SOLUCJA + PORADY na start 28117 67

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 28117

Odpowiedzi 67

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty231
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś ma problemy z zabiciem Blizny i Lehmara bez płacenia grzywny:

Porozmawiajcie z nim i gdy zacznie was gonić, zejdźcie na dół do portu, tam gdzie siedzi Jack. Są tam trzy łódki - wskoczcie na tą najbliższą. Lehmar i Blizna będą pływać wokół, nie mogąc oczywiście wejść. Zabijamy Lehmara z czarów/kuszy/łuku i gdy Blizna pływa, schodzimy na ląd. Blizna podpłynie i wtedy blokujemy go ciałem, cały czas szlachtując go. Nie będzie mógł wyjść na ląd ani się bronić. Jeśli nie chce się tracić nie wiadomo ile czasu, warto go zabić gdy zadaje mu się co najmniej 30 dmg krytykiem, wtedy idzie w miarę sprawnie.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty373
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ciekawe miejsca w Returningu:
Znalazłem ukryte miejsce z ciekawą porcją przedmiotów :)
Spoiler

 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty310
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czarna Ruda - 6 szt w ukrytej komnacie Krawego Haniara.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty19
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Morty

SOLUCJA + PORADY na start
#63 2016-11-13, 20:17(Ostatnia zmiana: 2016-11-13, 20:25)
Jeśli ktoś ma problemy z Lehmara bez płacenia grzywny:

Pożyczamy pieniądze od Lehmara , czekamy 2-3 dni i do niego wracamy. (oczywiście mając zadanie od gildii zabójców) Przy naszej ponownej wizycie Lehmar da nam wybór , albo zwracały dług , albo wpierdol . Po wybrani drugiej opcji Lehmar rzuci się na nas , ale TYLKO Lehmar , Blizna ma to wszystko gdzieś i grzecznie sobie stoi. Lehmara możemy zaciągnąć do miejsca do którego uciekał złodziej z zadania od Jory , i tam go spokojnie zabić . (sprawdzane na wersji 062)

Jak dołączymy do gildii złodziei , to warto okraść skrzynie znajdujące się za Ramirezem (jest tam 700+ sztuk złota i zamki nie są trudne do otwarcia) , od Jaspera możemy wziąć klucz do zamkniętego pokoju w kanałach i otworzyć znajdującą się tam skrzynię z eliksirem zręczności hełmem i czymś tam jeszcze .
Sekfencja do skrzyni
Spoiler
PPLLPLLPLLLPPPLPLPLPP

Jak jesteśmy pijani to NPC , nie zwracają nam uwagi że wchodzimy do ich domu .
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty231
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Morty
Taka adnotacja - na hardzie sekwencje do skrzyń się resetują po każdym wczytaniu gry.


I rada ode mnie - jeśli jest się czeladnikiem Harada, nie sprzedawajcie mu zardzewiałych broni. 2 sztuki złota za sztukę to marne grosze, a po nauczeniu się tworzenia prętów (lub ewentualnie stapiania broni orków w GD, nie pamiętam dokładnie) można z nich robić pręty. Dwa El Bastardo są chyba warte tyle co wszystkie zardzewiałe bronie w  Returningu :D.

W 2 rozdziale warto wybrać się do kamiennej twierdzy jako wojownik. Można tam znaleźć:

Bron 1 ręczna 215/180 siły.
Broń 2 ręczną 250/220 siły.

Obydwa bardzo dobre i przydatne narzędzia :D.
 

Cieja

Cieja

Użytkownicy
posty9
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak rozwiazac problem Coragona z goscmi ? znaczy zeby do niego przychodzili
Porozmawiaj z Martinem w porcie
 

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty52
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli ktoś chce powybijać orków wokół zamku w 2 rozdziale lub w 3 to polecam wskakiwać na te "pnie" od orkowych namiotów i napierdzielać orków czarami / łukiem lub kuszą, orkowie będą biegać wkoło nas ;)
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

Shock

Shock

Użytkownicy
posty17
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Na szkielety znacznie lepiej działa broń obuchowa, np. młoty.
2. Spadając na plecy, otrzymamy znacznie mniejsze obrażania niż gdybyśmy spadali normalnie.
3. Dla nekromantów: Polecam wyuczyć się jak najszybciej sakty nomen. Kosztowna, ale bardzo opłacalna umiejętność.
 


2 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Do góry