Witam,
No więc udało mi się rozpakować pliki gry i odszukać interesujący mnie model, z jego edycją w blenderze z wtyczką kerraxa też jakoś sobie poradzę. Jeszcze tylko nie doszedłem jak skompresować określony plik znów do katalogu meshes.vdf programem GothicVDFS.
Z poradników jakie przeczytałem zrozumiałem że:
w polu nazwa pliku wpisujemy miejsce w którym ma on być zapisany, jeżeli tylko podmieniam to w pisuje plik meshes.vdf, czy tak?
W polu ścieżka główna wpisujemy katalog gry
a w "File mask to include" wpisujemy nasz edytowany plik
klikamy "Zbuduj Wolumin" i gotowe, czy dobrze myślę?
przy okazji mam pytanie czy są jakieś poradniki odnośnie podmiany modeli? Jak szukałem to zawsze natykałem się tylko na tworzenie nowych modów.
Dzieki za wasze odpowiedzi, już dzięki nim udało mi się też odszukać to na czym mi zależało.