Witam !
Chciałbym osiągnąć podobny efekt jak w modzie Velaya - Historia Wojowniczki . Tam akurat mieliśmy runę która chroni nas przed ospą przez 60 Gothicowych minut. Ja planuje stworzyć przedmiot działający podobnie tylko ten będzie chronić przed upałem na pustyni
W skryptach Velayi znalazłem coś takiego :
INSTANCE ItRu_Daron_Rune (C_Item)
{
name = NAME_Rune;
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;
value = 200;
visual = "ItRu_PalFullHeal.3ds";
material = MAT_STONE;
spell = SPL_PalFullHeal;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";
description = "Runa Darona";
TEXT [0] = "Ochroni mnie przed ospą";
TEXT [1] = NAME_Manakosten;
COUNT [1] = SPL_Cost_PalFullHeal;
TEXT [3] = "Trwanie (Gothic'owe-minuty):";
COUNT [3] = 60;
TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};
To jest Runa Darona właśnie ta która nas chroni przed ospą . Mój napój ma chronić przed upałem.
Szukałem jakiegoś punkty zaczepienia chociażby "SPL_PalFullHeal" ale na razie nic z tego ...