To jest słabo zrobione low poly, albo baza do sclupt.
Pokaz mistrzu swoje prace

Nawet nigdy nie odpaliles zadnego programu do sculptu, a sie udzielasz

dla mnie jest zachecajaco i napewno powyzej sredniej forum.
Ale fakt - zwieksz zageszczanie siatki. I nie pracuj na trojkatach

Zachecam do sprawdzenia naszej bazy tutkow odnosnie
support edge i
modelowania hpoly.
Technicznie jest to zle zrobione. Nie korzysta sie ostrych krawedzi i meshsmootha tylko wlasnie z support edgy, ktore wyznaczaja ci ostrosc krawedzi. Chcac to wypalic mialbys mnostwo rzeczy niewybakowanych lub wybakowanych tak cienko, ze nie zostalo by to uwzglednione nawet w normal mapie. Popatrz na tutki, zobacz podstawy wypalania a zrozumiesz.
Aby bardziej dobitnie do ciebie przemowic pokaze ci to:

Jest roznica, prawda?

a teraz popatrz na swoje krawedzie. Wszystko trawde, nic by prawie nie wypaliło. Detale na mieczach spokojnie mozesz robic pluginem ndo - mniej roboty.
Co do obecnego wygladu modelu sie nie wypowiem. Poczekam na calosc

btw. wzorujesz sie na jakims modelu/refce czy lecisz z glowy?