Nowe podespoły PC nie uruchamia się. 3700 12

O temacie

Autor jono

Zaczęty 31.05.2013 roku

Wyświetleń 3700

Odpowiedzi 12

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Kupiłem tę płytę http://pl.asus.com/M...#specifications

Procesor i5 3470 i RAM 2x8GB dualchannel 1600 MHz.

Wszystko fajnie podpiąłem wg instrukcji. Problem jest taki, że PC włącza się na parę sekund i gaśnie. I ponownie. I tak w kółko. Do tego nakurwia dioda DRAM LED na czerwono. Że chyba niby problem z RAMem?

A i zasilacz ma 520 W. Edit: do tego GTX560, dysk SSD i HDD. Może za słaby zasilacz?

Co robić? Jak wyjąłem ram to tak jak na początku uruchomił się i zgasł. Później jednak uruchomił się 'normalnie' ale zaczął piszczeć no i dioda nakurwiała.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja tak miałem ze starym kompem gdy wymieniałem procesor. Uruchamiał się na kilka sekund i gasł. Po wielu próbach włączył się. A co do pikania, to w instrukcji powinno pisać co oznacza ilość piknięć. Na płycie też powinno pisać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Z tego co pamiętam piszczenie oznacza... brak ramu, więc akurat to nie dziwi.

Jak masz możliwość sprawdź komponenty na innym komputerze, znajdź wadliwe i odeślij na gwarancję. Zacznij od ramu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie mam właśnie. W tym problem :-\
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To już spory problem, możesz napisać do nich opisując problem, ewentualnie poczytać w książeczce którą dostałeś, powinien być tam rozdział o pikaniach.

Odradzam bawienie się pikającym komputerem nie znając się na tym, można zfajczyć resztę podzespołów, mówię z doświadczenia :ok:  (Szczęśliwie koszta zamknęły się w 30 funtach)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam też tezę, że może zasilacz za słaby. W końcu i5, 16GB ramu, SSD, HDD i GTX560 + masa rzeczy na usb są prądożerne, a on ma tylko 520W.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Gdyby zasilacz był za słaby komputer włączyłby się, ale nie do końca. Działał by, ale np. ekran nie wyświetlałby się. Nawet jeśli by było coś z zasilaczem to by nie pikał.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pikało jak wyjąłem RAM. Normalnie gdy siedzi to nie pika tylko dioda mruga nim sie PC wyłączy.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Nowe podespoły PC nie uruchamia się.
#9 2013-06-01, 03:24(Ostatnia zmiana: 2013-06-01, 03:26)
Prosta sprawa: Masz podłączoną płytę z prockiem, grafikę, dysk SSD i HDD, da? Odłącz dyski, jak dalej nie będzie działało to to nie zasilacz. Ale to prawie na stówę nie zasilacz.

Jak miałem takie coś, to resetowałem raz za razem aż się sam wyłączał, potem sam się włączał i działał. Nie rozumiem tej magii, i pewnie nie zadziała nigdzie indziej, no ale objawy były te same. Czasem nawet pipczał. Do dziś nie mam pojęcia, czy to była wina płyty czy procka, ale mam wrażenie że jednak płyty. Zawieję trochę uprzedzeniami, ale Asusy mają talent do bezpodstawnego psucia się.


EDIT:
czekaj, stop. Miałem płytę gównianą, wymieniłem na płytę asusa (którą odpalałem ze starym prockiem), to co się działo to właśnie migająca dioda zanim się pecet wyłączy. PROCEK!

(nie przysięgam, ale brzmi logicznie)
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No ok, to już wiem, że nie zasilacz.

Procek ale co z nim? Poprawnie wg instrukcji wsadziłem, wygląda, że wszystko git jest :-\
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Procek ale co z nim? Poprawnie wg instrukcji wsadziłem, wygląda, że wszystko git jest :-\
Zadam jedno, bardzo głupie pytanie: A pastę nałożyłeś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Yup. Była na wentylatorze już nałożona (kupiłem wersję BOX).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry