Gothic II - Zagadka Orków 53153 94

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 1.05.2013 roku

Wyświetleń 53153

Odpowiedzi 94

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ty święty nie jesteś. Przecinków nie umiesz stawiać  :lol:
Wiem, a widziałeś jakiegoś mojego moda? :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Ty święty nie jesteś. Przecinków nie umiesz stawiać  :lol:
Wiem, a widziałeś jakiegoś mojego moda? :lol2:
Ja widziałem, ale go nie wydałeś więc nie wiem czy się liczy.
Darkomodders, powinieneś dodać więcej obiektów w obozach. Podoba mi się ten domek wyglądający jak z Risena. Będziesz też musiał znaleźć kogoś kto zajmie się dialogami lub chociaż ich korekcją. Między kropka i nowym zdaniem powinien być odstęp, "To był dobry wybór" powinno być w osobnym zdaniu itd. Ja nie mówię, że literówki się nie zdarzają ( :lol2:  ), ale lepiej jest im zapobiegać już przy tworzeniu.  :wink:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja widziałem, ale go nie wydałeś więc nie wiem czy się liczy.
Japa :lol2:
Temat przeniesiony do miejsca które nie istnieje, nie liczy się :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dobra tu mamy gadac o zapowiedzi moda, mam wam dawac wiadomosci screeny itp. a nie kłócić sie kto lepiej zna ortografie. :facepalm:
ps. gothic1210 widziałem to i to poprawiłem i chce powiedzieć że wszystkie dialogi zostaną sprawdzone przed wydaniem moda.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Darkmodders, tylko że to jest częścią moda, dlatego o tym jest prowadzona rozmowa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
dobra sawik ale temat ortografi nie jest najwazniejszy wiec go zakonczmy.
Macie jeszcze jakies uwagi ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
oto kolejne screeny z zagadki orkow

tutaj mamy arene do walki na pięści cos jak w g3 ziemia pod arena zostanie zamieniona na piasek.


tutaj mamy niedokończoną kuźnie na wyspie orków

Przyjazny ork gytros.

Właściciel areny.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic II - Zagadka Orków
#27 2013-05-05, 16:37(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 16:40)
Cytuj
Właściciel areny.
Gdzie ta arena?
Widzę też, że mod korzysta z darów WOG. Ten świat, który pokazałeś to był na prawdę idiotyczny pomysł. Na ostatnim screenie za plecami orka jest krawędź. Jeśli z niej ktoś spadnie pozna tajniki niekończącego się spadania w dół.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
skoro to jest wyspa to niech spadnie ale dzieki postaram sie to poprawic.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Musisz cały świat przerobić, ponieważ ten świat jest niedokończony. W tym świecie gdzie są krawędzie powinna być woda. Albo jest po prostu wycięty z innego.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Gothic II - Zagadka Orków
#30 2013-05-05, 16:54(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 18:51)
chociaz widzialem moda w ktorym tez byl ten swiat i nikomu to nie przeszkadzalo.

W modzie znajdziecie jeszcze orkowych nauczycieli i moze tez orkowych sklepikarzy
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
chociaz widzialem moda w ktorym tez byl ten swiat i nikomu to nie przeszkadzalo.

Zatem rób tak, jak inni słabi modderzy, a daleko zajedziesz  :ok:
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Gothic II - Zagadka Orków
#32 2013-05-05, 17:11(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 18:52)
okey spróbuje to jakoś ogarnąć

a moglby mi ktos z was napisac na komunikatorze jak zrobic taka pionowa sciane zeby nie dalo sie spaść (taka przeźroczysta bariere)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Ciekawie się zapowiada tylko nie zostawiaj takich niedociągnięc jak np. z tymi krawędziami,literówki. Skoro to twój pierwszy mod powinieneś w nim wszystko zapiąć na ostatni guzik i nie patrzeć na inne mody.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
wszystkie literowki zostana naprawione
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie czepiajmy się lierówek już. Dajmy spokój. Inna sugestia, wokół swiata na siłe możesz upchać płotek, taki jak przy drogach, z tego co pamietam ciezko było go przeskoczyć, już takie coś lepiej wygląda niż niewidzialna pionowa ściana :)  Ewentualnie poproś kogoś by dokończył ci swiat, i wstawił tam chociaż wodę, bądz zrobił z obecnego świata doline (patrz mod Dolina :P )
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Kiedy mod? :F  
Na ile szacujecie długość moda?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Trudno to narazie ocenić.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic II - Zagadka Orków
#38 2013-05-12, 16:30(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 16:32)
Co do tej areny to chujowo ona wygląda proponował bym ci ją zmienić. A nie lepiej ci normalnie napisać dialogi niż później grzebać się i poprawiać to ?

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Modyfikacja na dzień dzisiejszy, według mnie nie przedstawia zupełnie nic. Kilka screenów z orkiem, jakieś dwie rozmowy (z podstawowymi błędami gramatycznymi a nie spojrzałem nawet na ortografię :x), pochodnie powtykane w ziemie.

Ja mam nadzieję że nie Ty piszesz dialogi.
Wiem że się powtarzam ale odpisuje na szybko.
I skoro juz krytykujesz to moze to uzasadnij bo wydaje mi sie ze kazdy moze stworzyć moda.:facepalm:
Powiedz to Varonkowi. Na pewno się polubicie.


orkowych sklepikarzy
Spoiler

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry