Człowieku jest za darmo tak jak mówisz, ale wiesz że Ci profesjonaliści wiele assetów pozabierali z innych modów?
Hmm... Nigdzie nie nazwałem ekipy Returninga profesjonalistami, więc nie wiem z czego wynika Twój zarzut. Myślę, że powinieneś jeszcze raz przeczytać moją wypowiedź, może wtedy lepiej zrozumiesz sens.
A co do podbierania assetów m.in. ze Skyrima i innych gier - też mnie dziwi takie podejście. Ani to nie pasuje do settingu Gothica, ani też wizualnie nie wtapia się w resztę moda. Zastanawiam się, czy wynika to z nieskończonego dłubania przy czymś, co dłubania zupełnie nie potrzebuje, czy raczej z braku konceptu na jednolity styl artystyczny, w którym ma zawierać się mod. Ktoś powinienem klepnąć chłopaków w ramię i zasugerować, że jednak ilość nie zawsze równa się jakość... W plikach G1 i G2 jest sporo niewykorzystanych, klimatycznych tekstur np. pancerzy, z których o dziwo robili użytek w R1.0 i to działało. W R2.0 podejście się zmieniło i AB kontynuuje ten niezbyt trafiony kierunek. Patrząc na wstępne screeny z Outfaith, to zapowiada się niezły potworek hehe. Przypomina mi to crapa na Unity, stworzonego z kradzionych assetów, które nie mają ze sobą wiele wspólnego...