ErrorMassage - U:PAR: Syntax error : } (line 2072) 3356 2

O temacie

Autor Dr.Dread

Zaczęty 23.02.2013 roku

Wyświetleń 3356

Odpowiedzi 2

Dr.Dread

Dr.Dread

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam . Dziś gdy wstawiłem hełm do skryptu Lorda Hagena ktr jest na dole , po włonczeniu gry pokazał się problem z
Cytuj
U:PAR: Syntax error : } (line 2072 )
 . Mógłby ktoś na podstawie tego skryptu na dole powiedzieć mi gdzie jest błąd i co trzeba zmienić ? :)

Cytuj
instance Pal_200_Hagen (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Lord Hagen";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 200;
   voice       = 4;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;   //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   EquipItem           (self,ITHE_palhelm);
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_200;
};
FUNC VOID Rtn_Start_200 ()
{   
   TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_200 ()
{
   TA_Stand_Guarding   (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding   (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");   
};
 


Dr.Dread

Dr.Dread

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Można troche jaśniej bo nie łapie ? :ok:

Nie mam takiej linijki  oO

3min temu właśnie nowy skrypt Hagena wyciągnołema potem  włożyłem hełm . Nic nie ruszałem prucz tego wklejenia hełmu...
No i dalej ten sam problem :(

Teraz problemem jest tylko line... jak temu zaradzić ?

Dzięki że powiedziałeś mi że błąd jest w skrypcie hełmu... -.- teraz sie domyśliłem .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry