Czego warto się uczyć? 16492 54

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 2.12.2014 roku

Wyświetleń 16492

Odpowiedzi 54

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Inaczej kod wygląda niż w c++

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ale to przecież JEST C++ :|
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
No chodziło mi o kod designera, nie byłem na pc, nie mogłem sprawdzić.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
To co wrzuciłeś to nie jest Qt C++, Tylko QtQuick.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Bo jako jedyny ma designera, c++ nie ma albo nie wiem o istnieniu. Mam vs 2013 ultimate


Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Odbiegnę trochę od tematu i zapytam was, jakie IDE polecacie, w którym wam się najlepiej pracuje itp.

 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja polecam od microsofta, visual studio.
VS 2012 używałem na win 7 i się sprawdza jeślli nie potrzebujesz wsparcia dla windows phone 8.1, directx i czego tam jeszcze.
Ja potrzebowałem łyknąć dx'a, mam 2013 ultimate ( tylko win 8 ).
Mają ode mnie minusa, bo nie wspierają windows form dla c++

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@chicken
Czy mówisz o wyklikiwaniu interfejsu? Tworząc Qt'owy projekt (C++) w Qt designerze możesz albo obkodzić interfejs, albo stworzyć plik .ui, wyklikać w nim interfejsy i potem z kodu nakazać stworzenie okna jak w formatce w danym pliku .ui . Możesz oczywiście pisać kod w VS a formatki robić w designerze. Przynajmniej na początku, potem pewnie dobrze by było wgrać do VSa Qtowego add-in'a.

@Xardas47
Obecnie używam Visual Studio 2013 Community Edition i jestem z niego zadowolony.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Stwierdziłem że skoro nie mam pomysłów na gry, to napiszę jakiś programik, zapewne jakiś NPC/Dialog maker. 
Teraz, jakie biblioteki pod aplikacje okienkowe są "fajne"? Kiedyś pisałem podobny program pod WinApi, ale z tego co pamiętam było to dość toporne.
Język  - C#
 IDE - MonoDevelop
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
http://www.mono-project.com/docs/gui/gtksharp/
wiem, nawet kiedyś eksperymentowałeem, pytam czy są lepsze, może bardziej intuicyjne. Z tego co kojarzą na duży plus gtksharp jest multiplatformowość.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Czego warto się uczyć?
#53 2015-05-03, 18:59(Ostatnia zmiana: 2015-05-03, 19:05)
Napisz to w WPF. :P
Jako że WPF nie ma na Linuksie, to możesz spróbować Moonlight: http://www.mono-project.com/docs/web/moonlight/ - chociaż to już starość.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zaproponowałem GTK# właśnie ze względu, że korzysta z Mono. Równie dobrze może ogarnąć QT#
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry