Survive The Night 8788 25

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 11.06.2014 roku

Wyświetleń 8788

Odpowiedzi 25

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie wiem czy slyszeliscie, na internecie sa dopiero dwa filmiki z BARDZO, BARDZO wczesnej alfy. A mimo to wyglada to juz calkiem niezle.


Gra z gatunku survival horror z domieszką typowego survivalu. Bardzo podoba mi sie system zombi, nie jest taki jak byl w Ruscie czy innych grach, tzn. "obszarowy" (podbiegalismy w dany obszar a zombi lapal agresje), tylko zombi maja okreslone parametry typu słuch, węch, wzrok. Coś podobnego jest w 7days to die.

Gra ma mieć bardzo dobrą optymalizacje (coś ala Sniper Elite - grafika na ultra, bardzo ładnie wyglada a mimo to spokojnie 60fps na moim slabiaku). Do tego ma juz na ten moment BAAARDZO rozwiniety system pulapek. Juz na ten moment, mimo, ze to wczesna alpha, pulapki wygladaja o wiele lepiej niz w Ruscie, The Forest czy 7Days To Die razem wziete.

Zreszta, co bede niepotrzebnie strzepil jezyk, wysylam dwa filmiki oraz kilka screenow. Mam zasubskrybowanego goscia na youtubie, jego strone na fb wiec bede co jakis czas podawal nowosci.

https://www.youtube.com/watch?v=7BLSRurDLes


https://www.youtube.com/watch?v=YaPgsWeGpy4


SCREENY:

Spoiler





 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
survival horror
O ile z początku (chodzi o początek fejmu głównie od premiery DayZ) śledziłem prawie wszystkie tego typu projekty, teraz tylko pobieżnie przelatuję przez artykuł/zapowiedź i stwierdzam  - "meh". Robienie w kółko tego samego, z lekko inną otoczką. Obecnie survival horror jest jak mody do gothiczka przez startujących, robię tak jak zrobił A, ale wezmę też trochę od B, bo się przyjęło, będzie fajnie, a w rzeczywistości jest to tylko mierna imitacja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Czy ja wiem? Nie potrafie wymienic zadnego klona dayz, a samo dayz standalone jest dla mnie tak slabe jak bułka popijana jogurtem.

Natomiast z gier suvival lub survival horror (to są rózne kategorie) potrafie wymienic:

-Rust - dominujaca u mnie gra survival (nie survival horror). Odkad usuneli zombi praktycznie calkowicie odcieli sie od "sobowtora" dayz.
-Nether - swietny survival horror, gdzie przeciwnicy (w tym wypadku tytulowe nethery) nie są zapychaczami miejsca czy czasu, a realnym zagrozeniem i wyzwaniem, w przeciwienstwie wlasnie do dayz.
-State of Decay - gra o zombie, aczkolwiek rozni sie niesamowicie mechaniką, samym gameplayem oraz nawet zombiakami.
-Survive The Night - jezeli wszystkie zalozenia tworca spelni, być moze bedzie dobra gra.


Jak dla mnie nieważne. Co z tego, ze zrobilo sie bum na survivale? O ile gra bedzie dobrze zrealizowana to nawet moze byc klonem dayz, aczkolwiek klon czegos kiczowatego nie moze byc dobry.


Zresztą, jezeli w grze jest wspolny jeden, dwa elementy, nie mozna powiedziec, ze to od tego sie zaczelo. Jezeli tak mozna, to Skyrim jest klonem Gothica, przecież to Gothic najpierw wykorzystal smoki :F
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
-Nether - swietny survival horror, gdzie przeciwnicy (w tym wypadku tytulowe nethery) nie są zapychaczami miejsca czy czasu, a realnym zagrozeniem i wyzwaniem, w przeciwienstwie wlasnie do dayz.
Za takie kłamstwa powinieneś od razu dostać bana. Ktoś może to wziąć na poważnie i dać pieniądze Siergiejowi

Cytuj
czy ja wiem? Nie potrafie wymienic zadnego klona dayz
WarZ i Nether właśnie (oba produkty od tych samych ludzi, taka ciekawostka, nie wyszło z warz, outsourcingowali ten projekt do phosphorus games żeby ludzie nie skojarzyli)

Rust i stomping land też bym szczerze mówiąc podpiął pod klony dayz, ale tam devovie rzeczywiście wprowadzili sporo nowych mechanik. State of decay nie znam i naprawdę nie chce nawet znać.


Cytuj
Aczkolwiek klon czegos kiczowatego nie moze byc dobry.
A grałeś w ogóle? Dayz przez pierwsze kilka miesięcy istnienia był zajebisty. Ale wszyscy zaczeli strzelac na oślep do każdego kto się zbliżył, zombiaki przestały być zagrożeniem bo każdy juz chodził w grupach po kilku ludzi z masą amunicjji i broni. Ale na samym początku było zajebiste, więc jesli gówno wiesz to nie pierdol. To gracze zniszczyli DayZ.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Za takie kłamstwa powinieneś od razu dostać bana. Ktoś może to wziąć na poważnie i dać pieniądze Siergiejowi

To nie są kłamstwa.

Cytuj
WarZ i Nether właśnie (oba produkty od tych samych ludzi, taka ciekawostka, nie wyszło z warz, outsourcingowali ten projekt do phosphorus games żeby ludzie nie skojarzyli)

Jak to sie mowi? Nauka na błedach, czy cos takiego. Nether a WarZ roznia sie diametralnie. Chociazby te spierdolone mikroplatnosci, a raczej ich brak w netherze. Chociazby potwory ktore nie są zapychaczami miejsca a realnym zagrozeniem. Chociazby sam klimat.


Cytuj
Rust i stomping land też bym szczerze mówiąc podpiął pod klony dayz, ale tam devovie rzeczywiście wprowadzili sporo nowych mechanik. State of decay nie znam i naprawdę nie chce nawet znać.

Jeżeli je podpinasz pod klony Dayz, to nalezaloby podpiac, tak jak pisalem, skyrima pod klona gothica.

EDIT: Przeczytalem o tym stomping lands.... niby czym to jest klonem dayz? To teraz kazda gre survival/survival horror podpinamy pod klon dayz? WTF? Kiedys wychodzily same strzelanki to nikt nie mowil, ze doom to klon quake i tak dalej.

Gra o dinozaurach raczej nie bedzie klonem dayz.

Cytuj
A grałeś w ogóle? Dayz przez pierwsze kilka miesięcy istnienia był zajebisty. Ale wszyscy zaczeli strzelac na oślep do każdego kto się zbliżył, zombiaki przestały być zagrożeniem bo każdy juz chodził w grupach po kilku ludzi z masą amunicjji i broni. Ale na samym początku było zajebiste, więc jesli gówno wiesz to nie pierdol. To gracze zniszczyli DayZ.

Grałem troche u kolezki, zastanawialem sie nad zakupem ale zagralem i stwiedzilem, ze szkoda mi na to hajsu wydawac. Nawet, gdy tworcy wprowadza wszystko co chca wprowadzic i zalataja wszystkie bugi i bledy, ta gra nie bedzie tyle warta.

Zreszta, tworcy... maja w dupie opinie graczy. Nether, Rust - ich twórcy naprawde zwazaja na opinie swoich graczy, uzytkownikow forów. Wiele rzeczy ktore są w tych grach to tak naprawde pomysły graczy. Chociazby nazwy plemion w Netherze. Chociażby w Ruscie mozliwosc wędkowania, pancerze, bron (miedzy innymi jeden pomysl zaproponowany przeze mnie na forum facepunch).

A dayz? Kolezka, zapalony fan dayz ktory gra juz praktycznie odkad ukazala sie pierwsza informacja i wersja DayZ (czyli ta na arme 2), nawet on uwaza, ze zrobili z tego kiczowate gowno. Przez kilka miesiecy nic nie zrobili, nic nie naprawili, a jak juz wyszedl patch to wprowadzil... kolorowanie ubran. Nosz kurde.

Gracze nie moga niszczyc czegos, co bylo zniszczone juz od poczatku.



Dobra, koniec. O tym mozemy pogadac na pw czy innymi srodkami, ten temat jest od Survival The Nights, a o tej grze nie padlo ani slowo w przeciagu ostatnich 2-3 postow.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Według mnie ta gra to jakiś chłam, ciągle to samo dali by sobie z tym spokój.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Następny :lol2: Ja rozumiem, ze nie kazdemu moga sie podobac te klimaty, ale hejt dla samego hejtu jest debilizmem :lol2:

Poza tym - czemu maja sobie dac z tym spokoj, skoro mogą zrobić cos lepszego, cos co przebije wszystko inne?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bo ten temat jest mocno oklepany podobnie jak zombie, dodane są tylko nowe ulepszenia i nic więcej. Ale każdy ma swoje zdanie nie wnikam w to po prostu wyraziłem swoją opinię na temat tego, przykładowo "The Forest" wydaje mi się ciekawą grą.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tu sie zgadzamy. The Forest jest bardzo ciekawą grą.

Co do Twojego podejscia, po czesci masz i racje - Zombie jest oklepanym klimatem ale to tylko dlatego, ze w wiekszosci gier o zombi (patrz WarZ, DayZ, Dead Island) są one tylko zapychaczem miejsca i chęcią wprawienia gracza w uczucie zagrozenia, ktore tak naprawde znika z momentem poznania wroga (czyt. zombie). W grach wymienionych wyzej w nawiasie da sie uciec przed zombi, łatwo zabić, uniknąć. Dlatego tak wlasnie lubie i bede bronil grę jaką jest Nether, bo uciec tym potworom sie nie da, zabic je jest łatwo tylko w pojedynczych liczbach (i wlasciwie tylko przy najslabszym potworze - piesku, bo przy takim spluwaczu albo golemie juz bedzie problem) a uniknac tez jest trudno, bo nie wiadomo gdzie są i gdzie akurat spojrzą.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co prawda zombie to oklepany temat, ale są takie gry jak Walking Dead czy The Last Us (choć w to nie grałem), które są fenomenalne.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bo w The Last of Us nie ma zombi, są zarażeni :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
To nie są kłamstwa.
Aha, czyli po prostu pierdolisz od rzeczy.
Cytuj
Jak to sie mowi? Nauka na błedach, czy cos takiego. Nether a WarZ roznia sie diametralnie. Chociazby te spierdolone mikroplatnosci, a raczej ich brak w netherze. Chociazby potwory ktore nie są zapychaczami miejsca a realnym zagrozeniem. Chociazby sam klimat.
No nauka na błędach tyle ze gra jest wciąż chujowa. Bardzo chujowa. I wcale nie różnią się diametralnie, pod względem mechaniki i gameplayu są bardzo do siebie podobne. Klimat nie wiem gdzie ty tam widzisz, wszystko wygląda sztucznie, szaro i ogólnie nudno, potwory wcale żadnym zagrożeniem nie są, no chyba że jesteś aż takim casualem. 
Cytuj
Jeżeli je podpinasz pod klony Dayz, to nalezaloby podpiac, tak jak pisalem, skyrima pod klona gothica.

EDIT: Przeczytalem o tym stomping lands.... niby czym to jest klonem dayz? To teraz kazda gre survival/survival horror podpinamy pod klon dayz? WTF? Kiedys wychodzily same strzelanki to nikt nie mowil, ze doom to klon quake i tak dalej. 

Gra o dinozaurach raczej nie bedzie klonem dayz.
Primo, napisałem że bym podpiął pod klony gdyby nie wprowadzono wielu nowych funkcji. Nie podpinam tych gier pod klony dayz. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Secundo, nie chodzi o to że to survival horror (zwłaszcza że żadna z tych gier żadnym survival horrorem nie jest, ale mniejsza) Chodzi o aspekt MMO w którym każdy gracz teoretycznie ma być zdany na siebie itp.
Cytuj
Zreszta, tworcy... maja w dupie opinie graczy. 
Dobra, tutaj mnie wkurwiłeś. Jaką kurwa opinię graczy? Twoją opinię? Do kogo ty w ogóle pijesz, do Bohemii? Devóv słynnych z tego właśnie że graczy słuchają? Do Rocketa który ciągle nad dayz pracuje mimo że wiele razy powtarzał że chce się wycofać i zająć się czymś innym? Zresztą oryginalny dayz to jest darmowy kurwa mod, a standalone jest z tego co wiem cały czas poprawiany i w chuj dodanych funkcji pochodzi właśnie od sugestii graczy. Czego ty kurwa chcesz?

Cytuj
Gracze nie moga niszczyc czegos, co bylo zniszczone juz od poczatku.
Widać że gówno wiesz,. w czasach swojej świetności ta gra była zajebista. Potem przyszli rosjanie i gra powoli zaczęła się zamieniać w team deathmatch z zombiakami.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Widze, ze DayZ to dla Ciebie jedyna sluszna gra. A niech bedzie, skoro ta gra daje Ci przyjemnosc, to w nia graj, ja swoje zdanie na temat tej "gry" wyrazilem.

Dla mnie Nether i WarZ niewiele wspolnego maja, a i tak wraz z Rustem bija dayz na glowe.

A tak w ogole ponoć bardzo dobry jest DayZ Epoch czy jakos tak, mod do army?


EDIT: Ahh tak, zle zinterpetowalem swoje mysli. Nie chodzilo mi o to, ze Nethery są takimi potworami, co sobie rady dac nie idzie - choc jesli masz na glowie 4 psy, 3 swietliki, żeberka oraz golema plus do tego to latajace to wątpie, zebys dal rade sam, niewazne jaki pros jestes - tylko o to, ze jakby nie patrzec, zawsze są o wieeeeele wiekszym zagrozeniem niz zombi w warz czy dayz.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Widze, ze DayZ to dla Ciebie jedyna sluszna gra. A niech bedzie, skoro ta gra daje Ci przyjemnosc, to w nia graj, ja swoje zdanie na temat tej "gry" wyrazilem.
Znowu, czytanie ze zrozumieniem. Nie lubię dayz i dawno temu przestałem w to grać, (chociaż kiedyś miałem tam wiele zabawy). Jednakże żeby powiedzieć że nether i warz są od dayz lepsze to po prostu całkowity kurwa idiotyzm. Zwłaszcza kurwa WarZ, ty siebie słyszysz w ogóle?

Cytuj
Dla mnie Nether i WarZ niewiele wspolnego maja, a i tak wraz z Rustem bija dayz na glowe.
Rust bije dayz, może i nie na głowę ale jak sam mówisz to trochę inna gra. Nether i warZ to gorsze kopie dayz. Tak jak Sara Palin jest gorszą kopią Lisy Ann.
Cytuj
EDIT: Ahh tak, zle zinterpetowalem swoje mysli. Nie chodzilo mi o to, ze Nethery są takimi potworami, co sobie rady dac nie idzie - choc jesli masz na glowie 4 psy, 3 swietliki, żeberka oraz golema plus do tego to latajace to wątpie, zebys dal rade sam, niewazne jaki pros jestes - tylko o to, ze jakby nie patrzec, zawsze są o wieeeeele wiekszym zagrozeniem niz zombi w warz czy dayz.
Meh, to jest faktycznie plus. Ale nie taki żeby cokolwiek przewarzył. Nether to ciągle rzygowiny. Wydane pod fałszywą nazwą "beta" choć wciąż są wczesną alfą po to tylko by wyciągnąć pieniądze od naiwnych.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Znowu, czytanie ze zrozumieniem. Nie lubię dayz i dawno temu przestałem w to grać, (chociaż kiedyś miałem tam wiele zabawy). Jednakże żeby powiedzieć że nether i warz są od dayz lepsze to po prostu całkowity kurwa idiotyzm. Zwłaszcza kurwa WarZ, ty siebie słyszysz w ogóle?

Nie nie nie, Warz nie jest lepsze od DayZ, jak zwykle cos kurwa poknocilem :D Nie, nie jest lepsze, DayZ od WarZ jest o wiele lepsze.

Cytuj
Rust bije dayz, może i nie na głowę ale jak sam mówisz to trochę inna gra. Nether i warZ to gorsze kopie dayz. Tak jak Sara Palin jest gorszą kopią Lisy Ann.

Zgadzam sie, ale Nether nie jest kopią dayz a tym bardziej nie jest gorsze. Nie jest super zajebisty, ale mimo to JAK DLA MNIE daje o wiele wiecej przyjemnosci i wiecej frajdy.

Cytuj
Wydane pod fałszywą nazwą "beta" choć wciąż są wczesną alfą po to tylko by wyciągnąć pieniądze od naiwnych.

No fakt, mam nadzieje, ze niedlugo to sie zmieni, jak w przypadku Rusta.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja pierdole będą teraz się kłócić która gra lepsza :lol2:

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Według mnie, im więcej gier tego samego typu tym większa konkurencja, a tym samym wyższa jakość produktów. Jedynie szkoda, że większość gier survivalowych nastawia się na zoombie, chociaż twórcy powoli odchodzą od tej konwencji np. The Forest lub The Stomping Land są dobrym tego przykładem.
 
some things are meant to be

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dolicz także Rusta, Nethera... :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
im więcej gier tego samego typu tym większa konkurencja, a tym samym wyższa jakość produktów
No właśnie gdyby tak było, klaskałbym im nawet uszami.
Sęk w tym że nie widzę żadnych znaczących różnic pomiędzy wszystkimi "nowymi" survivalami.
Sam nawet zauważyłeś że ostatnio mamy tylko: Zombie, Zombie, Zakażeni, Zombie...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Kolejny materiał z gry.
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=GRCfWBkpni4

Sądzę, że owa produkcja będzie się charakteryzowała przede wszystkim interakcją z otoczeniem.
Film dobrze pokazał możliwości jakie oferują nam producenci np. żeby podnieść automatyczną bramę do garażu oraz oświetlić całą stację benzynową trzeba włączyć generator prądu, do którego należy znaleźć świecę zapłonową. Myślę, że czyni to rozgrywkę taką "bardziej życiową" i oferuje wiele przeróżnych kombinacji.
Kolejną świetną rzeczą jest system adnotacji. Gdy najedziemy na dany przedmiot wyświetla się jego szczegółowy opis. W moim odczuciu urozmaica on rozgrywkę pod względem przygodowym. Wyobraźcie sobie, że stoicie przy starym szybie kopalnianym, na którym wywieszona jest tabliczka z napisem: "Szyb zamknięto w 1965 roku z powodu szkód wyrządzonych przez trzęsienie ziemi.", może to nic takiego, ale w jakimś tam stopniu zwiększa odczucie zanurzenia się w świecie gry.
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry