No na początku, jak projekt dopiero powstawał to dawales screeny gdzie podłoze było zrobione z czarnej kostki i wygladalo jak gówno, podobalo sie chyba tylko naszemu "2D>3D" bo on lubi wszystko ciemne, mroczne itd itp 
A no tak już kojarzę.

Nie no teraz już po tym całym przejściu + doświadczeniu ze Skyrimem raczej staram się bardziej zrównoważoną kolorystykę wprowadzać, bliżej oryginału, no i oczywiście teraz stawiam wszystko na jakość.
Kostka będzie jeszcze lepiej wyglądać jak będą specular maps + może jeszcze displacement ale to na razie nie potrzebne.

Te żółte kostki za bardzo kontrastują i widać jak sie powtarzają. Proponuje zrobić je mniej "inne". 
No właśnie tak się zastanawiałem czy zmienić to czy nie.
Dzięki za uwagę, spróbuję to jakoś zrównoważyć bo rzeczywiście kontrast jest za duży, szczególnie w nocy.
