Prace 3D 1139238 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1139238

Odpowiedzi 3194

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zamiast ją rozbierać to ubierasz :wstyd:
 
some things are meant to be

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To jest sztuka a nie porno.
 


Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
A co ma jedno do drugiego?
Spoiler


 
some things are meant to be

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Xv 104 Riptide

Zeszły mi na to święta, sesja i ferie, ale w końcu skończyłem ten model. Twierdziliście skubańce, że creasing jest do bani i support edge to jest najlepszy sposób. Myliliście się :D. Opanowałem creasing i stwierdzam, że jest lepszy i daje sporo elastyczności, której support edge nie zapewniają. Fartuess znowu miał rację  :F. A tak poza tym to miesiąc wycięty z życiorysu  :lol2:. Użyty renderer - Maya Hardware 2.0, podobno realtime'owy  :F


Screeny






 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Po tylu zapowiedziach spodziewałem się czegoś oszałamiającego. Zawiodłeś mnie tak samo jak "Skazani na Shawshank", "Ojciec Chrzestny", "Gwiezdne Wojny" i "Wilk z Wall Street".
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
Za dużo tri ! do goticzka tego nie dodasz :D
Tak na poważnie to zajeb***a robota.
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@up
SSAO
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Dziwisz się na SB czemu skomentowałem tak a nie inaczej - nie mówię, że model jest słaby, bo sam bym takiego czegoś nie wymodelował (i to wcale nie przez brak umiejętności, ale przez brak motywacji i powodu, bym to robił), ale po wielokrotnych zapowiedziach, wtrętach na SB, że "już niedługo" spodziewałem się, że wyskoczysz z czymś naprawdę wykurwionym od początku do końca. A co pokazałeś? Dziwacznego mecha, w którym raz mamy jakieś złożone kształty, a gdzie indziej znowu zwykłe boxy, do tego chujowo wyrenderowanego, bo tak jak Avallach zauważył, te AO wygląda po prostu słabo. Spróbuj chociaż wyrenderować to w czym innym, nawet w Scanline z Light Tracerem. Tak czy siak nie dam propsa, bo zapowiadałeś więcej, niż dostaliśmy. Tym bardziej dziwi mnie reakcja na SB, cytuję: "Fartuess [16:55]:raczej dlatego, że nie wiem o czym pierdolicie xD".
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Za design wąty do games workshopa - model jest wierny w 98%. Poza tym nie wiem gdzie ty widzisz zwykłe boxy :P.  A za AO wąty do Autodeska za renderer, chociaż i tak wygląda świetnie jak na SSAO :F.
Za niespełnione obietnice wyborcze przepraszam, ale się niesamowicie napracowałem przy tym modelu, to się nie dziw, że pod koniec pracy byłem podjarany :D. Na shoucie pisałem o bardzo późnych godzinach i myślałem, że to co tam pisze przeczyta jedna, może dwie osoby. Nie byłem świadom ogromu zjawiska :F. Cóż... pierwszy model nad którym spędziłem koło miesiąca faktycznej pracy po kilka godzin . I żadnego "zapowiadałeś więcej niż dostaliśmy" - nie zapowiadałem nic konkretnego, obniżenia VATu nie będzie :D.

Za używanie offline'owego renderera się nie brałem bo się na nich nie znam, a skoro na moim sprzęcie obecnie obraz się renderuje kilka sekund w realtime'owym rendererze (2k x 2k), to raytracera się bałem odpalać(cholera wie ile promieni musiałbym odpalić, żeby uzyskać dobry efekt). Mógłbym z niego wykręcić lepsze AO, może ładniejsze cienie. Ale to jest pokazówka modelowania a nie prezentacja różnych technik uzyskiwania efektu Ambient Occlussion, więc sobie odpuściłem dodatkową zabawę. Gdyby była to byście jeszcze dostali co najmniej kilkudziesięciostronicowego pdf'a opisującego różne algorytmy ;). Jak Ci zależy, to tu masz stary papiur od NVidii o SSAO . Miłego czytania :). A tak na serio... jak mi czas pozwoli to może obadam obsługę jakiegoś raytracera. Scanline'a nie znam, w Mayi mam tylko Mental-Ray'a. Mam nadzieję, że jest ok :P.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Scanline to domyślny renderer w 3ds Max
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
W Marmosecie wyglądałoby pewnie lepiej w realtime. Jeśli twój komp go uciągnie, to spróbuj.   :)

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
High poly nie da rady. Renderer realtime'owy Mayi przestawał być realtime'owy przy zwykłym lambercie, nie mówiąc już o bardziej skomplikowanych shaderach. Jak los pozwoli to zrobię low poly i wtedy to oczywiście wyląduje w marmosecie. Jeśli chodzi o grafikę, to najpierw chcę sobie zrobić internetowe portfolio, a potem oteksturować model karabinu co wam tu kiedyś pokazywałem (low poly i bake'i już są). No i jeszcze muszę zobaczyć jak w tym semestrze wyjdzie z czasem, a nie zapowiada się jakoś genialnie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Kurczę, chcę coś napisać, ale chyba ostatnio za bardzo zmiękło mi serce i nie potrafię zrobić Ci już przykrości tak jak zwykłem... Wiem, rozumiem że poświęciłeś sporo czasu na to niemniej jednak niestety w mojej ocenie jest przeciętnie :/  Tzn ogólne wrażenie jest całkiem pozytywne i uważam, że załużyłeś na propsa bo jest to pierwszy twój model, na który da się nawet patrzeć jednak twojego poczucia estetycznego kompletnie nie umiem zrozumieć. Moje uwagi:

- Nie podoba mi się klockowaty design tego wszystkiego. Może to moja osobista fanaberia ale jednak lubię kiedy model jest trochę bardziej organiczny nawet jeśli to Hard surface. (dodatkowo hard edge na krzywych powierzchniach są o wiele trudniejsze do wykonania - nauczyłbyś się więcej, a tak masz tylko banalne klocki.)
- Bardzo fajne wrażenie można uzyskać kiedy model jest bardziej zróżnicowany - np w jednym miejscu masz dużą gładką powierzchnię w innym zaś zagęszczenie detalu. Tu wszystko jest takie pozapychane detalem, który nawet nie jest wcale jakoś bardzo ciekawy.
- Twardość edgy jest bardzo istotna dla odbioru modelu (nie wspominając już o wypalaniu). Tego również trzeba się nauczyć by wiedzieć kiedy zrobić krawędź twardą, a kiedy trochę ją zmiększyć. Tutaj wszystko idzie na jedno kopyto, a w momencie kiedy w polu widzenia jest cały model mam wrażenie że jednak krawędzie są za ostre i ich nie widać.
- W necie jest tyle fajnych mechów, a ty wybrałeś to... :/

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!


Ale ogólnie to masz sporo racji. Jakby model miał to co mówisz, to robiłby większe wrażenie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Szkolny konkurs jest to uznałem, że to okazja dla poćwiczenia renderowania:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Trawa zajebista.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Czy zajebista? Fajnie, że potrenował futerko.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Fartuess, czemu nie pogodzisz się z faktem, że to jest przeciętne tylko próbujesz zwalić winę to na warhammera, to na renderer?
Design taki sobie - twoja wina, wybrałeś niefajnego mecha. Render słaby - słabo wyrenderowałeś.
W grafice nie ma zwalania winy na cokolwiek, nikt nie będzie tego czytał ani tym bardziej brał na serio. Model ma mówić sam za siebie.
Zawsze możesz obok screenów dopisywać: wygląda przeciętnie bo (... tutaj wstaw argumenty...) - NIE MOJA WINA, nie krytykujcie.
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry