G2NK - Zagadka Orków 210334 344

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 210334

Odpowiedzi 344

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak też zrobiłem ale pojawił się problem. Po dopaleniu gry przez gothic starter nie mam nowego okna podczas wczytywania gry oraz żadnego nowego dialogu z Xardasem. Co ciekawe, to że savy zapisują mi się do katalogu "saves_zagadkademo".
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
W takiej sytuacji powinieneś skierować się z tym problemem do twórcy moda, gdyż ja nie jestem już Ci w stanie pomóc.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż, na razie dałem sobie spokój.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dziwna sprawa. Paczka jest dobrze spakowana i wielu innym osobą działa poprawnie. Na pewno wszystko dobrze robisz w trakcie rozpakowywania paczki z plikami? W dobre miejsca je dajesz? Nie możliwe żeby tak od siebie przestała działać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Projekt widzę cały czas się rozwija, cieszy to moje oko. Dobra robota panowie. Chciałbym jednak zapytać, bo czas leci, a nowych wieści ani widu, ani słychu. Czy prace nad tą modyfikacją nadal trwają?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, trwają cały czas z krótkimi przerwami. Wiadomo, nie kiedy brakuje czasu by zająć się bardziej modyfikacją ale prac nie przerwaliśmy. Cieszy nas to że społeczności podoba się nasza modyfikacja. Dziękujemy za uznanie :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Bardzo mnie to cieszy, że prace nadal trwają! Szczerze przyznam, że traktuje wasz projekt jako polską odpowiedź na Returninga. Może nie tak wielki. Ale godny uwagi i nie tak "przepakowany" jak rosyjska modyfikacja no i oczywiście swojska. :D Więc trzymam bardzo mocno kciuki za waszego moda! I wszystkiego dobrego! :)
 

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jaka odpowiedź na Returninga? To są dwa inne rodzaje modów, Zagadka Orków to klasyczne rozszerzenie, a Returning to mod oparty na szkielecie fabuły G2 NK.
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Oczywiście. Był to mój skrót myślowy, przyznaje, patrząc z dystansu - trochę przesadzony. Ale takich właśnie "klasycznych rozszerzeń", zwłaszcza polskich, do G2NK zbyt wielu nie mamy... Oczywiście możemy dalej przeciągać linę i się spierać o moje niefortunne sformułowanie, ale nie ma sensu dalej robić w tym temacie off-topu. Pozdrawiam.
 

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na szczęście nadchodzą Przeznaczenie, Zagadka Orków, powstaje również druga część Złotych Wrót. Nadchodzi era polskich modów.
Pytanie do twórców: czy zmieniacie statystyki broni i pancerzy w celu lepszego zbalansowania gry?
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zamierzaliśmy trochę podwyższyć statystyki potworów. Co do pancerzy to jeszcze nad tym nie myśleliśmy. Teraz głównie skupiamy się na pracy skryptowej, fabule, zadaniach i dialogach.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja bym proponował zwiększyć statystyki NPC i Potworom, ale i także minimalne zwiększyć je w pancerzach, mieczach i czarach.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Weźmiemy to pod uwagę przy modyfikowaniu balansu gry.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pograłem chwilę i napiszę kilka swoich uwag. U Bartoka i Martina znajdzie się coś po niemiecku. Dialogi rycerza pilnującego kopalni odpalały się natychmiast i mnie skasował :) Łysy idzie dziwaczną drogą na to polowanie, najpierw kieruje się do bandytów Dextera, a poźniej zawraca na farmę Onara.

Ork przy Skorpionie i Cavalornie trochę w nieodpowiednim miejscu, sam go ubiłem, a potem w dialogach wyszło, że Skoprpion mi pomógł.

W sumie mogło by być ciut więcej rozmów z postaciami z Gothic 1 o tym co się działo pod barierą. Mamy tutaj klasyczne dialogi w stylu PB - "byliśmy razem w Kolonii, a teraz jesteśmy tutaj" Bezi mógłby w końcu opowiedzieć co porabiał pod barierą, odnieść się do jakichś postaci i wydarzeń i nie kończyć rozmowy czymś w stylu "to długa historia" jakby był pieprzonym leniem tym bardziej, że w dość krótkim czasie po rozpoczęciu gry przewala się spora ilość ziomów z Gothic One

Lares w sumie z Mordragiem mogłby by się spiknąć na mieście itp klimatyczne akcje :)

Fajnie by było zobaczyć jakieś nowe pancerze/style walki czy coś, Gotyczek ma już trochę lat i wiecie jak jest ...trochę się przejadł.

 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dzięki za uwagi Namiot. Te niemieckie dialogi to wina złego spolszczenia. Widocznie paczka była nie pełna czy coś. Co do pozostałych uwag, odniesiemy się do nich. Dialogi są w dalszym ciągu pisane więc dojdzie sporo nowych rozbudowanych.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jestem już ku końcowi zrobienia dodatkowego świata do modyfikacji :)
Zostało tyko oteksturowanie obiektów i gotowe:)
A ty parę screenów;)


Pozdrawiam.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może poszukaj nowych tekstur albo wykorzystaj te z hivera i innych tekstur packów. Świat wygląda na niewielki, więc mogłeś mniej oszczędzać na trójkątach. Dodaj jeszcze więcej zieleni na skałach. Robisz półkę skalną pochyloną pod skosem tak by z ziemi widać było zieloną teksturę, miłe dla oka. Ścieżkę wybrzusz i urozmaić. A skały w niektórych miejscach potraktuj "losowością" by były bardziej urozmaicone. I może ten zamek zrób na wyspie, w sensie by mury nie wystawały prosto z wody bo tak się chyba nie budowało solidnych murów. Powodzenia w pracach.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jestem już ku końcowi zrobienia dodatkowego świata do modyfikacji :)
Zostało tyko oteksturowanie obiektów i gotowe:)
A ty parę screenów;)


Pozdrawiam.

O ja pierdole  :lol2:

gothic1210
  • Gość
gimbiosek co ci tu nie pasuje?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
gimbiosek co ci tu nie pasuje?

Weź płaczku wypierdalaj, tego nie trzeba nawet komentować.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry