Telefon 2740 15

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 27.08.2013 roku

Wyświetleń 2740

Odpowiedzi 15

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Za jakiś czas będę kupował telefon i tu pytanie, jakie oprogramowanie android czy windows jakie oprogramowanie lepsze? Tel, będzie głównie kontakt, net, gry :D
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kontakt, net, gry? Weź jeden z nowszych blackberry, poważnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Może Xperia Z ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zależy jakie gry. Jeśli masz na myśli ambitniejsze, to tylko Android lub iOS. Ale iPhone'y nie dość że są drogie w ogóle, to są jeszcze zbyt drogie nawet jak na sprzęt który oferują. Urządzenie androidowe o o wiele szerszych możliwościach dostaniesz w niższej cenie. Do tego Android ma duże możliwości modyfikowania, w końcu to Linux.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Iphone odpada xD, Czyli widzę że Android przeważa :D a jak marka to jaka? Sony? LG? Samsung? LG jest w chuj z tego co widziałem ale mnie nie przekonują moja starsza miała i po pół roku poszedł w pizdu. Jaka marka posłuży dość długo chociaż te 2 lata.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Samsung Galaxy Ace, ogólnie nie ważne który numer, kupiłem rok temu mamie, zadowolona, w tym roku siostrze, też.


Ewentualnie Ubuntu phone :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nokla, Sciphone
 

ebi
  • Gość
Jeżeli do gier to lepszy będzie na pewno android. Rozglądaj się też za sony xperia, czy choćby samsungami.
 


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Telefon
#11 2013-08-31, 04:49(Ostatnia zmiana: 2013-08-31, 14:36)
Cytuj
Polecam dowolne z serii Motorola Droid / Milestone. Sam jestem zadowolonym userem Milestone'a 1, którego tak naprawdę jedyną wadą jest
mało ram (ale jest już dość tani).
Można juź dorwać w rozsądnej cenie MS2.

Masz siedem stów do wywalenia na telefon? To może poluj (ewentualnie dorzuć trochę i poluj, obecnie najtańsze w normalnym stanie są od 800-900) na HTC One X, kozacka maszyna, telefon z Tegrą 3, to jest obecnie najbardziej 'lubianą' procesorografiką dla Andków. Gry mają na tym dodatkowe efekty specjalne i w ogóle, już nie wspominając o tym jak wygląda codzienne użytkowanie (net, nie net) na takiej czterordzeniowej tegrze :D

Chyba każdy z tych telefonów które dałeś ma jeden rdzeń. To żałosne, jeśli chce się wydać taką forsę. Ja za siedem stów kupiłem niedawno Droida 3, który jest w dodatku niemal nie do kupienia w Polsce (a i w Europie nie jest różowo), więc cena była zawyżona. Ma dwa rdzenie.

(a nie, ten kruger and ktośtam ma cztery rdzenie. Fajny.... ale raczej mało znany. Popularność telefonu to istotny element, więcej rozwiązanych problemów, więcej alternatywnych romów, poprawek, lepsze wsparcie, takie tam. I Pentagram ma dwa rdzenie, ale tu się aplikuje ta sama zasada - też jest mało popularny.)

@down
z nowych brałbym Swifta L9 albo HTC Desire X, bardziej Swifta. Acz popatrz sobie sam, poczytaj recenzje, poszukaj po allegro używek wyższej klasy, takie tam.
Za 750 możesz jeszcze mieć używanego HTC One S, fajne ma bebechy.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To jakieś propozycje jaki telefon kupić w przedziale 600-700zł?
 

ebi
  • Gość
Może Sony Xperia P? Posiada dobry aparat oraz dźwięk a także dobre wykonanie. Do twoich potrzeb się nada, lecz ma słabą baterię.

PS. Jednak odpada, nie zauważyłem ile możesz wydać tak więc  w tej chwili nie przychodzi mi nic innego do głowy.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Telefon
#14 2013-08-31, 15:26(Ostatnia zmiana: 2013-08-31, 15:31)
E? Przecież Xperię P się po allegrach dostaje właśnie w tej cenie, coś między 600 a 700.

Acz ma gorszą 'kartę graficzną' od Swifta L9.
edit, może jednak nie gorszą. Popatrzę jeszcze.

już nie wiem, tu gorsza, tam lepsza, tu taka sama, dziwne te benchmarki i internety : (
 

ebi
  • Gość
Cytuj
E? Przecież Xperię P się po allegrach dostaje właśnie w tej cenie, coś między 600 a 700.

Acz ma gorszą 'kartę graficzną' od Swifta L9.
edit, może jednak nie gorszą. Popatrzę jeszcze.
już nie wiem, tu gorsza, tam lepsza, tu taka sama, dziwne te benchmarki i internety : (
Faktycznie tylko, źle spojrzałem.
W sumie przyjrzyj się jeszcze samsungowi galaxy advance s, tez do wyrwania w twoim budzecie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry