Przedmioty handlarza w Gothic 1 1962 4

O temacie

Autor daro7557

Zaczęty 31.07.2013 roku

Wyświetleń 1962

Odpowiedzi 4

daro7557

daro7557

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam. Czy może mi ktoś pomóc? Mam problem ze skryptami. Dodaje klucz do ekwipunku handlarza w Gothic 1 za pomocą CreateInvItem, ale chciałbym żeby podczas handlu ten klucz nie był na sprzedaż i zabrać go można było jedynie przez pokonanie tej postaci lub kradzież kieszonkową. Jakby co jestem początkujący.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Przedmioty handlarza w Gothic 1
#1 2013-07-31, 18:29(Ostatnia zmiana: 2013-07-31, 18:31)
Możesz w zs_talk dodać warunek sprawdzający czy ten kto jest w tym zs'ie to twój handlarz, a jeśli tak, to zabierający mu ten klucz. W funkcji kończącej zs (_end) taki sam warunek, ale dający klucz z powrotem.

Wymagana wiedza:
0. Składnia Daedalusa (języka skryptów zEngina).
1. Struktura zs'a (funkcja główna - odpalana na starcie, _loop - odpalana w środku w pętli, _end - odpalana na koniec).
2. Lokalizacja zs_talk (polecam użyć wyszukiwania w plikach).
3. Budowa warunków.
4. Sprawdzanie czy npc w zmiennej to dany.
5. Zmienna self.
6. Funkcje umieszczania przedmiotu w ekwipunku i zabierania z niego.

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mozesz dac warunek do ZS_Dead jesli postac to np. Cavalorn to dodaje mu okreslony przedmiot funkcja CreateInvItem.
 

daro7557

daro7557

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Dzięki. Zobacze co da się zrobić.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry