Sprawy związane z MacDunem 96272 290

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 8.06.2017 roku

Wyświetleń 96272

Odpowiedzi 290

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
półtora tysiąca donoszących postów? miałem rację że pizda ale nie kłótliwa
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Właśnie zostaliście mianowani pelikanami roku  :lol2:  I za takie coś dostał 4 propsy KURWA XD
Spoiler
http://i.imgur.com/druchCC.jpg Jedną wiadomość wysłałem kiedyś która bardzo odrynarna była do mnie

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wwz został doświadczony i zmądrzał xD
Musze być już zajebiście mądry xD
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A Melkor może zmieniać nicki, więc uważajcie. xD

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bo napisałem post który zaprzeczał temu co cytowałeś na SB ACH  :facepalm:
nie uważam. mam po prostu inne zdanie na ten temat.

"kazzmirka" - ostatnio też ktoś tak mówił :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja


@Maciej - Ban należy się z miejsca. Gdzie jest sprawiedliwość. Tylko patrzy jak podpierdalać innych.
To 50 % jest inaczej liczone. Widać tylko jeden post Avallacha, jeśli napiszesz jeden post w tamtym dziale, to są dwa posty: jeden Avallacha, drugi twój i wtedy masz 50 % postów w tym dziale. xD

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Czasami mi się wydaje, że ja się jeszcze nie pokłóciłem z Mac Dunem tylko dlatego, że mamy zbliżone gusta :F



No jeszcze może dlatego, że wchodzę na forum raz na dwa tygodnie i mam zbytnio wygrzane.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czasami mi się wydaje, że ja się jeszcze nie pokłóciłem z Mac Dunem tylko dlatego, że mamy zbliżone gusta :F
Jesteś pewien że chcesz o tym pisać publicznie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ktoś wszedł na forum i napisał temat ze swoim modem wielkanocnym.

Ktoś inny odpisał normalnie, że troche spóźniony.

Ktoś inny (ja) napisał, że może też wrzucić screeny.


Wchodzi mac dun i od razu ,,A SCRENÓW TO WRZUCIĆ JUŻ NIE ŁASKA".


Jak kurwa ma go ktoś lubić albo chociaż ignorować ten idiotyczny, kurewsko debilny ton wypowiedzi i debilizm płynący z niego niczym sraka z dupy po tabletkach przeczyszczających? Jak już nowa osoba wejdzie na forum i od razu czyta te wypowiedzi to automatycznie nastraja się na przeciw mac dunowi, nieważne czy ma sympatię do ludzkości jako tako czy nie.


Zresztą, o czym ja mówie. Gdyby Budda wszedł na to forum i miał bytować z mac dunem przez taki czas to zacząłby chlać, ćpać, bluzgać i zapewne założyłby jakiś zespół evil reagge śpiewający brzydko o mac dunie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Irytuje cię maciek, maciek?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Widzę tu ostre napięcie na linii Werewolf-Mac Dun. @MacDun możesz powiedzieć jak się czujesz po tym co powiedział Werewolf?
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Czasami mi się wydaje, że ja się jeszcze nie pokłóciłem z Mac Dunem tylko dlatego, że mamy zbliżone gusta :F
Jesteś pewien że chcesz o tym pisać publicznie?

A co złego w nielubieniu sandboksów?

Ja swoje gusta potrafię logicznie uzasadnić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Sprawy związane z MacDunem
#154 2017-06-12, 18:07(Ostatnia zmiana: 2017-06-12, 19:19)
Nie wierze że worek dostał tyle propsów za taki durny post ... NO KURWA NIE WIERZE XD

Gwoli ścisłości, mam dywizę, jak robisz coś, rób to dobrze.

Tyle modderów potrafi pokazać ss a tamten gość nawet się tego nei domyślił, to jest takie trudne do zgadnięcia, i mam go za to głaskać po główce, prawić mu milutko komplementy? B. dużo razy chwaliłem nawet jakieś średnie mody, jak ładnie wyglądały i się prezentowały    LIFE IS BRUTAL

Do tego jeszcze pamiętam worek jak jarałeś się texturą Malisofa szaty maga ognia(nie pamiętam dokładnie nicku) która różniła się pierdółkami małymi,chwalenie takiej fuszerki jest poniżej mojego poziomu

ale napisałbyś czasem od czasu do czasu coś bardziej konstruktywnego niż burzę brzydkich słów.
Ja tylko napisałem żeby pokazał SS, bo co mam ocieniać? MYŚL  o_O
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
proszę, zamknie ktoś ten temat.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Napisał głupi, ale prawdziwy post przedstawiający to jak to wygląda. Screeny mogą wyglądać do dupy, mod prezentować się fatalnie, ale napisałbyś czasem od czasu do czasu coś bardziej konstruktywnego niż burzę brzydkich słów. Jakbyś nie mógł zachować minimum przyzwoitości.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Mac Dun
Metoda kanapki do chuja pana. Komplement, krytyka, komplement.

Że ja - osoba która jest w tym skrajnie beznadziejna - musi to tłumaczyć...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wchodzi mac dun i od razu ,,A SCRENÓW TO WRZUCIĆ JUŻ NIE ŁASKA".
Większość z Was w ten sposób pisze, tak samo z tematami w "złym dziale", problem z całą pewnością nie dotyczy tylko Mac Duna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Większość z Was w ten sposób pisze, tak samo z tematami w "złym dziale", problem z całą pewnością nie dotyczy tylko Mac Duna.

A ja nie :P, dostanę czekoladkę xD?
 
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry