[G2NK] Inwazja/Вторжение PL 77022 196

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 27.07.2014 roku

Wyświetleń 77022

Odpowiedzi 196

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Cytuj
Dokladnie :DNp. na "Ludzie z Górniczej Doliny" :D

Bes sensu, skoro niedługo w Rosji wyjdzie dwa razy bardziej rozbudowana wersja.
 

Wyzysk11

Wyzysk11

Użytkownicy
posty728
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kto uczy otwieranie zamków ? xd
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Taki typek ubrany na czarno w "wiejskim obozie bitewnym". Jak cię opierdoli z pierścienia, wybierz opcje dialogowe takie jak "TAK" i "patrz jaka dziewczyna", czy jak to tam szło.

Edit: Pojebało mi się - otwierania zamków uczy "włóczęga" przed wejściem do tej ogrodzonej wsi. Typek od żałoby uczy kradzieży kieszonkowej.

Przy okazji (tak na przyszłość) najkorzystniejsze pod względem exp'a jest wejście do wsi przez kanał. Wtedy zbieramy dwie setki.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jest dalsza częsc tego ?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Znaczy kontynuacja moda?
Nic mi na ten temat nie wiadomo. 
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Jest dalsza częsc tego ?
Nie ma i raczej nie będzie. W trakcie spolszczania pojawiły mi się (zresztą zrobiłem te pliki) postacie ,wątki i zadania które w modzie nie znalazły odzwierciedlenia - tym wątek Kościoła, Ojca Benedykta, Kristofera i Strażników Świątynnych, zapewne jako alternatywy wobec opcji teleportu Barthosa z Laran.
Ciekawe, polityczne ale jednak niewykorzystane przez autora.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Yhy..Szkoda fajny mod.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
W co najlepiej inwestować aby bezstresowo ukończyć grę? Zręczność czy siła?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ogólnie chyba każdą klasą: łucznikiem/magiem/wojownikiem można grę ukończyć.
ja bym ci polecał łucznika, nawet fajnie się grało.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Ile punktów wrzuciłeś w łuki, ale ile w broń jednoręczną?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tylko 5 w łuki, wystarczy mieć 30.
A co do broni to nie dawałem nic, nabiłem sobie ponad 30 dzięki bonusom z broni wymagających zręczności. 
 

SparrowJacek

SparrowJacek

Użytkownicy
Why is the rum gone?
posty368
Propsy78
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Why is the rum gone?
Osobiście bardzo polecam grę wojownikiem, wydaje mi się iż tą klasą najspokojniej można grę przejść(nie testowałem maga w sumie). Zdolności złodziejskie poza otwieraniem zamków ewentualnie nie na wiele się zdadzą w grze i tak, podobnie w sumie łowieckie(choć jak grałem to i to i to miałem). 30% walki bronią to podstawa oczywiście, a całą resztę ładujemy w siłę i następnie w alchemię(przy 100 siły mamy już 2pn za punkt, a alchemia to 7pn i można stworzyć parę miksturek siły i resztę w życia), przy takim ustawieniu miałem problemy jedynie na samiuteńkim początku 3 aktu, gdy poziom trudności gwałtownie wzrósł, ale ogólnie grało się komfortowo.
 
Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa

gothic1210
  • Gość
Witam. Mam problem z grą. Gram już cztery godziny. Mam szósty poziom i 61 pkt siły, stary pancerz straży i miecz 40 obrażeń. Chcę się dostać na drugą stronę wyspy. Przechodzę przez starą bramę, byłem w latarni, wybiłem dziki i nie wiem co dalej. Nie mam szans na przejście przez most, bo jest tam za dużo zębaczy. Mówiliście, że w modzie są furtki dla "nie bohaterów". Jest jakiś inny sposób żeby się tam dostać? Byłbym wdzięczny za wskazówki.
 

cotek

cotek

Użytkownicy
nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F
posty75
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • nick = CTSS = CoToSaSkille = Cotek :F

cotek

G2NK Inwazja PL
#173 2014-08-31, 14:10(Ostatnia zmiana: 2014-08-31, 17:03)
jeżeli dobrze pamiętam możesz przejść przez górę( na lewo od bramy) tam będą tylko ścierwojady itp ... słabsze potworki ale mogę się mylić i nigdzie tamtędy nie dojdziesz :D ogólnie to jest najebany od rana więc sry jeżeli nie momogłem :(

@edit to uj nie pamiętam :D te ścierwojady były chyba z 2 strony góry but nwm...

 może spróbuj ominąć potworki na potce mov. speeda ? za zębaczami będzie sporo goblinów i polnych bestii + troszkę innych mobów 
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DfVAagZs8Pk
https://www.youtube.com/watch?v=-VTZy5AL4dU
https://www.youtube.com/watch?v=CKCXF6LaNCQ

gothic1210
  • Gość
jeżeli dobrze pamiętam możesz przejść przez górę( na lewo od bramy) tam będą tylko ścierwojady itp ... słabsze potworki ale mogę się mylić i nigdzie tamtędy nie dojdziesz :D ogólnie to jest najebany od rana więc sry jeżeli nie momogłem :(
Była tam jaskinia i czarne gobliny, które również szybko pozbawiały mnie życia. Na kodach zajarałem i jaskinia nie ma drugiego wyjścia.
 

SparrowJacek

SparrowJacek

Użytkownicy
Why is the rum gone?
posty368
Propsy78
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Why is the rum gone?
Zębacze da się upitolić na 1 poziomie nawet bez większych problemów :D troszkę wprawy gdy on się rozpędza to robisz krok w tył i przez łeb raz lub dwa mu dajesz, następnie sekwencję powtarzamy. Za bramą troszeczkę na lewo jest woda, możesz do niej wejść, zębacze będą za tobą płynąć, podpływasz więc do brzegu tak, żebyś mógł broń wyciągnąć i masakrujesz, innych opcji niestety nie widzę na chwilę obecną. (Co do sposobu 1 to sam nie umiałem tego zanim zacząłem grać w tego moda, dopiero w nim się nauczyłem tak niszczyć zębacze, więc nie jest to porada super-hiper-pro-gamera)
 
Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To prawda, da się też smocze zębacze. Taktyka podoba co kolega wyżej napisał. 
Ogólnie ten mod do łatwych nie należy, ale to dlatego że gramy dyplomatą i twórcy chcieli by to wyglądało bardziej realnie. 
 

gothic1210
  • Gość
Przeszedłem na godmode. U mnie zębacze się nie topiły. Nie mam zamiaru się bawić w bugowanie gry. Balans w tej modyfikacji jest kiepski (to moje zdanie i mam do niego prawo!). Twórcy powinni dać jakąś furtkę w postaci możliwości wspięcia się po skałach, albo coś w ten deseń. Niby nie gramy super bohaterem, a stawiają przed nami cele jak przed Bezimiennym z Urizielem w dłoni. Modyfikację skończę dla fabuły. Mechanika walki w Gothic już mnie tak nie bawi, raczej irytuje. Nie mniej jednak dzięki za próby pomocy :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Też zwróciliśmy na to uwagę podczas testów. Memorius chyba nawet napisał o tym wcześniej. 
Po prostu trudny mod, przeznaczony dla weteranów. 
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo dobry mod, na pewno nie dla amatorów gothica, nieco wymagający, szczególnie dla niedzielnych graczy. Fabuła jak i spolszczenie też na bardzo wysokim poziomie. Bardzo wiele ciekawostek i ukrytych miejsc, takie coś lubi chyba każdy gracz gothica. 10/10
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry