
Koszt: 2 punkty treningu, 300 złotych monet

- Dla guru została dodana nowa umiejętność (uczy jej Namib). Zwiększa moc magiczną o 3% (na stałe).
Koszt: 5 punktów treningu, 1000 złotych monet

- Runa Guru Trzęsienie ziemi (krąg 6) teraz ponownie ogłusza przeciwników
- Naprawiono błąd, Mroczny Mentor nie otrzymywał towarów
- Teraz w rozdziale 7, kowal Bennett sprzedaje worek magicznej i zwykłej rudy, a także inne przydatne towary, dla gracza, by mógł wydać je na zadania
- Menu podpowiedzi do gry (klawisz H) zostało przeprojektowane. Teraz nie są tam już napisane skróty klawiaturowe, ale przydatne wskazówki dotyczące gry
- Naprawiono błąd, w którym Ognik mógł usunąć ciało npc, a gracz mógł stracić wszystkie łupy z tego ciała
- Naprawiono błąd, który powodował, że zaklęcie Straszliwy Smród nie zwiększało swoich obrażeń, jeśli noszono Kieł Muratana
- Naprawiono kilka drobnych błędów z przywoływaniem stworów
- Poprawiono kilka drobnych błędów w opisach run
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry