Więc skrótowo.
Zapragnąłem sobie stworzyć voba (2836 polygonów, wielkości domu). Model zrobiłem w Wingsie, w Spacerze ładnie ponakładałem sobie tekstury (dość czasochłonny proces). Wreszcie mogłem go umieścić w grze! Wbiłem więc do Spacera, i stworzyłem tego voba, jednak wyskoczył crash (Access Volation, czy coś takiego), próbowałem trzy/cztery razy i w końcu się udało bez crasha. Jednak bądź co bądź tej mapy i tak nie mogę teraz używać (gdy wbiję do niej w grze lub Spacerze nadal wyskakuje ten crash).
Nie wiem czym to może być spowodowane. Podejrzewam, że vob zbyt bardzo obciąża Gothica (G2NK).
Jeśli tak, to czy rozwiązaniem byłoby wstawienie tego voba poprzez Wingsa (czyli nie jako voba, lecz jako część mapy)? I w jaki sposób przekonwertować mapę .zen do formatu .3ds, bym mógł ją otworzyć w Wingsie?
Z góry dzięki za pomoc.