Gothic 2: Granvia 37349 96

O temacie

Autor Arkhnen

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 37349

Odpowiedzi 96

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
2015-04-03, 20:06(Ostatnia zmiana: 2015-04-05, 12:24)
Cześć. Od niedawna tworzę nowy świat do Gothica, który w przyszłości chciałbym zamienić w modyfikację która mogłaby konkurować jakością swojego wykonania z global mod największymi gigantami jakie wyszły do G1 i G2. :lol: Chociaż jestem w tym nowy, to nie chciałbym już na samym początku odwalać fuszerki. Dlatego zakładam ten temat i proszę: Jeśli coś jest okropne, nie trzymające się klimatu gry czy po prostu nie trafia w wasze gusta to piszcie o tym śmiało.

GOTHIC 2: GRANVIA
Akcja ma rozgrywać się w zupełnie nowym świecie. Tytułowa Granvia jest małą wyspą położoną na drodze morskiej z Myrtany do Khorinis. Bohater jako pozbawiony pamięci rozbitek trafia do niej niedługo po przybyciu armii orków, która wbrew początkowym obawom nie zajęła całej krainy, a jedynie duży obszar w północnej części wyspy. Chociaż nie doszło do żadnego starcia, atmosfera w mieście jest niezwykle napięta. Wyspa nie stanowi istotnego punktu strategicznego, nie jest bogata w surowce mineralne... ogółem nie ma żadnego konkretnego powodu dla którego orkowie mieliby tutaj przybyć, co jeszcze bardziej niepokoi miejscowych. Część mieszkańców nie wytrzymała tej presji i na czele z zastępcą dowódcy straży miejskiej opuściła miasto ignorując rozkazy dotyczące fortyfikowania miasta. Buntownicy założyli obóz w południowej części wyspy i rozpoczęli budowę statku, którym chcą opuścić wyspę zanim rozpęta się piekło. A orkowie przybyli tu z rozkazu Beliara aby przygotować starą świątynię na powrót śniącego. To tak w skrócie... Fabuła ssie, ale mam na oku kogoś kto pomoże mi ją ogarnąć. :ok: Póki co, skupiam się bardziej na oprawie wizualnej.

Wybrzeże Lucasa:
Tak jak wcześniej wspomniałem, nasz bohater jest rozbitkiem. Miał jednak tyle szczęścia, że fale wyrzuciły go nieopodal chaty Lucasa - myśliwego. Choć silnie zbudowany facet nie wyglądał sympatycznie, miał miękkie serce. Bez wahania przetransportował ciało do swojego domu i pobiegł do obozu po alchemika, który nie jednego niedobitka postawił na nogi.
http://i.imgur.com/Ap7vue2.png
http://i.imgur.com/QY1xxEY.png
http://i.imgur.com/VJx2NAB.png
http://i.imgur.com/3ZiaQZl.png
http://i.imgur.com/5G6V1rq.png
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Póki co - to początek. Nie ma za wiele do oceniania, ale to co jest wydaje sie spoko. Jedyne przed czym moge Cie przestrzec na początku to o robieniu płaskich terenów a także zostawiania pustych połaci (bez trawy, roslinek itd itp). Wszystko wyjdzie w praniu :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

ProjektPierscien

ProjektPierscien

Użytkownicy
posty59
Propsy116
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co tu dużo mówić trzymam kciuki za projekt, bo za mało polskich projektów jest :).
 
Zapraszam na swój kanał o nazwie ProjektPierscien !
-Krótkie recenzje modów wraz z prawidłową instalacją
-Zagrajmy w różne mody
-Kanał nastawiony głównie na gothica

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Generalnie opis fabuły bardzo dobry do momentu: "A orkowie przybyli..." gdzie brakuje znajomości języka polskiego. Skriny, choć ich jest mało, zapowiadają całkiem miłe dla oka widoki. Powodzenia :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Już na same screeny miło się patrzy

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co prawda za dużo tutaj nie ma, ale daję propsa za chęci i za to, że podałeś od razu skriny, gdzie 3/4 osób zakładających tu temat argumentuję to tak "Na razie nie dodam, bo dopiero zaczynam". W każdym razie trzymam kciuki i powodzenia w modelowaniu. Jedyne co radziłbym do zmiany to element rozbitka, który był w wielu modyfikacjach i stał się po prostu nudny.

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Zaczynanie jako rozbitek na wyspie jest bardzo oklepane w modach do Gothika.  
Cytuj
A orkowie przybyli tu z rozkazu Beliara aby przygotować starą świątynię na powrót śniącego. 
Lepiej nie spoilerować fabuły, im więcej tajemnic na początku gry tym lepiej, a jeszcze lepiej, jak rozwiązanie fabuły jest niejasne aż do samego końca. Powodzenia.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wiem dlaczego chcesz konkurować z Global modem, skoro to addon, a to coś to całkiem inny wątek, nie będę owijał w bawełnę, znów jakiś mod z przerostem ambicji który nie wyjdzie.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bo global mod jest słaby jak najman. Każdy kto zaczyna chce z tym konkurować.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Nie wiem dlaczego chcesz konkurować z Global modem, skoro to addon, a to coś to całkiem inny wątek, nie będę owijał w bawełnę, znów jakiś mod z przerostem ambicji który nie wyjdzie.
Znów jakiś użytkownik niepotrafiący wykryć sarkazmu. :lol: Coś wymyślę z tym rozbitkiem... ogółem, nie jestem jeszcze do końca pewien, czy stworzyć zupełnie nowy świat gry, czy wprowadzić tą wyspę jako addon do G2NK który moglibyśmy odkrywać wraz ze Skipem po wykonaniu zadań w Jarkendarze.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To już zależy od Ciebie. Osobiście  życzę Ci powodzenia, bo mod zapowiada się naprawdę obiecująco.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie wiem dlaczego chcesz konkurować z Global modem, skoro to addon, a to coś to całkiem inny wątek, nie będę owijał w bawełnę, znów jakiś mod z przerostem ambicji który nie wyjdzie.
A nawet jak wyjdzie to i tak podpierdolisz wszystkie modele do tych swoich śmiesznych rollplejów. Wyjdź.
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Ta Modyfikacja ma potencjał!, czy mod będzie miał dubbing?!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ta Modyfikacja ma potencjał!, czy mod będzie miał dubbing?!

Skoro autor zastanawia się jeszcze nad tym, czy to będzie jako dodatek do G2 czy osobny mod to wątpię w to, że ma teraz na ten moment pojęcie czy go wykona :D

@mrdragothic  na twoje 'I tak nie wyjdzie' jest tylko jedno, jest nim:

Spoiler

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Fabiosek a o ile się założysz, że ten mod nie wyjdzie? :P To samo ten mod Zapomniane miasto, niby tak miało wyjść a koleś 2 razy zatrzymał produkcję już.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Tak jak napisali poprzednicy, tylko nie wątek rozbitka :P. Na skriny się przyjemnie patrzy, fabuła spoko (oprócz tego rozbitka, ja bym raczej zrobił głównego bohatera kogoś kto był wysoko postawiony i stracił wszystko po jakimś tam wypadku), trzymam kciuki.
A co do tego czy mod wyjdzie czy nie to tylko interes twórcy, najczęściej mody są porzucane gdy robi go 1 osoba i nagle dochodzi ją myśl że nigdy tego nie skończy bla bla bla.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Świetnie się zapowiada tylko zrób to oddzielnie a nie jako addon bo tych do 2 jest sporo a i dziwnie by takie odkrycie wyglądało. Bezio ma Smoki na karku a tu sobie wyspy odkrywa :)
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
No idealnie, ja bym proponował: Gracz zostaje oskarżony o fałszywe zabicie strażnika, przez co ma zostać wyslany do GD za bariere, z wiezienia pomaga mu sie wydostać tajemniczy przybysz, nikt inny jak nie Xardas, który odkrył w nim aure wybrańca, i na początku jakieś próby w geście samouczka ;)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No idealnie, ja bym proponował: Gracz zostaje oskarżony o fałszywe zabicie strażnika, przez co ma zostać wyslany do GD za bariere, z wiezienia pomaga mu sie wydostać tajemniczy przybysz, nikt inny jak nie Xardas, który odkrył w nim aure wybrańca, i na początku jakieś próby w geście samouczka ;)
Propsuje oryginalność.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Hym, jak nowy bohater z nową historią to przydałoby się też nowe intro :3 
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry