ZDAŁEM 10340 32

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 27.06.2013 roku

Wyświetleń 10340

Odpowiedzi 32

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

ZDAŁEM
#20 2013-06-28, 02:32(Ostatnia zmiana: 2013-06-28, 11:56)
2% zabrakło mi żeby mieć dwa razy więcej % z rozszerzonego polskiego niż w 1 terminie, fuck ;/
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
z angielskiego rozszerzonego polskiego
Twoje życie musi być skomplikowane
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

ZDAŁEM
#22 2013-06-28, 11:57(Ostatnia zmiana: 2013-06-28, 11:57)
lol kurwa lol



edit. wowoz hakuje, dał dwa propsy.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
 
some things are meant to be

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

w takim razie proponuję już powrócić na górne forum
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Po jego zachowaniu wnioskuję, że ktoś zamknął go w szafie na jakieś pół roku. :lol:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Ciebie niestety też.
 
Комиссар RBT

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kereth, dzięki wchodzeniu na forum raz na jakiś czas i jechaniu randomowych noobków w taki prostacki sposób nie będziesz fajniejszy :I
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Kereth, dzięki wchodzeniu na forum raz na jakiś czas i jechaniu randomowych noobków w taki prostacki sposób nie będziesz fajniejszy :I
Cham, nawet we własne urodziny  :(  Czyżby lustro wypiło więcej od Ciebie?  :F
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Kereth nie jedź mojego multikonta bo będzie przekopka i szlafroczek :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po jego zachowaniu wnioskuję, że ktoś zamknął go w szafie na jakieś pół roku. :lol:
Pił wódkę ze mną, to powinno wyjaśnić wszystko :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry