Poszukuje pomocy przy teksturowaniu mapy 5465 18

O temacie

Autor Konradoro

Zaczęty 22.08.2014 roku

Wyświetleń 5465

Odpowiedzi 18

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam mam ofertę pracy dla kogoś kto potrafi ładnie teksturować mapkę wielkości Jarkendaru. Projekt do którego chce chętnych nazywa się Mroczna Otchłań i opowiada o kilku przygodach bezimiennego pomiędzy 5 a 6 rozdziałem podczas podróży na wyspę Irdorath.  Model wyspy gotowy i potrzebujemy kogoś kto ten model oteksturuje chętni pisać na Faceboku
 https://www.facebook.com/Konrad.Orowicz
screeny są na razie tajne ale jak ktoś się przyłączy to otrzyma ich bardzo wiele
Fp
https://www.facebook.com/pages/Mroczna-Otchłań/1450500015237181?fref=ts
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Po 1 nie masz pokazanych żadnych dowodów prac w postaci ssów czy też filmów. Ba, nawet nie masz żadnego tekstu opisującego fabułę. Jeśli chodzi o "pSZygody" bezimiennego to jakie miałyby niby być? Odpływają z Irdorath i co, rozbijają się na wyspie (oklepany wątek) potem naprawią statek i popłyną dalej?...

Edit: Popraw link do fanpage.

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nawet na pokaz jakiś jeden Ss by się przydał czy cuś A tak jak Fabiosek pisał z tym rozpiepszeniem się na wyspie "oklepane"
 

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ile ty masz lat ? Chodzisz przynajmniej do gimnazjum ? Myślisz, że zrobienie startscreen jest takie trudne ? Do szkoły się szykuj a nie na "modding". :trollface:
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Fabiosek nie odpłynie z  Irdorath tylko płynie na dwór a więcej screenów dostanie osoba która się przyłączy jesteśmy już w 1/5 drogi bo mamy gotowy nieoteksturowany świat (do tego nam jest potrzebna co najmniej jedna osoba) kilka nowych zbroi i parę postaci w tym 6 z dialogami i kilka bez ogólnie jest średnio ale cały czas tworzymy i będzie to nie nowa fabuła tylko rozwinięcie dotychczasowej taki Rozdział 5 i 1/2 .Jest nas w teamie 15 osób.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Komu będzie chciało się przechodzić grę od nowa dla jednej wysepki jak są już rozszerzenia do Gothica, które oferują wiele więcej.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie wycwaniaj się tym, że ss dostaną osoby z teamu, bo jak wystawiasz swój projekt na forum publiczne to oczekuje się materiałów multimedialnych.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W samej podstawce będzie z dodatkowe 6 godzin gry a wysepka będzie miała wielkość Jarkendaru i będzie zapewniała z 10 do 15 godzin gry
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobra, to pokaż ssa chociażby wyspy nie oteksturowanej. W przeciwnym razie niedługo możesz spodziewać się usunięcia tematu, gdyż nie spełnia on wymogów...

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak powinno być z każdym takim tematem, może poza tematem Rhobara bo to już element historii tego forum :lol2:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Optymalizacja na wysokim poziomie, widzę. :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders


Wyspa płaska niczym 13-sto latki  :ok:

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Totalnie płasko i kwadratowo. Zero jaskiń czy innych urozmaiceń. Oryginalny teren PB z G1 czy G2 już dużo lepiej wygląda.
Takie coś można zrobić w 30 minut...
Do tego jeśli teren jest taki płaski to po co taka gęsta siatka?

Jednym słowem - Tragedia  :facepalm:
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Takie coś można zrobić w 30 minut...
No i pewnie tyle czasu robił, wrzucił sobie nieskończoną pracę, licząc na propsy. A potem poprawiać będzie i dostanie kolejne... chytrze!

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
15 osób w teamie i nikt nie ma pojęcia o modelowaniu? Trochę to dziwne...
Polecam tutki Gumena o tworzeniu map do Gothica może coś z tego wyniesiesz(poszukaj na yt).
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
15 osób w teamie i nikt nie ma pojęcia o modelowaniu? Trochę to dziwne...
Polecam tutki Gumena o tworzeniu map do Gothica może coś z tego wyniesiesz(poszukaj na yt).

Potwierdzam. Ma on sporo filmików, pierwsze dotyczą samej obsługi interfejsu jak i ogólnie komend w Blenderze, co prawda robi to pod 2.57 ale w nieco nowszych nie będzie z tym najmniejszego problemu. Oprócz tego wprowadzenia znajdziesz jeszcze tutoriale odnośnie przykładowego terenu, teksturowania i ogólnie wszystkich potrzebnych rzeczy.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Oryginalny teren PB z G1 czy G2 już dużo lepiej wygląda.
Akurat oryginalne tereny są idealnym wzorcem - to podstawa dobrej modyfikacji z nowym światem. Poczytaj trochę tutorialu KZW o level designie i tworzeniu świata.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Oryginalny teren PB z G1 czy G2 już dużo lepiej wygląda.
Akurat oryginalne tereny są idealnym wzorcem - to podstawa dobrej modyfikacji z nowym światem. Poczytaj trochę tutorialu KZW o level designie i tworzeniu świata.
No oczywiście że idealny wzorzec ale chodziło mi o kwadratowość terenu. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry