Unreal Engine 5 241 2

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 13.05.2020 roku

Wyświetleń 241

Odpowiedzi 2

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7652
Propsy5178
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unreal Engine 5
2020-05-13, 19:57(Ostatnia zmiana: 2020-05-18, 20:09)
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-first-look-at-unreal-engine-5

Import modeli o dowolnym poziomie detalu i z globalnym dynamicznym oświetleniem. Koniec z wypalaniem normalmap i lightmap, silnik zrobi wszystko za ciebie i zależnie od sprzętu dobierze maksymalny płynnie działający poziom detalu. Ten sam silnik działa na high-endowych PC i smartfonach, automatycznie kalibrując poziom detalu i użyte algorytmy zależne od możliwości platformy.

Wygląda na to że duża część moich skilli graficznych stanie się przestarzała w ciągu następnych kilku lat. Grafika wymaga coraz mniej umiejętności technicznych bo silnik wszystko automatyzuje.

mgr inż. Aztek

mgr inż. Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2947
Propsy6099
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw




Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy:
- filmowe assety (skany 3D trafiają prosto do gry),
- tekstury 8K,
- docelowo obsługa ray-tracingu

Czy to nie wystarczy (prócz ofc kolosalnego nakłądu pracy), by stworzyć super fotorealistyczną grafikę?
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7652
Propsy5178
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unreal Engine 5
#2 2020-05-18, 13:35(Ostatnia zmiana: 2020-05-18, 20:09)
Silnik nie tylko jest w stanie bezpośrednio wykorzystać skany 3d w fotorealistycznej rozdzielczości - ich największa istniejąca biblioteka, Quixel, została zakupiona przez Epic i udostępniona za darmo tak jak silnik. Możesz stworzyć prawie wszystkie tekstury do właściwie dowolnej lokacji używając tylko suwaków. Płacisz tylko po przekroczeniu miliona dolarów dochodu.

https://www.youtube.com/watch?v=oDQl9gw_fRM


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry