Assertion Failed i Access Violation 528 7

O temacie

Autor Mika 123

Zaczęty 13.09.2020 roku

Wyświetleń 528

Odpowiedzi 7

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam ponownie. Mam nadzieję, że dobrze zrobiłem zakładając nowy temat.
Otóż problem polega na tym, że Spacer przestał działać. Dotąd wszystko było normalnie, ale już wczoraj miałem problemy natury "Spacer nie może otworzyć pliku ouinfo.inf" podczas parsowania skryptów. Dziś jednak w ogóle nie da się go uruchomić, gdyż najpierw wyskakuje błąd Assertion Failed, a na nastepnie znany Access Violation. No i nie wiem, co robić.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4117
Propsy3332
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ludzie, błagam, przestańcie używać Spacera do parsowania skryptów i kompilowania dialogów. Błagam.

Parsuj skrypty starterem, a dialogi kompiluj Redefixem
https://themodders.org/index.php?topic=16628.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty88
Propsy37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Lepiej kompilować Gothic Sourcerem v3.15/16, bo inaczej nie będzie wiedział nawet gdzie jest błąd jak mu wyskoczy podczas kompilacji Gothic Starterem.

No i wtedy skompiluje sobie od razu i dialogi i skrypty, czyli GOTHIC.DAT i OU.BIN, a nie będzie musiał się martwić o jakieś .INFy, czy .CSLe (i Redefixy; chociaż ten przydaje się do śledzenia powtórzonej numeracji kwestii dialogowych), gdyż tylko te dwa pierwsze wystarczą.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty112
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Błąd na etapie parsowania przecież gra/spacer wypluje taki sam, nie wiem jak tam Gothic Sourcer, ale jak ktoś ma odpalone zSpy messages na level 5, to w zupełności wystarczy, by wyłapać w którym pliku/linii występuje problem.
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dałem szansę Redefixowi i jak na razie spisuje się dobrze. Ale co, jeśli będę chciał wstawić do mapy jakiś obiekt lub przedmiot? Da się inaczej niż Spacerem?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty556
Propsy336
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wstawisz obiekt, to poprostu odpalasz nową grę. Nie trzeba parsować przy tym skryptów, chyba że ten przedmiot jest oskryptowany.
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Lobos No dobrze, ale jak wstawić obiekt do świata bez Spacera. Bo jak już wspomniałem Spacer wyświetla mi błędy przy uruchamianiu go.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3338
Propsy2048
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Możesz też wstawić skryptowo, ale tylko obiekt typu item.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry