Tarrok prosi o zaprojektowanie nowego Ulu-mulu! 34686 91

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 16.07.2013 roku

Wyświetleń 34686

Odpowiedzi 91

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Człowiek podejść. Dla człowieka mieć zadanie. Stare Ulu-mulu brzydkie i chcieć nowe, ładniejsze, w next-genie. Człowiek rozumie? Człowiek znajdzie KROTAHK, KHAZ-TAK, ORTH-ANTAK i DWACHKARR i zrobi nowe Ulu-mulu dla Tarroka. Najpierw narysować, później zrobić...
[/i]

Tym wspaniałym monologiem ze strony Tarroka (naszego patrona bitwy) rozpoczynamy następną konkurencję, w której to uczestnicy będą walczyć o miano najlepszego designera Ulu-mulu. Zasady bitwy są niezmiernie proste.

Naszym zadaniem jest zrobienie całkiem nowego designu tej starej broni z Gothica, oczywiście wykorzystując te same materiały i ten sam zamysł co w oryginale. Na początku będziecie musieli narysować projekt. Forma dowolna. Może być to zeskanowany szkic, zwykły obrazek z Photoshopa czy nawet obraz tworzony farbkami. Pamiętajcie jednak, że do tej pracy musicie wykorzystać te same materiały, których używał Tarrok!

...czyli KROTAHK, KHAZ-TAK, ORTH-ANTAK i DWACHKARR i pare innych chujowych orkowych nazw :lol:

ZASADY BITWY:

- Użytkownik, który chce wziąć udział w bitwie musi się zadeklarować w tym temacie,
- Użytkownik w ciągu 12 dni (od 17 lipca) musi dostarczyć koncept nowej broni. Forma rysunku jest dowolna, acz zwykły digital (photoshop/gimp) jest wskazany,
- Wygląd nowego Ulu-mulu nie może drastycznie się zmienić. Ma być to remake odświeżający mocno wygląd, ale sam zamysł (kły na górze, zeby po bokach itp) oryginalnej broni musi zostać uwzględniony,
- Wymagana tekstura to jedynie Diffuse, reszta wg. uznania,
- Wielkość tekstury nie może przekraczać 1024x1024,
- Szczegółowość modelu nie może być większa niż 5000 tri,
- Do zaprezentowania pracy wymagany jest render z silnika real-time (Marmoset, Xoliul Shader, 3 point Shader, Cry engine, UDK, Barok Engine itp),
- Użytkownik musi przedstawić siatkę modelu, jego tekstury oraz ogólny render (3 rzuty),
- Stanowczo wzbronione jest korzystanie z istniejących już modeli i tekstur,
- Wrzucanie WIP'ów do tematu wg. uznania.

Gdy wszyscy zadeklarowani oddadzą już swoje koncepty broni, ustalimy kolejny termin, który służył będzie temu, by wykonać swoją broń.

Do dzieła. Deklarować się. Działać i tworzyć :) !

Pozdrawiam, Wowoz
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

gothic1210
  • Gość
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
W prawdzie dawno się w takie rzeczy nie bawiłem ale forma tej bitwy jest cholernie zachęcająca,też wezmę udział.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Coś tam naskrobię :wink:

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ok ja też sie deklaruję.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja chyba także spróbuje, ale od razu mówię, że nie potrafię rysować, więc mój concept art będzie do bani.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Lol poczekaj jak zobaczysz moje ;)
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Coś tam zrobię. Rysownik ze mnie marny, więc nie odpowiadam za wypalone oczy czy coś w ten deseń.

Edit:
Kurna złej osobie dałem propsa, miał być dla KzW a akurat limit się wyczerpał :G

Edit:
Okey, info odemnie tutaj bo nie widzę potrzeby robić nowego postu.

Gdybym nie dostarczył konceptu, i kogokolwiek by to na tyle zastanawiało, że fatygował by się mnie pytać, odpowiem tutaj. Jeśli nie dostarczyłem konceptu, to pewnie nie chciało mi się go rysować albo nie miałem pomysłu.
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Mój pomysł jest taki, dość mocno zmieniłem oryginał. Czy jest akceptowane?

Edit:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cytuj
- Wygląd nowego Ulu-mulu nie może drastycznie się zmienić. Ma być to remake odświeżający mocno wygląd, ale sam zamysł (kły na górze, zeby po bokach itp) oryginalnej broni musi zostać uwzględniony,

psioczę

@Edit: Kuźwa, akurat ktoś musiał napisać post u góry. Moje psioczenie nie ma charakteru odpowiedzi na powyższy post tylko ogólnie nie podoba mi się ten punkt regulaminu bitwy. Miałem nadzieję, że będzie możne zaprojektować coś nowego, a nie remake laski dla księżniczki z księżyca.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Twoje wyczucie czasu pozornie odwróciło wymowę posta :lol2:
Mi też ta zasada wydaje się bez sensu, wystarczyłoby chyba założyć że to ma być orkowa, miażdżąca broń ceremonialna złożona m.in. z kłów i kości potworów.

Sir Lothrigern

Sir Lothrigern

Użytkownicy
posty27
Propsy110
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Deklaruję się i zarazem załączam projekt.



Przejdzie takie coś, czy już za bardzo się różni od oryginału?
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lol, wwz, przecież to jest identyczne jak normalne ulumulu :mellow:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
@sir jasne ze przejdzie, wlasnie o takie cos chodzilo.
@cragann - bede zmienial prawdopodobnie
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Przejdzie takie coś, czy już za bardzo się różni od oryginału?
Ale to jest wszystko zbyt równe, to są dawne czasy czyli nie było poziomicy
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ale to jest wszystko zbyt równe, to są dawne czasy czyli nie było poziomicy

Co?  :facepalm:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale to jest wszystko zbyt równe, to są dawne czasy czyli nie było poziomicy

Ludzkie oko to najlepsza poziomica.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry