mina w g1 1858 2

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 5.01.2014 roku

Wyświetleń 1858

Odpowiedzi 2

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam, czy komuś udało się stworzyć coś ala mina w g1?

mam na myśli 2 metody :

1) tick tock sprawdza czy dany npc znajduje się w określonej odległości od itemu i ewentualnie wyzwala dalszą reakcję;

2) bez tick tocka
podejrzewam, że musi być to npc z wyglądem itemu i dzięki perceptionowi następuję reakcja. tylko czy się go da trzymać w ekiwpunku?

 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

mina w g1
#1 2014-01-05, 12:23(Ostatnia zmiana: 2014-01-05, 14:37)
Możesz zrobić item którego użycie w ekwipunku wywoła kod NPC-"MINY" (stworzy go). Powinno działać. Wtedy usuwasz item z eq. Pytanie tylko wtedy co z jego waypointami i rutyną...

edit: jak będziesz się wzorował na npc FaceHelper to powinien stać w miejscu
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie zrobiłem, ale planowałem robić na tej zasadzie sidła. Powinno działać, są dostępne odpowiednie perceptiony, więc wystarczyłoby ustawić npc'owi odpowiedni wygląd i przekierować perception wykrywania innych npc na funkcję "wybuchu" (i bardzo zmniejszyć jego zasięg). Jako że mina nie musi stać równo na waypointcie, to raczej nie da się po ludzku napisać rutyny. Wystarczy raczej prosta która sprawdza czy odległość od waypointa przy którym mina została zespawnowana jest podobna co w momencie spawnu, a jak nie, to niech znika. 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry