[G2NK] Spacer.NET 1117 2

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 11.06.2020 roku

Wyświetleń 1117

Odpowiedzi 2

Fabio

Fabio

The Modders
posty3323
Propsy2045
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[G2NK] Spacer.NET
2020-06-11, 17:17(Ostatnia zmiana: 2020-08-04, 16:40)
Spacer.NET

Wersja: beta
Język: rosyjski, angielski, niemiecki, polski
Waga: ~ 2 MB
Platforma gry: Gothic II: Noc Kruka (w przyszłości także Gothic 1)
Twórcy: LikerGothic, Haart, Saturas, Gratt

Cechy:
- Maksimum automatyzacji przy vobowaniu
- Wygoda przy pracy
- Interfejs jak najbardziej przypominający oryginalny Spacer
- Hierarchiczne kopiowanie vobów (tzw. "dzieci" voby kopiują się wraz z rodzicem)
- Wygodna manipulacja obiektem (kolizyjność nie wpływa na ruch czy obrót)
- Kilka niestandardowych ustawień
- Podgląd modeli, efektów PFX, przedmiotów
- Wsparcie VobTree
- Zmiana elementu nadrzędnego na voba
- Rozszerzone klasy (pozwalające na stworzenie zupełnie nowego typu voba przy uzyciu Uniona, który będzie tu działał)
- Ustawienia wyświetlania FPS, liczby vobów etc.
- Wygodna edycja zawartości skrzyń
- Przyszłe wsparcie dla moda graficznego DX11 (jeśli będzie obsługiwał on rysowanie linii)

Zrzuty ekranu:
Spoiler




Video:
https://www.youtube.com/watch?v=WRf-s2Df32w


DOWNLOAD:
- Należy przerzucić spacer_net.ini do folderu "System", a SpacerNet.mod do folderu "modvdf", którego uruchamia się przez GothicStarter. Wymagane jest zainstalowanie Uniona w wersji 1.0h (obecnie testowej).

Oryginalny wątek na forum World of Players: https://worldofplayers.ru/threads/41991/

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3708
Propsy4853
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Serio nie ogarneli, zeby dodac normalne gizmo do transformacji? :D
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3323
Propsy2045
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[G2NK] Spacer.NET 0.4
#2 2020-06-11, 23:04(Ostatnia zmiana: 2020-06-12, 14:02)
Serio nie ogarneli, zeby dodac normalne gizmo do transformacji? :D

Gizmo jest w planach, w Union Spacerze (0.3) już to dodano do rotacji i poruszania obiektami. Dodatkowo Spacer.NET został zaaktualizowany do nowszej wersji (0.6).

Zmiany w 0.5:

   - Added camera rotation smoothness setting
   - Some corrections in the Polish language strings
   - Added button to reset the control keys to "by default"
   - Improved the function of pressing objects to the floor
   - Fixed a bug when saving a file, the file name included the entire path to the file
   - The "container" properties tab is now available immediately if the selected vob is a container

Zmiany w 0.6:

   - Głównie dostosowanie do nowszej wersji Uniona 1.0h (nadal wersja testowa).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry