Prace 3D 1136962 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136962

Odpowiedzi 3194

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Low Poly wypada wrzucić do gry, High poly spowoduje, że ci się komp zesra :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A medium poly to coś, co wymyślili nie wiadomo po co, bo ani dokładności, ani optymalizacji :) .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#2302 2012-05-09, 10:06(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 11:47)
Medium poly może służyć np jako bazę pod sculpta.
Mid poly można też nazwać np. modele pojazdów do gier wyścigowych, czyli coś co jest widoczne przez cały czas na ekranie i musi urywać dupę.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Medium poly może służyć np jako bazę pod sculpta.
Mid poly można też nazwać np. modele pojazdów do gier wyścigowych, czyli coś co jest widoczne przez cały czas na ekranie i musi urywać dupę.
Za cene słabego  enviromentu dookoła  ....
 


KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#2304 2012-05-09, 13:19(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 18:41)
Trochę to przerobiłem jak mówiłem.





Które lepsze?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dolne. Górne wydaje się mieć niemal zwyczajną łapę, przystosowaną do chodzenia po lądzie, a nie płetwę do pływania. A to nie ma sensu, bo tylna część ciała wyraźnie nadaje się tylko do środowiska wodnego.

Dolne też niepotrzebnie przypomina łapę, ale rozumiem co chciałeś osiągnąć. W każdym razie jest to już wygląd bardziej naturalny. Może zastanów się nad dodaniem tylnej pary płetw?

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
A mi się bardziej podoba górny. Ktoś ma jakąś opinię? 1:1 jest.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Głowa górnego wygląda o wiele lepiej niż dolnego. Za to ogon dolnego jest lepszy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Górny zdecydowanie. Na dole gluty jak cholera.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Prace 3D
#2309 2012-05-09, 19:23(Ostatnia zmiana: 2012-05-09, 19:24)
Górny, bo te pryszcze dolnego wyglądają śmiesznie. Ale Avallach ma rację z tą płetwą.
 
makin' bacon

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Dalsza część mojego asasynka. To jest hi-poly ale na kompie mam też low.

http://p3d.in/Zix6H

Te braki to przez wygładzanie, wersja ostateczna (chyba jutro albo po jutrze będzie) będzie bez tego w low i hi-poly.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest słabo zrobione low poly, albo baza do sclupt.
Przy hi-poly byś miał co najmniej z 2mln polygonów.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2312 2012-05-10, 13:47(Ostatnia zmiana: 2012-05-10, 14:01)
To jest słabo zrobione low poly, albo baza do sclupt.

Pokaz mistrzu swoje prace  :ok:  Nawet nigdy nie odpaliles zadnego programu do sculptu, a sie udzielasz :|  dla mnie jest zachecajaco i napewno powyzej sredniej forum.

Ale fakt - zwieksz zageszczanie siatki. I nie pracuj na trojkatach :)  Zachecam do sprawdzenia naszej bazy tutkow odnosnie support edge i modelowania hpoly.
Technicznie jest to zle zrobione. Nie korzysta sie ostrych krawedzi i meshsmootha tylko wlasnie z support edgy, ktore wyznaczaja ci ostrosc krawedzi. Chcac to wypalic mialbys mnostwo rzeczy niewybakowanych lub wybakowanych tak cienko, ze nie zostalo by to uwzglednione nawet w normal mapie. Popatrz na tutki, zobacz podstawy wypalania a zrozumiesz.
Aby bardziej dobitnie do ciebie przemowic pokaze ci to:



Jest roznica, prawda? :)  a teraz popatrz na swoje krawedzie. Wszystko trawde, nic by prawie nie wypaliło. Detale na mieczach spokojnie mozesz robic pluginem ndo - mniej roboty.

Co do obecnego wygladu modelu sie nie wypowiem. Poczekam na calosc :P

btw. wzorujesz sie na jakims modelu/refce czy lecisz z glowy?
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Reverse, mógłbyś pokazać siatke bez żadnego MS/TS?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Prace 3D
#2314 2012-05-10, 14:33(Ostatnia zmiana: 2012-05-10, 14:35)
Cytuj
btw. wzorujesz sie na jakims modelu/refce czy lecisz z glowy?
...................................... :confused:  
Cytuj
Głowa Hi-Poly obywatela Altaira:
 


Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Mam już prawie skończoną całość zaraz wrzucę.

@Buła

Wzoruję się na screenach z gry lub artach.
Osobiście nigdy w Assassin's Creed nigdy nie grałem, nie miałem czasu.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

gothic1210
  • Gość
Mógłbyś też wrzucić zwykły screen, bo moja grafika nie jest zgodna z tym podglądem  :|
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2317 2012-05-10, 14:37(Ostatnia zmiana: 2012-05-10, 14:43)
Mam już prawie skończoną całość zaraz wrzucę.
No ale zle zrobiona :D
btw. dlaczego pisales ze do wygladzenia modelu uzywasz wingsa? :|

Reverse pokaz model bez waznego wygladzenia
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Prace 3D
#2318 2012-05-10, 14:46(Ostatnia zmiana: 2012-05-10, 14:48)
@Wowoz

Pisałem że do wygładzania używam Wings3D bo tak jest, a to z tego powodu że 3Ds Max robi to strasznie opornie i jeszcze potrafi się ściąć. Wbrew tym co sądzą niektórzy Wings nie jest wcale takim słabym edytorem 3D, od niego zaczynałem.

Ps. ty też jesteś źle zrobiony  :D .
@Gothic1210

Niestety nie, "Kery... cośtam" źle radzi sobie z renderem mojego modelu a Marmoset pobierał by mi się z 1 dzień (mam uszkodzoną antenę)

No ale do rzeczy wreszcie, po kilku(nastu) godzinach mojej pracy się wyłania:
http://p3d.in/hCbsm

Z teksami bumped (ściągniętymi z neta) jest o niebo lepiej. Może jutro wrzucę Hi-Poly.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z teksami bumped (ściągniętymi z neta) jest o niebo lepiej.

Ze co?
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry