[G1] Artefakt Mnichów 31265 77

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 7.07.2013 roku

Wyświetleń 31265

Odpowiedzi 77

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

[G1] Artefakt Mnichów
2013-07-07, 16:26(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 20:16)
Gothic I- Artefakt Mnichów


Altramir chce zdobyć ten cenny artefakt by pomóc Magom Wody w detonacji kopca rudy(...) Nie dopuść do niego nikogo a tym bardziej straży królewskiej. Modyfikacja opowaiada o artefakcie mnichów,  który został schowany i pilnowany przez nieumarłych mnichów. Bezimienny ma na zadanie pomóc Magowi Ognia Altramirowi zdobyć ten artefakt i nie dopuścić do niego strażników królewskich. Jak sie potoczą dalsze losy bohatera w walce o ten artefakt dowiecie się sami


                                     Modyfikacja oferuje:
- Krótką, ale wciągającą fabułe
- Nowe zbroje i przedmioty
- Trzy nowe lokacja:

*Obóz Uciekinierów
*Plac kopalniany straży królewskiej
*Opuszczoną kopalnie

-Kilku nowych Npc
-Nowe zadania

I jeszcze coś: Fabuła moda nie jest połączona z fabułą gothica I. Można ją przejść w pierwszym rozdziale i potem można rozpoczynać zadania fabularne zwykłego gothica I

Moda można ściągnąć z chomika DarkModders: http://chomikuj.pl/DarkModders

Uwagi o modzie prosze zgłaszać w tym temacie. I z góry mówie poprawki będą robione

Więcej informacji na naszej stronie: http://www.darkmodders.darmowefora.pl/index.php
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wstaw na darmowy serwer, albo spierdalaj. :mellow:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
spoko już to robie
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Gothic I- Artefakt Mnichów
#3 2013-07-07, 17:15(Ostatnia zmiana: 2013-07-07, 17:27)
Mógłbyś zrobić jakieś screeny?
Mod jest po polsku?
 


Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Pełen profesjonalizm, brakuje jeszcze tylko zdjęć z zeszłych wakacji na Chomiku z modem.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Gothic I- Artefakt Mnichów
#6 2013-07-07, 18:30(Ostatnia zmiana: 2013-07-07, 18:34)






P.S: Mod jest po polsku. Jeśli ktoś chce to możemy terz zrobić wersje angielską
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
A download mistrzu?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Link do moda będzie za niedługo
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Przeciez na chomikuj wystarczy sie zarejestrowac i sciagac zalogowanym, nie trzeba nic placic.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ponad 50 mb...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Gothic I- Artefakt Mnichów
#11 2013-07-07, 19:19(Ostatnia zmiana: 2013-07-07, 19:19)
Cytuj
Przeciez na chomikuj wystarczy sie zarejestrowac i sciagac zalogowanym, nie trzeba nic placic.

i co z tego?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tu jest link do modyfikacji (darmowe pobieranie):Modyfikacja
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
i co z tego?

I to, zeby nie plakać, że "moda nie da sie sciagnac, platny serwer!!!11oneone".


Teraz nie mam podgladu na to jaki to byl plik, ile wazyl, bo zostal skasowany a folder na chomiku jest pusty.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O co tutaj chodzi?





Po tych screenach nie mam ochoty zagrać :c
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bosh "terz" ... a co dopiero w samej modyfikacji (muj,twuj,tważ itd)

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale naprawdę. Na ortografię można jeszcze przymknąć oko, ale świat strasznie gryzie w oczy.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale naprawdę. Na ortografię można jeszcze przymknąć oko, ale świat strasznie gryzie w oczy.
:ayfkm:

Gorki

Gorki

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Swiat gryzie w oczy tak jak pisali inni, kopacz w skale kopiący rudę dobija ostatni gwóźdź do trumny...

link
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No nie wiem jak ty Rogacki ale wyobraź sobie jakby Gothic I/Gothic II NK tak wyglądał lub jakakolwiek gra z błędami ortograficznymi. Poza tym spytaj tutaj kogoś czy przymyka oko na takie rzeczy :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry