Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 501052 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 501052

Odpowiedzi 1517

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#680 2014-07-13, 16:22(Ostatnia zmiana: 2014-07-13, 16:42)
Robisz waypoint, i w startup wpisujesz wainpoint i instance potwora  :F

@DOWN A to nie mam pojęcia czemu niestety  :F 

Wstawiasz waipoint do świata w spacerze, następnie w startup.d wpisujesz

Wld_InsertNpc    (  instance potwora  ,   "waipoint");

Jeśli nie działa, to pytaj kogoś innego czemu  :F
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#681 2014-07-13, 16:25(Ostatnia zmiana: 2014-07-13, 16:37)
Robisz waypoint, i w startup wpisujesz wainpoint i instance potwora  :F
Wytłumacz to bardziej bo chuja nie działa. :P

@UP
Opisz krok po kroku jak to zrobić  :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Halk nie pytaj się co chwilę jak coś zrobić zwłaszcza gdy coś jest niemalże banalne, przejrzyj spis tutoriali tam naprawdę masz wszystko czego potrzeba.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Scripts\Content\Story, plik Startup.d
Na samym dole tego pliku tworzysz dwie funkcje :
FUNC VOID STARTUP_NazwaŚwiata ()
{         
      Wld_InsertNpc (InstancjaPotwora, "Waypoint na którym ma być");
};
FUNC VOID INIT_NazwaŚwiata ()
{   
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();   
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Scripts\Content\Story, plik Startup.d
Na samym dole tego pliku tworzysz dwie funkcje :
FUNC VOID STARTUP_NazwaŚwiata ()
{         
      Wld_InsertNpc (InstancjaPotwora, "Waypoint na którym ma być");
};
FUNC VOID INIT_NazwaŚwiata ()
{   
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();   
};
Dzięki bo ścierwojad już działa ale właśnie problem był ze wstawieniem do zena. :D
Zobaczę później.  :)

A co do leśnego ścierwojada: :P
Jestem z siebie dumny :D bo jako kompletny laik w skryptach i tego typu rzeczach udało mi się go stworzyć. :P
Tutaj parę SSów, mam nadzieję że się podoba: :)
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Jeszcze animacje i dźwięki nie są zmienione.

Pozdrawiam  :)
 

gothic1210
  • Gość
Fajnie ci ta trawa wyszła :) Ścierwojad też spoko. Popieram, że lepszy taki niż zielony. 
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Fajnie ci ta trawa wyszła :) Ścierwojad też spoko. Popieram, że lepszy taki niż zielony.
Heh dzięki  :)
Jeszcze teraz zostaną nowe animacje i dźwięki  :)

Może jeszcze dzisiaj uda mi się pokazać jakieś video albo cuś. :P
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Ale super ten ścierwojad będzie wyglądał w lesie :ok:
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak mowilem, scierwojad za malo lesny :D Chociaz tekstura zajebista, dalbym nazwe mhroczny scierwojad czy cos w ten desen :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ścierwojad wygląda świetnie, przynajmniej jak dla mnie. Trochę boli mnie to dodawanie nowych światów i tak dalej i tak bliżej. 
Aaale to nie ja robie moda ;>
Przejrzałem cały temat i wszystko wygląda naprawdę bardzo ładnie, gratki Halk
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jak mowilem, scierwojad za malo lesny :D Chociaz tekstura zajebista, dalbym nazwe mhroczny scierwojad czy cos w ten desen :D
Uwierz mi, że w lesie będzie trudny do wykrycia  :P
A nazwa jako mroczny nie bo mroczny to będzie jeszcze kolejny, osobny gatunek ścierwojada. :D

Ścierwojad wygląda świetnie, przynajmniej jak dla mnie. Trochę boli mnie to dodawanie nowych światów i tak dalej i tak bliżej.
Aaale to nie ja robie moda ;>
Przejrzałem cały temat i wszystko wygląda naprawdę bardzo ładnie, gratki Halk
Dzięki  :)

A co do leśnego ścierwojada to będzie z niego nowe mięsko:
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Oczywiście jest to całkowicie nowy model/mesh i tekstury. Jeśli się podoba to propsujcie  :)

Pozdrawiam :)
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Najbrudniejsze mięso świata jest z ścierwojada XD
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zajebisty ten świerciojad :D Nie ma sensu dawać go zielonego, jest idealny dla mnie  :ok: Mięsko też jest super  :D

Najbrudniejsze mięso świata jest z ścierwojada XD

Nie każdy potwór wygląda milutko, to dotyczy też bagiennego szczura :D
 

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ejjj, ale nie rób 450 różnych gatunków mobów. Bo takie klonowanie jest niefajne, przynajmniej wg mnie. Leśny ścierwojad spoko, ale zaraz będzie mroczny, bajeczny, tęczowy itp itd
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ejjj, ale nie rób 450 różnych gatunków mobów. Bo takie klonowanie jest niefajne, przynajmniej wg mnie. Leśny ścierwojad spoko, ale zaraz będzie mroczny, bajeczny, tęczowy itp itd
Ale to nie będzie klonowanie, bo każdy będzie miał inny wygląd, animacje i dźwięki  :)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie mogę otwierać spoilerów  ;=(. Możesz wstawiać obrazki bez?
Screens!

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie mogę otwierać spoilerów  ;=(. Możesz wstawiać obrazki bez?
Screens!
Tu masz najnowsze SSy:  :)
http://www.fmix.pl/album/113544/gothic-2-reworked-mod/11
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
W końcu mogłem zobaczyć te słynne motyle :lol:. Props + strona do zakładki leci.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
W końcu mogłem zobaczyć te słynne motyle :lol:. Props + strona do zakładki leci.
Dzięki  :D

A teraz lecę obejrzeć mecz ale może dzisiaj jeszcze będzie coś nowego bo cały czas pracuję nad leśnym ścierwojadem :P
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ejjj, ale nie rób 450 różnych gatunków mobów. Bo takie klonowanie jest niefajne, przynajmniej wg mnie. Leśny ścierwojad spoko, ale zaraz będzie mroczny, bajeczny, tęczowy itp itd

Po prostu w nowym świecie fajnie jak są nowe potwory  :ok:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry