Wiedźmin 3: Dziki Gorn 775519 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 775519

Odpowiedzi 1986

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
System walki Dark Messiah of Might & Magic zjada walkę skyrima, i właśnie tam jest najlepiej zrobiony system walki z pierwszej osoby.  :ok:

 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Kazdy ma inne zdanie dla mnie najlepszy system walki był jest i będzie w Risen pierwszym, mimo ze można by go było jeszcze trochę udoskonalić.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie no, w Gothicu 1 i 2 był najlepszy system walki. Prostota górą! :D

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Mi chodziło na realistyke :D Wiadomo - każdy ma swoje gusta, dla jednego system walki może być najlepszy w Tibi
Skyrim ma chujowy system walki. Warband średni, w zwykłym M&B jest przyjemniejszy.

Podaj argument.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Wiedźmin 3: Dziki gon
#444 2015-04-27, 17:25(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 17:38)
Mi chodziło na realistyke :D Wiadomo - każdy ma swoje gusta, dla jednego system walki może być najlepszy w Tibi
Skyrim ma chujowy system walki. Warband średni, w zwykłym M&B jest przyjemniejszy.

Podaj argument.

A ty podaj na to, że ma zajebisty.

Post połączony: 2015-04-27, 17:36
Kolejne filmiki prezentujące rozgrywkę...:

Rojo:

https://www.youtube.com/watch?v=dlVX4DpbFNc


Remigiusz Maciaszek (RockAlone2k):

https://www.youtube.com/watch?v=ySdxx0GmpFc


Ruskie coś tam:

https://www.youtube.com/watch?v=5R0h_jPY240


Niemieckie:

https://www.youtube.com/watch?v=mGv6YzoLEJ8



Dalej...:

https://www.youtube.com/watch?v=F_eRUq1PQPE


AngryJoe:

https://www.youtube.com/watch?v=lJpWBMH9EtQ


Niemieckie 2:

https://www.youtube.com/watch?v=ALGJGDRnHT0


Gopher..:

https://www.youtube.com/watch?v=94R0Ji39E68


-----------------

Standardowo mogą być fragmenty z rozgrywki. Co prawda nie ma spoilerów, ale jak ktoś woli to niech nie ogląda...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Podaj argument.
Co z tego że jest realistyczny, jak ograniczą się do spamowania lpm.  -_-
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Podaj argument.
Co z tego że jest realistyczny, jak ograniczą się do spamowania lpm.  -_-

A w goticzku to jest inaczej? No ja nie wiem może grasz na nowicjuszu to spamowanie lpm wystarcza.

Masz finishery, masz silny cios i szybki, blokowanie wszystko kosztuje pkt wytrzymałości, w umiejętnościach można się wyuczyć różnych rzeczy które urozmaicają walkę(np szans na ścięcie komuś głowy) i to wystarczy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#447 2015-04-27, 18:04(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 18:23)
A w goticzku to jest inaczej? No ja nie wiem może grasz na nowicjuszu to spamowanie lpm wystarcza.
Tak było w gothicu 3 który był totalnym niewypałem, w g1,g2 nie było żadnego spamowania klawisza lpm  :pokerface:



Zresztą co ty tu gadasz, jak w Dark Messiah of Might & Magic system walki masakruje ten z skyrima.
@Aztek potwierdzi.



EDIT: Ale co poziom trudności ma związek z systemem? Na trudniejszym poziomie nadal jest taki sam.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Tak było w gothicu 3 który był totalnym niewypałem, w g1,g2 nie było żadnego spamowania klawisza lpm 
Nie było też poziomów trudności - mówie o Skyrimie. W tą grę Dark Messiah nie grałem, ale chętnie zobaczyłbym w niej walkę.

Edit: Jej regeneracje w Wiedźminie jest taka jak w gothiczku :D Trzeba wpierdzielać chleby :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki.

Grałem, mam nawet na dysku DS1. Nie urzekła mnie ta gra, hack'n slash i tyle.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki.
Grałem, mam nawet na dysku DS1. Nie urzekła mnie ta gra, hack'n slash i tyle.
@FanBoy#1 @FanBoy#2 wytłumaczcie mu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki.
Grałem, mam nawet na dysku DS1. Nie urzekła mnie ta gra, hack'n slash i tyle.
@FanBoy#1 @FanBoy#2 wytłumaczcie mu.

Znając jednego wklei mi tak jak wielu po raz setny artykuł z Cd-action, a drugi zacznie prawić morały. Ja wolę jak jest więcej dialogów, walka na tyle na ile jest potrzebna, byleby nie było czegoś pokroju malutkiej wyspy i miliona stworzeń. W każdym razie nie jara mnie bieganie, siekanie i od czasu do czasu spotkania jakiegoś npcta, który powie parę nudnych słów.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Też tak kiedyś mówiłem, jeszcze jest szansa że dorośniesz do tej gry. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#454 2015-04-27, 20:09(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 20:31)
Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki.

Grałem, mam nawet na dysku DS1. Nie urzekła mnie ta gra, hack'n slash i tyle.
Ja mam takie samo zdanie o Dragon Age 2  :lol2:

Lepiej, żeby powstawały takie gry jak DS, które skupiają się tylko na walce, niż takie pseudo rpg, jak DA2. (DA 1 w sumie też)  :ok:
@Ali G interweniuj
:facepalm:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Cytat: Fabiosek w Dzisiaj o 19:48Cytat: Sawik w Dzisiaj o 19:45Graliście w Dark Souls? Jeśli nie to nic nie wiecie o dobrych systemach walki.
Grałem, mam nawet na dysku DS1. Nie urzekła mnie ta gra, hack'n slash i tyle.Ja mam takie samo zdanie o Dragon Age 2 

Lepiej, żeby powstawały takie gry jak DS, które skupiają się tylko na walce, niż takie pseudo rpg, jak DA2. (DA 1 w sumie też) 
@Ali G interweniuj
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Ja mam takie samo zdanie o Dragon Age 2  

Lepiej, żeby powstawały takie gry jak DS, które skupiają się tylko na walce, niż takie pseudo rpg, jak DA2. (DA 1 w sumie też)  


:lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm::lol2::facepalm:
Spoiler
:lol2::facepalm:
Spoiler
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Skończyła się stara śpiewka że nie grałem, to teraz mass emotki idą  :lol2: :lol2:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie chodzi o to, że nie grałeś, tylko o to, że jestes debilem i jednak chuja wiesz :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ostatnio przeszedłem Dragon Age 1 bez dodatków, jakiejś wielkiej rewelacji nie ma, fajne walki, grafika taka sobie, świat taki trochę ubogi, przypomina mi jakieś mmo RPG. Fabuła może być. Ogólnie całkiem przyjemnie się grało, grałem na wysokim poziomie trudności, przynajmniej nie było za łatwo. No i jeszcze cycki Morrigan były fajne;-) 
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry