Narzędzie do mergowania różnych wersji tłumaczonych skryptów 6518 3

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 11.07.2013 roku

Wyświetleń 6518

Odpowiedzi 3

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie znam się na Returningu, ale z tego co zrozumiałem team DreamVader dokonywał tłumaczenia na wersji "reb2". Później jednak doszli do wniosku że chcieliby mieć to tłumaczenie na wersji "snc", z nieco zmienionym kodem. W każdym razie potrzeba było sposobu na przeniesienie stringów oraz komentarzy po ai_output z jednych skryptów do drugich. Napisałem na szybko takie konsolowe narzędzie w C#. Zrobiłem to w prymitywny sposób, bo podmieniam całe linijki, a w przypadku stringów odpowiednik znajduję po tej części linijki która jest przed stringiem (a jeśli jest w pliku kilka które mają ten kawałek taki sam, to wybieram najbliższy). Dopóki jednak zmiany nie są zbyt rozległe powinno wystarczać. Jak Ventrue skończy konwersję to może napisze coś o efektach, będzie można też wykonać jakieś patche (teraz przychodzi mi do głowy np ignorowanie whitespace'ów albo przynajmniej trimowanie przy znajdywaniu odpowiednika linii). Przydałoby się też dokładniejsze znajdowanie odpowiednika linii, np sprawdzając bezpośrednich sąsiadów.

Jako że nie mam uprawnień do wysyłania załączników .exe (lol) zmieniłem rozszerzenie programu na .txt. Mam nadzieję że wiecie co zrobić.

Załączam także kod źródłowy na licencji WTFPL (Do What The Fuck You Want To Public License).

Reupload: https://drive.google.com/file/d/1najMkcSyjIU7F0Uggs5BxV-7eb04kS97/view?usp=sharing

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieje ze to uleprzysz.Moze sie przydac wielu moderom i tlumaczom.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czemu wszystko jest statyczne? :D

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661