Seria Dark Souls 248768 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 248768

Odpowiedzi 728

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Tizgar w 2014-10-26, 22:53Aha i jeśli w tym przedziale czasowym AC4 było gra z najładniejsza grafika to ja serio wspolczuje tym debilom tego ze są ślepi.Bo co? Bo tobie się nie podobała?
Kurwa weź ogarnij temat, bo większość kategorii była wybierana przez publikę.
Cytat: Werewolf w 2014-10-27, 16:40Mac dun jak zwykle pokazuje swoj debilizm. Fuck logic.Pisał o Azteku, ciężko zrozumieć? Ktoś tu wskazywał debili...
Ale aztek nie jest fanoboyem AC z tego co wiem. Debilu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Koleś mówi, że AC4 nie jest najladniejsza gra w tym przedziale.

Mac dun mowi, ze fan bojowi AC nie wytlumaczysz.


Mac dun jak zwykle pokazuje swoj debilizm. Fuck logic.

@Up: Od kiedy piszesz takie rzeczy do lustra? To sie leczy.

Kuźwa, Werewolf (tyczy się tego: "Od kiedy piszesz takie rzeczy do lustra? To sie leczy") sam nie wykazałeś się niczym mądrym typowe przezwiska "gimbusów" (nie obrażając nikogo z obydwu stron). Ale jak sobie chcecie  :F

@UP Może i jest debilem, ale przypominanie o tym na każdym kroku niczego nie zmieni. Debil debilem zawsze pozostanie, a tak to tylko go nakręcasz :lol2:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Fabiosek, Thorus, samo południe, Kutno, jeszcze dziś. Weźcie ekipę, będzie wam raźniej spierdalać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Seria Dark Souls
#163 2014-11-02, 18:55(Ostatnia zmiana: 2014-11-02, 19:03)
Cytuj
Fabiosek, Thorus, samo południe, Kutno, jeszcze dziś. Weźcie ekipę, będzie wam raźniej spierdalać.

Ty serio jestes jebniety albo głupi jak but, wszedzie szukasz albo chcesz robic sensacje. Gdzie teraz nie spojrzec na jakies nowe posty od Sawika to caly czas: Kutno, poludnie. Juz nawet kurwa u Kaczuszki na facebooku pajacujesz. Jebnij sie w łeb najlepiej a od worka z dala.

Edit: @Fabiosek A chuj wie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tak w ogóle to o co chodzi?  :lol2:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#165 2014-11-25, 13:35(Ostatnia zmiana: 2014-11-25, 13:42)
Mamy 2014r, od premiery DS2 minęło już parę miesięcy, więc pora na remastered edition :lol:
Dark Souls 2 2.0 zostanie wydany 3 kwietnia, tym razem prócz wersji PS3/XBOX360 i PC gra zawita także na PS4 i XBOX1.
W grze będą zawarte wszystkie 3 DLC, zostaną dodane nowe ficzery do gameplayu, nowe postacie i nowe wydarzenia... no i przede wszystkim zostanie poprawiona grafika :D

Jest i trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=H-cGX0W1Ekg


PS. nadal nie wygląda lepiej niż zwykły DS2 z modami:
https://www.youtube.com/watch?v=Z1-AqwrJNJE


No i jak ma się oryginalne DS2 to ulepszoną wersję dostanie się za free :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja od siebie dodam że ani Fabiosek ani Thorus się nie stawili, fotki nie mam :< 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Seria Dark Souls
#167 2014-11-26, 15:17(Ostatnia zmiana: 2014-11-26, 15:30)
@Sawik nie wiem co masz przez to na myśli, ale w każdym razie przeczytaj kilka postów wstecz i jeśli nie zrozumiałeś do kogo odnosiły się  moje posty to jest z tobą coś na prawdę nie tak. Tyle w temacie z mojej strony.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
@Aztek nie wiesz może o jakiś zbliżających się przecenach DS 2? Trochę hajsu podłapałem i zastanawiam się czy nie kupić sobie jakieś gry. Kupiłbym DA: I, ale nie mam pewności czy na 100% mi pójdzie+ niepewność co do jakości, a DS te 2 rzeczy mi gwarantuje. Jakiekolwiek info mile widziane :P 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Ali G Właśnie ruszyła jesienna wyprzedaż na steamie, więc możesz poczekać na okazję - jest ogromne prawdopodobieństwo, że zostanie przeceniona, ze względu na zapowiedzianą nową wersję. Możesz też - jak ja - poszukać na allegro jakiejś oferty bez VPN, zapytać sprzedawcy skąd pochodzą klucze i o gwarancję (zwrot pieniędzy, w razie gdyby usunęli Ci grę z biblioteki).

Wracając jeszcze do tej 'ulepszonej' wersji, to zrobiło się jednak dość nieprzyjemnie.
http://darksouls.jp/pc/scholar_of_the_first_sin_specmatrix.html
O co chodzi? Otóż... wygląda na to, że społeczność PCtowa zostanie podzielona na dwie grupy.

Nowości jakie niesie ze sobą SoFS:
- Nowe postacie i wydarzenia (we wszystkich wersjach SoFS, zostaną dodane dla wszystkich w patchu 1.10)
- Rozbudowanie fabuły i świata (we wszystkich wersjach SoFS, zostaną dodane dla wszystkich w patchu 1.10)
- Poprawiony balans gry (we wszystkich wersjach SoFS, zostaną dodane dla wszystkich w patchu 1.10) //mam nadzieję, że będzie po prostu trudniej :D
- Poprawa grafiki i wydajności (tylko next-genowe wersje SoFS)
- Zwiększenie maksymalnej ilości graczy online w jednej sesji do 6 (tylko next-genowe wersje SoFS)
- Enemy and game design adjustments (tylko next-genowe wersje SoFS)
Wbudowane DLC:
- DLC1 (wszystkie wersje SoFS, brak w patchu 1.10 Patch)
- DLC2 (wszystkie wersje SoFS, brak w patchu 1.10 Patch)
- DLC3 (wszystkie wersje SoFS, brak w patchu 1.10 Patch)

Jak widzicie jest podział na wersje SoFS, next-genowe wersje SoFS oraz patch 1.10. Wiadomo, next-genowa wersja trafi na PS4/XBONE i nie ma w tym nic dziwnego. Problem zaczyna się przy wersji PC. Okazuje się, że i ta platforma otrzyma swoją next-genową wersję i nie będzie to po prostu patch do poprzedniej gry, ale 'nowa gra', sprzedawana oddzielnie. Tak oto społeczność online graczy podzieli się na wersje DX9 i DX11 z osobnymi serwerami online. Wybuchła gównoburza, może Namaco i FS zmienią te nastawienie, choć wątpię.

Również, nie wywiązali się z obietnicy o przeniesieniu serwerów DS1 na steam w listopadzie. Teraz mówią o grudniu.

Nieładnie From :c
ale i tak ich kocham :c
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aw. Chyba nie będzie DS3. Nowy dodatek zamyka fabułę :c
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aw. Chyba nie będzie DS3. Nowy dodatek zamyka fabułę :c
Może w końcu wyjdziesz na zewnątrz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Aw. Chyba nie będzie DS3. Nowy dodatek zamyka fabułę :c

Przedłużanie serii na siłę, zazwyczaj nie wychodzi na dobre  :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aw. Chyba nie będzie DS3. Nowy dodatek zamyka fabułę :c
Wait... what?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#175 2015-02-12, 09:19(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 09:38)
Cytuj
Wait... what?
Spoilery...
Dla przypomnienia:


To tylko muśnięcie fabuły DS. Ali pewnie będzie mógł Ci o tym opowiedzieć :ok:
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Seria Dark Souls
#176 2015-02-12, 09:56(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 10:40)
Cytuj
Ali pewnie będzie mógł Ci o tym opowiedzieć

Zapachniało mi tu lekką ironią, ale tak "co nieco" mogę o fabule DS powiedzieć :P


A no i rzeczywiście beczka z tych, którzy uważają, że w DS w ogóle nie ma fabuły. Nie każdemu musi się spodobać, nie każdy musi ją podziwiać, ale sposób przedstawienia fabuły i ilość contentu(choć dla większości jest znikoma)imo zasługuje chociaż na zainteresowanie :ok:

Nie wiem czy było linkowane, ale jak ktoś po przejściu DS nadal uważa, że fabuły tam nie ma to polecam posłuchać o tym braku fabuły.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Seria Dark Souls
#177 2015-02-12, 10:49(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 10:54)
Mam nadzieję że fabuła wygląda lepiej niż w diablo, gothicu 3, albo DA:O oraz TESY :lol:


W sumie dla mnie liczy się tylko żeby nie była przewidywalna jak w DA:O, gdzie po rozmowie z flemeth w prologu znamy całą fabułę  :ayfkm: Reszta ujdzie.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
To zależy ile będziesz miał chęci no i w sumie determinacji(bo po pierwszym przejściu nie idzie poznać CAŁOŚCI) by zgłębić fabułę. Teoretycznie o zakończeniu dowiadujesz się dosyć szybko, ale pozostawia duże pole do rozkminy nad słusznością, rolą i i konsekwencjami wybranego przez nas zakończenia. To jest namiastka klasycznego RPG gdzie praktycznie nie masz niczego podanego na tacy, a żeby poznać fabułę musisz bacznie wypatrywać każdej wskazówki, bo nic jest tu przypadkowo. A to jak zrozumiesz fabułę, jak ją będziesz interpretował zależy w zasadzie od ciebie, ponieważ jest wiele zagadnień, które nie są jednoznaczne i do dziś są powodem do dyskusji :)  I to imo jest w DS zajebiste. 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To może inaczej. DS ma jakiś wątek główny, czy idziemy i robimy sobie gdzie chcemy? :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry