Jak dodać animowanego/ruchomego voba w Spacerze? 1504 2

O temacie

Autor edixd

Zaczęty 11.05.2020 roku

Wyświetleń 1504

Odpowiedzi 2

edixd

edixd

Użytkownicy
posty37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam model flagi w formacie .ASC i drugi plik .ASC z animacją powiewającej flagi. Kiedy dodaję w Spacerze sam model, to jak się można domyślić pojawia się sama flaga, bez animacji powiewania. W jaki sposób mogę dodać voba, który ma własną animację poruszania się? Jak rodzaj takiego voba nazywa się w Spacerze?
Od razu wspomnę, że próbowałem dodać model z animacją w postaci skompilowanego pliku .MMB, ale nie działa, to chyba zły trop.
Widziałem coś podobnego w pewnej modyfikacji, ale ruszającego się voba nie da się zaznaczyć w Spacerze by podpatrzeć ustawienia.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: edixd
ale ruszającego się voba nie da się zaznaczyć w Spacerze by podpatrzeć ustawienia.

Co do tego nie masz w 100% racji.
Da się go zaznaczyć, ale nie tak, jak każdy obiekt.
Musisz wybrać Morph Mesh'a z listy obiektów (vob-list).
Możesz tak zrobić np: z sztandarem orków, piracką flagą, czy innymi obiektami tego typu (jest ich trochę).
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Niektóre tego typu obiekty są podpięte do moverów (np ryby), wtedy też trzeba szukać tego na liście.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry