Gothic II NK - Grzesznicy (Грешники) RU 26647 61

O temacie

Autor Taliasan

Zaczęty 18.02.2014 roku

Wyświetleń 26647

Odpowiedzi 61

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Tak.
Wzorem kolegów z innych tematów będę informował na bieżąco o każdej spolszczonej linijce w odrębnym poście aby wszyscy widzieli stały postęp prac.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Zostało nam już tylko 17 postaci do przetłumaczenia. Korekta odbywa się w błyskawicznym tempie. Podejrzewam, że prace nam zajmą jeszcze z tydzień, półtora - włącznie z testami. W projekt nie jest zaangażowany cały team, ale dobrze sobie radzimy w 4 osoby :)
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ta, 17 większych.
Mod należy do kategorii psychologiczno -obyczajowych i podejrzewam , że ani gimbaza ani oszołomy z dwuręcznymi mieczami nie znajdzą w nim wiele dla siebie.
Niemniej szkoda, że nie zagram.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Prace chwilowo stanęły w miejscu z powodu nieobecności Memoriusa. W poniedziałek wraca i tym samym wznowimy prace :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Memorius powrócił i jutro prace są ponownie wznawiane.
Przetestowałem rosyjski dubbing do moda, który okazało się, że jest bardzo dobrej jakości. Zostanie załączony do Polskiej wersji Grzeszników. 
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli mod rzeczywiście trwa 8-10 godzin. To niemożna wykluczyć stworzenia polskiego dubbingu,  Fabiosek dałby rade, już zdubbingował "The Vulcano Quest", albo Martinos "Złote Wrota". Taki typu mod jest tego wart, to jest właśnie grzech nie zrobić do niego dubbingu jak sama nazwa mówi. :)
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Fabiosek dałby rade
tak, myślę że na pewno
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dubbingiem generalnie się nie zajmujemy, ale jak ktoś zachce nagrać po wydaniu wersji PL to dobrze :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zostanie załączony do Polskiej wersji Grzeszników.
Dajcie wybór, niech dubbing będzie w drugiej paczce, do pobrania dla tych co chcą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Albo w instalatorze jako opcja do wyboru. Jeszcze to obgadamy. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Albo w instalatorze jako opcja do wyboru. Jeszcze to obgadamy.
Mi akurat chodzi o fakt że to dodatkowe pliki do pobrania (ważące całkiem sporo) - co gorsza w obcym języku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawet jeśli byłyby w jednym instalatorze, to mod z rosyjskim dubbingiem wazy będzie nieco ponad 100 mb 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Osobiście mnie to nie tyka, ale immunitety typu iPlus itp. nadal istnieją. 
No i też nie wiem po co miałbym pobierać i ewentualnie instalować coś co potem muszę ręcznie usunąć. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Moje wersje wierszy z Grzeszników

Zmieniają się czasy, zmieniają marzenia
Zmieniają się i poglądy z czasem
I zjawiska pod słońcem
I świat widzisz znów inaczej od nowa

We wszystkim , wszędzie coś nowego
Lecz nadziei nie osądzi nic
Ze szczęścia pozostaje żal
Od smutku tylko pustka...

I minie zima, miną chłody
i świat się wiosną stanie młody
lecz wszystko w proch, pył się rozpada

Sama zabawa łez nie powstrzyma
Dziwne, czas mija lecz może
Kiedyś nastanie świat bez zmian.




Smutku jest pełen ten świt radosny
Łagodności i bólu mieszając kolory
Niech ludzie go pamiętają dopóki
jest w świecie rozpacz a współczucia nie

Znacząc na niebie jasny ślad
tylko słońce współczuło doli
dwóch dusz wbrew woli rozłączonych
ginących od trosk i bied

Tylko słońce widziało jak daniną obfitą
napełnia się potężna rzeka
biorąc od zakochanych szloch i łzy

I słyszało modlitwę tak gorzką
że może i ogień ugasić i cierpienia
złagodzić osądzonym na wieki.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Pięknie, nawet ładniejsze niż wiersze Morta w Globalu :D
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Aktualna gotowość wersji polskiej moda wynosi 70%.
Pozostały dialogi dla kilku postaci gadających z bohaterem najwięcej w tym najważniejszy Parcival.
To co zostało spolszczone jest umieszczane na bieżąco i po zrobieniu tych kilku postaci i rekompilacji testerzy DS będą mogli sprawdzić działanie całości.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Modyfikacja jest prologiem większego moda, który nigdy nie powstanie.
Niektórych zadań po prostu nie da rady ukończyć. 
 

Ereno

Ereno

Użytkownicy
posty13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Napisali tak twórcy na stronie moda czy sami tak wnioskujecie?
Ech... no szkoda :ayfkm: Mogliby się Ruscy przyłożyć :D
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak na rosyjskim WOG było napisane. Mimo że prolog, modyfikacja warta uwagi.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie martwcie się, Drużyna Spolszczenia wyda patch który dokończy modyfikację :ok: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry