Tworzenie nowego potwora - Gothic 1 194 0

O temacie

Autor Ebhodini

Zaczęty 23.09.2020 roku

Wyświetleń 194

Odpowiedzi 0

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym stworzyć nowego potwora, powiedzmy wilkołaka na podstawie ciała orka zwiadowcy i głowy wilka. Wypakowałem plik anims.VFD potem sourcerem dekompilowałem MDS orka i wilka. Odpaliłem blenderem .ASC orka zwiadowcy żeby zobaczyć co da się modyfikować, głównie zależy mi na samym modelu 3d, od tego chciałem zacząć na animacje i teksturowanie czas przyjdzie później, a w benderze ani w trybie object ani edit nie mogę modyfikować samego modelu jedynie szkielet. Czy powinienem otworzyć to innym programem czy muszę włączyć jakąś funkcję w belnderze?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry