[G2NK] Lobos Mod 35149 182

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.04.2017 roku

Wyświetleń 35149

Odpowiedzi 182

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skąd wiesz :D jeszcze przecież nie grałeś. Ja testowałem to pod siebie wiedząc , że można gotować zupy zwiększające staty i palić tytoń, czy tam ładować w siłe bez ograniczeń. A taki gracz który ściąga i załącza moda czytając uprzednio tylko tytuł, nie będzie o tym wiedział. Jeden z testerów poszedł w 2H i wymiatał trochę bardziej niż powinien.

Jak masz czas to mógłbyś spróbować przejść moda pod balans. No i niewiem jak ze zręcznością. Testowałem gre po siłe.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4433
Propsy1077
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Pkt dla ciebie, bazuje na opisie i informacjach jakie sam dawałeś w jaka grupę celujesz wiec owszem mogę się mylić  wyciągam wnioski na podstawie dostępnych informacji :)

Sam bym testował 2h, do testowania balansu potrzebujesz 2 osoby w takim wypadku, jedna sprawdza jedna ścieżkę druga druga z czasem u mnie teraz średnio i to nie jest coś jaki inne testy, które przeprowadziłeś balansu nie da się odhaczyć tak o w tydzień w tydzień to można sprawdzić jeden rozdział pod katem balansu,  tutaj mając nawet  info o bonusach które zapewne byś dostarczył trzeba zaczynać grę od nowa parę razy, sprawdzić  jakby się grało daną ścieżką pod każdą grupę, jak postać będzie wyglądać gdy ja wymaxujemy jak gdy prawie jak gdy olejemy polowe albo jak gdy będziemy grac tylko pod fabule, sam wiesz ile jest opcji pod tym kątem do sprawdzenia.

No i imo najważniejsze testy pod katem balansu są symulacją  realnej gry na poważnie o kodach nie ma mowy, co najwyżej można sobie nimi sprawdzić jaka bron npc noszą aby stwierdzić czy jest sens ich bicia dla niej :)
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty80
Propsy23
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Moim zdaniem mod jest świetnie zbalansowany, wymagał nieco umiejętności walki w niektórych zadaniach i to się ceni. Bo jest ciężko, ale do zrobienia. A jak jest za trudno dla niektórych to zawsze można wykorzystać technikę skoków, by uciec i się uleczyć i znów zaatakować: https://youtu.be/lH2aikbr-QY :lol:
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Balans jeszcze wymaga usprawnień. Ale myślę, że to już kosmetyka, także premiera wyjdzie niebawem. Nie ma żadnych krytycznych błędów do poprawy, a ja i tak teraz siedzę nad modem po 6 -7h dziennie i na bierząco poprawiam to co dostarczają mi testerzy.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty260
Propsy65
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nadzieję, że mod będzie pozbawiony jakichkolwiek byków ortograficznych w dialogach, bo niby to jest pierdoła, ale razi po oczach i dość skutecznie wybija z immersji.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty80
Propsy23
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Mam nadzieję, że mod będzie pozbawiony jakichkolwiek byków ortograficznych w dialogach, bo niby to jest pierdoła, ale razi po oczach i dość skutecznie wybija z immersji.

Simen o to zadbał  ^^  :lol:
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty213
Propsy45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Naprawdę wielki szacunek, że w 2020 nadal ktoś ma chęci i zapał, aby tworzyć nowe mody do gry, która powstała w 2002 roku.

Dzięki właśnie takim modderom niektórzy starzy wyjadacze mają szanse powrócić do przeszłości. Bez tych wszystkich Srutuberów i żebrów o pieniądze.

Mod - nowa gra i przygoda. A pomoc tylko na forach. Uważam, że to były złote czasy i bardzo klimatyczne jeżeli chodzi o grę w Gothica. Dzięki przyjaciele i @Lobos za włożoną pracę :)
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki Fletcher ;) Robiłem to z wielką pasją.
Kończę robić solucję, także obędzie się bez pytań na forum. Chyba. :D
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty341
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Czekam z niecierpliwością!
 
some things are meant to be

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ja też czekam na Fabioska i dwóch ostatnich testerów. Od nich zależy kiedy będzie premiera.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

[G2NK] Lobos Mod
#170 2020-09-27, 07:57(Ostatnia zmiana: 2020-09-27, 10:22)
Witam
Testerzy zakończyli testy. Wczoraj sam skończyłem ogrywać modyfikację i poprawiłem jeszcze ponad 100 różnych drobnych bugów.
Dziś zaczynam ostatnie testy już przed premierowej wersji i czekam na raport w sprawie balansu dalszych etapów gry.

Możecie się spodziewać modyfikacji już w następny piątek :)

Jesteście na to gotowi? Bo ja tak.
 

Damianpere

Damianpere

Użytkownicy
posty15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja mam tylko pytanko czy modyfikacja będzie dostępna na Spine i czy będzie działać z DX11?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na spine nie będzie dostępna. Chyba, że ktoś ją doda. Na DX11 można jak najbardziej grać i nawet polecam na dx11, choć bez dx11 też gra się bardzo dobrze.
 

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gratulacje. Mam wielką nadzieje, że o modyfikacji będzie głośno w polskiej społeczności Gothicowej. Podziwiam każdego modera, który robi moda w pojedynkę. Planujesz zrobić własnoręczny instalator?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki. Mod na to zasługuje, jego jakość i zawartość mówi sama za siebie.
Planuje zrobić instalator, ale jak napotkam jakieś większe problemy to poprostu wrzucę pliki do pobrania luzem, a dużo ich niema, bo tylko paczka z modem, plik ini i 1 video.

W modyfikacji już jest zainiciowany carnage pack i textury z Lhivera, więc będzie więcej ważyć.
 

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieje, że BS doceni Lobos i ogarnie dubbing :)
Planujesz w przyszłości działać coś wiecej w moddingu? Rozszerzenie do lobosa czy jakieś patche?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przypuszczam, że kiedyś zrobią dubbing. Strzelam, że za 2 lata może być, ale to już od nich zależy. Ja raczej idę na moddingową emeryturę, a raczej na odwyk. Gdybym nie był tak uzależniony od modowania to nigdy bym niedokończył tego projektu.
Zacząłem już nawet tworzyć drugi projekt, który miałem w głowie od kilku lat, zapłaciłem pare groszy za modele japońskich świątyń i budynków, chciałem zrobić coś na kształt klasztory shaolin, a po drugiej stronie zakon mrocznych kapłanów czyli tych których mamy w Lobosie, ale to by pochłoneło kolejne kilka lat mojego życia, więc no, niestety... :)
Ewentualnie może jeszcze kiedyś coś małego zrobię.


 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przesuwam premierę na następny piątek ( 9 października).
Modyfikacja jest już ukończona, ale postanowiłem, że ja i jeszcze jedna osoba przejdziemy ją raz jeszcze dla pewności, z uwagi, że dodałem kilka nowych zadań, kwestii dialogowych i przedmiotów a także zmodyfikowałem pare rzeczy.
 

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty55
Propsy5
  • Użytkownicy
Przypuszczam, że kiedyś zrobią dubbing. Strzelam, że za 2 lata może być, ale to już od nich zależy. Ja raczej idę na moddingową emeryturę, a raczej na odwyk. Gdybym nie był tak uzależniony od modowania to nigdy bym niedokończył tego projektu.
Zacząłem już nawet tworzyć drugi projekt, który miałem w głowie od kilku lat, zapłaciłem pare groszy za modele japońskich świątyń i budynków, chciałem zrobić coś na kształt klasztory shaolin, a po drugiej stronie zakon mrocznych kapłanów czyli tych których mamy w Lobosie, ale to by pochłoneło kolejne kilka lat mojego życia, więc no, niestety... :)
Ewentualnie może jeszcze kiedyś coś małego zrobię.

Szkoda, bo takie orientalne klimaty to byłaby nowość jeżeli chodzi o mody do Gothica.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty554
Propsy332
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem. I chciałem początkowo coś takiego zrobić, ale projekt ostatecznie poszedł w inną stronę. Trochę żałuję , że tak wyszło, ale i tak powstał kawał solidnej modyfikacji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry