Conversation with Sea
Itharu Team
Gra: Gothic II: Noc Kruka
Typ: Totalna konwersja
Przewidywana data premiery pełnej wersji: 2018r.
Wstęp do fabuły:
Bezimienny stracił Esmeraldę przy brzegach Jarkendaru. Na szczęście zdołał przekonać piratów by pomogli mu dopłynąć do Myrtany. Budowali okręt, pracując nad nim niemal rok. Gdy prace nad jego budową dobiegły końca, wypłynęli na otwarte morze. Podczas żeglugi zerwał się silny wiatr, fale urosły a wkrótce rozpoczął się silny sztorm! Piracki statek cudem zaczął zbliżać się do niewielkiej wysepki, na której stała latarnia morska... Niestety, niezapalona.Tak oto mniej więcej przedstawia się zarys fabularny naszej modyfikacji.
Większa część wydarzeń w modyfikacji będzie rozgrywać się na wyspie
Veoria oddalonej nieco od Myrtany. Nowa lokacja, więc i nowa historia. Nie mogę jednak za wiele zdradzić ale pisząć jej historię uwzględniłem wszystkie aspekty z pierwszej i drugiej części Gothica odrzucając te z Gothic 3. Początki istnienia cywilizacji na Veorii będą sięgać pierwszej wojny z orkami. Więcej informacji o wyspie dowiecie się od jej mieszkańców. Zapowiada się całkowicie nowa historia w uniwersum Gothica.
Rekrutacja:
Witam!
Poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długi mod i dużo pracy a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:
- skrypterów
- wystarczą podstawy, czyli: tworzenie dialogów, NPC
- scenarzystów (od 1 do 2)
- umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim
- kreatywność i wyobraźnia
- umiejętność wczucia się w charakter postaci
- grafików 3D
- dobra znajomość programu do grafiki 3D
- umiejętność teksturowania
- grafików 2D
- umiejętność tworzenia tekstur
- umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
- animatorów
- umiejętność stworzenia animacji
- aktorów głosowych (dubbingerów)
- dobra jakość sprzętu do nagrywania
- odpowiednie doświadczenie w tej branży
Można się z nami skontakować przez:
- mail: anonymousmoddersbox@gmail.com
- nasze forum (klik!)
- Discorda (klik!)