Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 557688 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 557688

Odpowiedzi 1517

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Bezimienny36

Gothic 2 Reworked Mod
#1440 2015-01-17, 00:26(Ostatnia zmiana: 2015-01-17, 12:04)
Im to wszystko nie pasuje :F Jeśli sprawia ci przyjemność modowanie Gothica to rób to, a nie przejmujesz się innymi :lol2:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
ten dx11 potrzebny jak umarłemu kibel.

Szkoda ze nie działaś dalej bo najlepszy jak dla mnie txt pack do g
Nie ma po co i komu robić bo i tak zawsze coś nie pasuje także wiesz... może jednak kiedyś do tego wrócę. ;)

Nie pierdziel halk bo dużo osób czekało na tego moda, a że kilku hejterów było, hejterzy byli, są i zawsze będą. Mi szkoda, że porzuciłeś moda, bo to był jeden z lepszych texturpacków, zaraz za nature fury, ale w NF tex były zbyt jasne, co klimatowo gorzej wychodziło niż org g2 :F A vurta mi się nie podobał, mimo że klimatowo był dobry.  :/

 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
jakie by nie były to wola autora jak to bedzie wyglądać dla mnie nawet mogą być nie klimatyczne aby były zawsze lepsza grafika i wgl powiew w gothicu,kolejny powód żeby znów go przejść a tak to dupa
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam!

Po modowaniu Skyrima (jakby ktoś chciał to http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/62665/?, na dole opisu jest spis wszystkiego), za sprawą Moda DX11 powróciłem do Gothica, z którym aż chce się pracować.  :D
Dzisiaj oficjalnie zapowiadam Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION, który jest głównie pod DX11.

Na początek 1 screenik nowej skrzynki:
Spoiler

Dodam że obecna wersja DX11 ma konfig normalek tylko pod mesh świata, a normal mapy w vobach itp. są prawie nie widoczne dlatego też nie wygląda to w 100% tak jak powinno. Również jak na razie nie ma AA dlatego wszystko wygląda dość lipnie przez te postrzępione krawędzie.

Pozdrawiam  :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam

Przerobiona kostka w Khorinis:

Spoiler
Spoiler
Spoiler

W tej wersji DX11 jeszcze specular maps dobrze nie działają dlatego widać tylko diffuse+normalkę.

Bardzo chętnie przyjmę Wasze opinie na ten temat.  :)

Pozdrawiam
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wyglada lepiej niz to czarne cos co tam wczesniej było, takze plus :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wyglada lepiej niz to czarne cos co tam wczesniej było, takze plus :ok:
Nie rozumiem co masz na myśli mówiąc o tym czarnym czymś. :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No na początku, jak projekt dopiero powstawał to dawales screeny gdzie podłoze było zrobione z czarnej kostki i wygladalo jak gówno, podobalo sie chyba tylko naszemu "2D>3D" bo on lubi wszystko ciemne, mroczne itd itp :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Te żółte kostki za bardzo kontrastują i widać jak sie powtarzają. Proponuje zrobić je mniej "inne". :)
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
No na początku, jak projekt dopiero powstawał to dawales screeny gdzie podłoze było zrobione z czarnej kostki i wygladalo jak gówno, podobalo sie chyba tylko naszemu "2D>3D" bo on lubi wszystko ciemne, mroczne itd itp :lol2:
A no tak już kojarzę.  :D
Nie no teraz już po tym całym przejściu + doświadczeniu ze Skyrimem raczej staram się bardziej zrównoważoną kolorystykę wprowadzać, bliżej oryginału, no i oczywiście teraz stawiam wszystko na jakość.
Kostka będzie jeszcze lepiej wyglądać jak będą specular maps + może jeszcze displacement ale to na razie nie potrzebne. :)


Te żółte kostki za bardzo kontrastują i widać jak sie powtarzają. Proponuje zrobić je mniej "inne". :)
No właśnie tak się zastanawiałem czy zmienić to czy nie.
Dzięki za uwagę, spróbuję to jakoś zrównoważyć bo rzeczywiście kontrast jest za duży, szczególnie w nocy. :)
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo miło, że wróciłeś. Moim skromnym zdaniem kostka ma za duże odstępy między poszczególnymi kamieniami, Przy ścianach w zacienionych miejscach, w mniej dostępnych i w obniżonych częściach powinien między kostką być widoczny mech. Może trochę więcej różnokolorowych kamieni tylko "mniej jasnych" w odcieniach szarości.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Bardzo miło, że wróciłeś. Moim skromnym zdaniem kostka ma za duże odstępy między poszczególnymi kamieniami, Przy ścianach w zacienionych miejscach, w mniej dostępnych i w obniżonych częściach powinien między kostką być widoczny mech. Może trochę więcej różnokolorowych kamieni tylko "mniej jasnych" w odcieniach szarości.
Jeśli chodzi o odstępy to niestety ale taka zmiana tekstury jest zbyt czasochłonna więc odpada. Chociaż jak dla mnie odstępy są ok.
To z mechem między w wybranych miejscach kostką również odpada, gdyż mesha świata w ogóle nie ruszam i nie teksturuję oddzielnie (łatwo potem coś zjebać przy kompilacji zena  :D).
Różne odcienie kamieni to dość dobry pomysł i trzeba będzie coś pokombinować. :)

Oczywiście dzięki za opinie i propozycje, czekam na więcej i pozdrawiam.  :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mi również nie podoba się ta złocista kostka brukowa, za bardzo kontrastuje, ale cieszę się, że coś z tym zrobisz.
Imo, taka prośba do Ciebie i nie bierz tego do siebie: Nie dawaj codziennie kolejnej rzeczy tylko rób update co tydzień z większą ilością screenów, bo sam wiesz do jakich to dyskusji prowadzi :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To lepiej zaglądaj do tematu co pół roku, wszyscy będą zadowoleni. Pozdrawiam. 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To lepiej zaglądaj do tematu co pół roku, wszyscy będą zadowoleni. Pozdrawiam.

Wszyscy czyli osoby, które można wyliczyć na palcach jednej ręki. Pozdrawiam.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ach, ta zazdrość że ktoś ma więcej propsów  :lol:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mi również nie podoba się ta złocista kostka brukowa, za bardzo kontrastuje, ale cieszę się, że coś z tym zrobisz.
Imo, taka prośba do Ciebie i nie bierz tego do siebie: Nie dawaj codziennie kolejnej rzeczy tylko rób update co tydzień z większą ilością screenów, bo sam wiesz do jakich to dyskusji prowadzi :)
Tak właśnie będę dawał screeny przy większym postępie, nie codziennie, po tym wszystkim co zaszło tak będzie lepiej. :)


Najlepiej to rób update co pó łroku po 5 ssów. Pozdrawiam.
Ogarnij się wreszcie, przestań robić off-top i zaśmiecać temat bo robisz z siebie tylko błazna. :facepalm:
1459 postów to już chyba troszkę za dużo... :F
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Halk z twoim modem jest jeden mały problem, tekstura paproci np. w Jarkendarze jest nieprzenikalna co za tym idzie podczas misji z Jackiem Aligatorem jest dość zabawna sytuacja jak koleś blokuje się na "listku" i tańczy wokół siebie jak poparzony. W Khorinis było względnie bez problemów. Ogólnie modzik spoko.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Halk, a taka sugestia: Zgodnie z prawami natury nie pomyślałeś o tym, żeby wymodelować zębaczowi rączki z przodu? Wiesz, tak jak dinozaury.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam!

Halk z twoim modem jest jeden mały problem, tekstura paproci np. w Jarkendarze jest nieprzenikalna co za tym idzie podczas misji z Jackiem Aligatorem jest dość zabawna sytuacja jak koleś blokuje się na "listku" i tańczy wokół siebie jak poparzony. W Khorinis było względnie bez problemów. Ogólnie modzik spoko.
Posiadasz może jeszcze jakieś inne mody czy tylko mój? Bo ja osobiście nie zauważyłem żadnych problemów.

Halk, a taka sugestia: Zgodnie z prawami natury nie pomyślałeś o tym, żeby wymodelować zębaczowi rączki z przodu? Wiesz, tak jak dinozaury.
Chyba raczej nie, bardziej trzymam się oryginału. :)

A tak poza tym:

Zabawa z teselacją wcześniej pokazywanej kostki (poprawionej).
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Obecnie specular dość kiepsko wygląda ponieważ jest z diffuse a nie z oddzielnej specular mapki no ale jak na razie ujdzie. :)

Pozdrawiam
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry