30vs60fps 8757 36

O temacie

Autor Tizgar

Zaczęty 30.03.2015 roku

Wyświetleń 8757

Odpowiedzi 36

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wątpliwości do czego?  podajesz linka do PPE czyli strony prowadzonej przez fanboyowców konsol o losie oni są tak wiarygodnym źródłem jak kopiec mrówek przed moim blokiem, dla fanboyowców konsol 30 FPs a 60 to to samo oni nie widza w tym żadnej różnicy
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wiem szczerze co to za forum, to może drugi raz jak to zobaczyłem. Jak mówiłem: Pożyjemy, zobaczymy. 30 a 60 fps bitch please, tylko chory człowiek będzie się o to pluł tak jak 980p a 1080p, w którym różnicę dostrzec to trzeba być asem.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Fabiosek to sprawa tego co mają w spodniach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
. 30 a 60 fps bitch please, tylko chory człowiek będzie się o to pluł tak jak 980p a 1080p, w którym różnicę dostrzec to trzeba być asem.
Nieprawda i tyle. Różnica pomiędzy 30 a 60fps jest widoczna. W filmach 30fps, ok. Ale w grach 30 jest już niedopuszczalne i tyle.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Ale w grach 30 jest już niedopuszczalne i tyle.
Mając monitor o częstotliwości odświeżania znacznie wyższej niż 60 Hz może tak.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
No jeśli masz 10 letniego CRT-eka to niech ci będzie ale niektórzy z nas żyją w XXI wieku.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
Nieprawda i tyle. Różnica pomiędzy 30 a 60fps jest widoczna
zdecydowanie

Cytuj
Ale w grach 30 jest już niedopuszczalne i tyle.
nie. nie wszystko to quake. 30 klatek jest kompletnie okej jeśli mówimy o jakiejś spokojnej, singleplayerowej gierce - ważne tylko żeby framerate utrzymwał się na równym poziomie, bo spadki denerwują.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
nie. nie wszystko to quake. 30 klatek jest kompletnie okej jeśli mówimy o jakiejś spokojnej, singleplayerowej gierce - ważne tylko żeby framerate utrzymwał się na równym poziomie, bo spadki denerwują.
Co nadal jednak jest 60fps>30fps.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
nie. nie wszystko to quake. 30 klatek jest kompletnie okej jeśli mówimy o jakiejś spokojnej, singleplayerowej gierce - ważne tylko żeby framerate utrzymwał się na równym poziomie, bo spadki denerwują.
Yyyy, przecież g1 miał limit fps z 30 chyba i czuć było że nie chodzi płynnie.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
nie. nie wszystko to quake. 30 klatek jest kompletnie okej jeśli mówimy o jakiejś spokojnej, singleplayerowej gierce - ważne tylko żeby framerate utrzymwał się na równym poziomie, bo spadki denerwują.
Co nadal jednak jest 60fps>30fps.

Jakbym miał wybierać między 60 a 30 fps wybrałbym 30  :|
 

gothic1210
  • Gość
nie. nie wszystko to quake. 30 klatek jest kompletnie okej jeśli mówimy o jakiejś spokojnej, singleplayerowej gierce - ważne tylko żeby framerate utrzymwał się na równym poziomie, bo spadki denerwują.
Yyyy, przecież g1 miał limit fps z 30 chyba i czuć było że nie chodzi płynnie.
Nie wypowiadaj się jak nie masz wystarczająco informacji. Framerate w G1 było zablokowane na 21 klatkach. I jest to wyraźnie za mało. 30 jest okej. 60 i więcej do fpsów i gier akcji.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
@ mac dun
22-24 klatki. To o wiele mniej niż 30, bo 30 to właściwie dolna granica płynności.

oczywiście że 60 jest lepsze niż 30, ale to nie oznacza że trzydzieści klatek "jest niedopuszczalne". Nie dyskutuję z faktem że 60fps to fajna liczba klatek i nie wiem skąd to wzięliście.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
ludzkie oko widzi max 24 klatki wyćwiczone podobno 32-35
Sama różnica miedzy 30 a 60 jest odczuwalna widzieć jej się nie da

Jak to obczaic w grze najprosciej zagrac w gre na konsoli z lockiem 30 klatek i w ta sama na Pc z 60 idze odczuc ze gra jest plyniejsza i szybsza ale widzec tego się nie widzi :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

30vs60fps
#13 2015-04-01, 18:56(Ostatnia zmiana: 2015-04-01, 19:02)
Sory, mój błąd  :wstyd:  Zawsze myślałem że to 30  :F
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
 gra jest plyniejsza i szybsza ale widzec tego się nie widzi
A to nie wychodzi ostatecznie na to samo ?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dobra fakt napisałem masło maslane moj błąd :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sory, mój błąd  :wstyd:  Zawsze myślałem że to 30  :F
Bardzo długo filmy były wyświetlane w 24fps'ach, czy coś koło tego, może stąd pomyłka?

Różnice pomiędzy 30toma a 60cioma klatkami na sekundę widać głównie przy obracaniu się, widziałem gdzieś na internetach fajną apkę która to przedstawiała, potem poszukam.
Generalnie to 30fpsów jest jak najbardziej ok, jeśli gra nie wymaga od nas szybkich reakcji i mówię tu o szybkich, szybkich reakcji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czyli krótko mówiąc patrząc na "widoczki" na przykład w Wiedźminie 60 klatek na sekundę... nie jest konieczne. Bardziej właśnie chyba do gier akcji typu BF gdzie coś się dzieje, jest szybko. Tylko tam na widoczki to nie ma czasu, wiadomo.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
ludzkie oko widzi max 24 klatki wyćwiczone podobno 32-35
Sama różnica miedzy 30 a 60 jest odczuwalna widzieć jej się nie da

Jak to obczaic w grze najprosciej zagrac w gre na konsoli z lockiem 30 klatek i w ta sama na Pc z 60 idze odczuc ze gra jest plyniejsza i szybsza ale widzec tego się nie widzi
To masz chujowe oczy Tizgar, bo ja dokladnie widze róznice miedzy 30fps a 60fps.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
ludzkie oko widzi max 24 klatki wyćwiczone podobno 32-35
Sama różnica miedzy 30 a 60 jest odczuwalna widzieć jej się nie da

Jak to obczaic w grze najprosciej zagrac w gre na konsoli z lockiem 30 klatek i w ta sama na Pc z 60 idze odczuc ze gra jest plyniejsza i szybsza ale widzec tego się nie widzi
To masz chujowe oczy Tizgar, bo ja dokladnie widze róznice miedzy 30fps a 60fps.

Widzę naprawdę nie macie czego przeżywać... 60 fps jest dobre dla Gta V, nie Wiedźmina 3. Tyle w temacie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry